Over Dunea Duin & Water
Dunea, voorheen Duinwaterbedrijf Zuid-Holland, levert in het westen en zuiden van Zuid-Holland drinkwater aan ruim 600.000 huishoudens, zo’n 1,25 miljoen mensen in 18 gemeenten. Duinwaterbedrijf Zuid-Holland is in 1990 ontstaan uit een fusie tussen drie bedrijven: De Vlietstreek, De Tien Gemeenten en DWL en beschouwt Den Haag als de oorsprong van het bedrijf. In 1996 heeft het bedrijf het waterdeel van de Energie- en Watervoorziening Rijnland overgenomen. Het hoofdkantoor staat sinds 2013 in Zoetermeer aan het Plein van de Verenigde Naties. Aangezien het bedrijf veel klanten van drinkwater voorziet, is het belangrijk dat de Dunea klantenservice goed in elkaar zit.
Veelgestelde vragen
Voor vragen over het bedrijf omtrent drinkwater kunt u terecht op de veelgestelde vragen pagina van de website. Zo kunt u hier vragen vinden over hoe u uw meterstand doorgeeft en wat u moet regelen als u gaat verhuizen. Ook vragen over de prijzen van drinkwater bij Dunea komen hier omhoog, samen met de hardheid van uw water en wat een kookadvies is. Ook vragen over vers water en legionella komen opspelen. Denk bijvoorbeeld ook aan praktische zaken als het wijzigen van uw e-mailadres of wanneer u de jaarlijkse factuur van Dunea binnen krijgt. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Dunea klantenservice.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Dunea klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Dunea Facebook. Deze manier van de Dunea klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Dunea bereiken via @Dunea. Als de medewerkers van de Dunea klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook via de telefoon of op LinkedIN of YouTube proberen.
Telefonisch contact
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Dunea klantenservice. Hiervoor belt u tijdens kantooruren naar het nummer 088 347 47 47 voor al uw vragen of het melden van een storing. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur te bereiken. Storingen kunt u echter 24 uur per dag en zeven dagen per week melden.
Overige opties
Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Duena klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen via het contactformulier. Ook kunt u een brief sturen naar het postadres van Dunea voor klachten of tips. Dit doet u door een brief te sturen naar Plein van de Verenigde Naties 11, 2719 EG Zoetermeer of Postbus 756, 2700 AT, Zoetermeer.
Laat ons je ervaring met de Dunea Duin & Water klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.