Over PWN
De N.V. PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland (kortweg PWN) is een waterleidingbedrijf in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Het bedrijf produceert drinkwater voor bijna 800.000 aansluitingen in de provincie Noord-Holland en beheert het waterleidingnet. De drinkwatervoorziening in Noord-Holland is in verschillende gebieden onderverdeeld. In het oostelijk deel boven het Noordzeekanaal wordt water dat in Andijk uit het IJsselmeer wordt gehaald, direct gezuiverd tot drinkwater. Voor het westelijk deel van Noord-Holland gebruikt men oppervlaktewater dat gedeeltelijk afkomstig is uit de Lek en gedeeltelijk uit het IJsselmeer. Dit water wordt bij Andijk en Nieuwegein opgepompt. Het is belangrijk dat dit via de PWN klantenservice goed door gecommuniceered wordt.
Veelgestelde vragen
Voor vragen over het bedrijf omtrent drinkwater kunt u terecht op de veelgestelde vragen pagina van de website. Zo kunt u hier vragen vinden over hoe u uw meterstand doorgeeft en wat u moet regelen als u gaat verhuizen. Ook vragen over de prijzen van drinkwater bij PWN komen hier omhoog, samen met de hardheid van uw water en wat een kookadvies is. Ook vragen over vers water en legionella komen opspelen. Denk bijvoorbeeld ook aan praktische zaken als het wijzigen van uw e-mailadres of wanneer u de jaarlijkse factuur van PWN binnen krijgt. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de PWN klantenservice.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de PWN klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de PWN Facebook. Deze manier van de PWN klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt PWN bereiken via @PWNWaterNatuur. Als de medewerkers van de PWN klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook via de telefoon of op LinkedIN of YouTube proberen.
PWN Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de PWN klantenservice. Hiervoor belt u tijdens kantooruren naar het nummer 0900 405 07 00 voor al uw vragen. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur te bereiken en kost 35 eurocent per gesprek. Storingen kunt u echter 24 uur per dag en zeven dagen per week gratis melden op het nummer 0800 023 23 55.
Overige opties
Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de PWN klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen via het contactformulier. Ook kunt u een brief sturen naar het postadres van PWN voor klachten of tips. Dit doet u door een brief te sturen naar PWN, Afdeling Klantenservice, Postbus 2113, 1990 AC, Velserbroek.
Ik vind het beneden peil dat PWN geen E-Mail adres heeft waar je eventueel een klacht of opmerking kan neerleggen .
Mvrgr H.G.Jansen
Adriaan Het water is goed hun manier van werken droevig.
Administratief bedroevend. Uren in de wacht je geeft het gewoon maar op hu Incasaso is ook uiterst vals.
Gedemorgen,
VRAAG : Waardoor kwam er ineens ’s morgens SOP-Water uit de Keukenkraan ? Net als een Vaatwas-middel bleef het lang Soppig voordat het neersloeg. Inmiddels lijkt het weer normaal. Het gebeurde gisteren wo 15-6-2022. Hebben het even laten doorlopen. Groet.
Fam. van Leersum
Roodhalsgans 113
1423 PX UITHOORN
omdat bellen te lang duurt .vraagje ,ik heb een water afsluitkraantje maar die moet ik bijna met geweld zien te sluiten mijn vraag is of jullie daar een sluitingshendel kunnen plaatsen .heb ik bij andere mensen ook gezien .relatie nummer 557447
Hoofdkraan lekt en is verroest heb driemaal gebeld en is steeds na 20 minuten verbroken
het klinkt misschien gek, maar ik vind dit echt het lekkerste water van Nederland. Ik proef echt verschil als ik op vakantie geweest ben.