Breng

Over Breng

Breng is de busdienst die u veilig, comfortabel en snel vervoert door de Stadsregio Arnhem Nijmegen. Breng is er voor iedereen. De busdienst biedt moderne en slimme oplossingen voor hun reizigers en gaat voor meer kwaliteit en innovatie in dienstverlening. Omdat bij Breng alles om de reiziger draait, kunt u rekenen op duidelijke informatie en goede aansluitingen.

De chauffeurs van Breng spelen een centrale rol in de dienstverlening van de busdienst. Ze zijn een direct aanspreekpunt voor de reizigers en zorgen voor een comfortabele, stipte en veilige reis.

De busdienst rijdt met regionale treinen en ruime en milieuvriendelijke bussen. Breng verbindt de kernen van de regio Arnhem Nijmegen met de grote steden en heeft stadsdienstlijnen in zowel Nijmegen als Arnhem. De busdienst rijdt zowel in de week als in het weekend en op feestdagen. Zo biedt de busdienst een goed alternatief voor de auto.

Breng klantenservice

Er zijn verschillende redenen om contact op te nemen met Breng:
– U heeft een vraag over een dienstlijn
– U had een onaangename ervaring met een chauffeur
– U heeft een vraag over de verlenging van uw abonnement
– U wilt uw abonnement stopzetten
– Uw OV-chipkaart is kapot of kwijt
– U bent iets verloren op de bus
– U wilt graag weten of u met uw rolstoel kunt reizen

Voor al deze en andere vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van Breng. Dit kan onder andere op het telefoonnummer van Breng: 026 – 214 21 40. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00u en 19.00u. Het heeft vele voordelen om telefonisch contact op te nemen met Breng. Uw vragen en klachten worden direct beantwoord. Daarnaast is het makkelijker om uw vragen of klachten te formuleren via de telefoon dan schriftelijk. Eventuele bijkomende vragen van de medewerker kunt u direct beantwoorden waardoor u sneller en correcter wordt verder geholpen.

Neemt u toch liever schriftelijk contact op met de klantenservice van Breng? Dat kan door een brief te schrijven naar Breng Klantenservice Openbaar Vervoer, Postbus 357, 8260 AJ Kampen. Via social media Twitter en Facebook stuurt u een direct bericht aan de klantenservice. Een klacht kunt u indienen via het klachtenformulier dat u op de website van Breng kunt vinden.

U kunt ook persoonlijk langskomen bij het loket van Breng op het Arnhem Centraal Station, waar u terecht kunt van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00u en 18.00u en op zaterdag tussen 08.00u en 18.00u. Ook in het Nijmegen Centraal Station is er een loket, waar u terecht kunt van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00u en 19.00u en op zaterdag tussen 09.00u en 17.00u.

Heeft u een incident gehad met een voertuig van Breng en heeft u schade geleden? U kunt de schade melden bij Connexxion Openbaar Vervoer N.V. Op de website van Breng vindt u een link naar het schadeformulier dat u kunt invullen.
Indien u voorwerp verloren bent op één van de voertuigen van Breng kunt u een kijkje nemen in de zoekmachine van iLost. Hier verzamelt Breng alle voorwerpen die gevonden zijn.

Openingstijden Breng klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:00 -19:00
Dinsdag
08:00 -19:00
Woensdag
08:00 -19:00
Donderdag
08:00 -19:00
Vrijdag
08:00 -19:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Breng

Telefoonnummer Breng klantenservice

Telefoonnummer
026 - 21 42 140
Belkosten
lokaal tarief

Adres Breng klantenservice

Westervoortsedijk 4
Arnhem

E-mailadres Breng klantenservice

E-mailadres
onbekend

Breng opzeggen

Breng direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/breng.

Breng ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie