Storing ABN AMRO internet bankieren

Storing met ABN AMRO internet bankieren?

Uw geldzaken kunt u tegenwoordig heel makkelijk online regelen. Geld overmaken of ontvangen en uw saldo inzien zijn allemaal taken die u via het internet kunt doen. Helaas komt het (weliswaar sporadisch) voor dat er een storing met ABN AMRO internet bankieren is. U kunt dan bijvoorbeeld uw saldo niet checken of het duurt even voordat u geld kunt ontvangen via internetbankieren. Ervaart u dus ook storing met ABN AMRO internet bankieren, dan kunt u de ABN AMRO klantenservice bellen om dit door te geven.

Klantenservice ABN AMRO bij storing

De klantenservice van ABN AMRO is op diverse manieren te contacteren. Via KlantenserviceSpot vind u altijd de juiste contactgegevens en wordt u direct geholpen bij een storing met ABN AMRO internet bankieren. Het telefoonnummer van de ABN AMRO klantenservice is 0900 – 00 24 en u betaalt de gebruikelijke belkosten. De klantenservice kunt u bellen op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:30 uur. Er is ook een noodnummer: 088 – 22 62 630. U kunt dit nummer ook bellen als u denkt dat u met fraude te maken heeft. Verder kunt u ook met de chatbot genaamd Anna chatten als u een vraag aan de klantenservice van ABN AMRO heeft.

Bent u een ABN AMRO zakelijke klant?

Neemt u zakelijke diensten af van ABN AMRO en ervaart u een storing met ABN AMRO internet bankieren? Dan moet u een ander telefoonnummer bellen voor ABN AMRO zakelijk contact. Heeft u een omzet tot 2,5 miljoen, dan belt u naar 088 – 226 26 26 (gebruikelijke belkosten). Heeft u een omzet boven 2,5 miljoen, dan bent u naar 088 – 226 26 14 (gebruikelijke belkosten). De openingstijden van deze telefoonnummers zijn maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 17.30 uur. Voor noodgevallen buiten de reguliere openingstijden belt u naar 088 – 22 62 630. U kunt dit nummer ook bellen als u denkt dat u met fraude te maken heeft.