KPN zakelijk contact voor uw vragen, opmerkingen en storingen
Heeft u te maken met een KPN zakelijk storing waarvoor u contact wilt opnemen met de klantenservice? KlantenserviceSpot verbindt u met het bedrijf waar u naar op zoek bent. In onze database vindt u de belangrijkste telefoonnummers van bedrijven en organisaties, zodat u snel en eenvoudig met de juiste medewerker belt. Zo neemt u contact op met de zakelijke klantenservice Ziggo, kunt u PostNL bellen, of neemt u met de Rabobank of ABN Amro contact op om uw bankzaken te regelen.
De KPN zakelijk klantenservice bellen voor uw kwestie
Heeft u te maken met een KPN zakelijk storing waarvoor u graag persoonlijk met een medewerker van de telecomgigant spreekt? U heeft er belang bij om uw kwestie zo snel mogelijk te verhelpen, aangezien uw bedrijfsproces hierdoor in het geding kan komen. U kunt KPN zakelijk bellen via het telefoonnummer 0800-0403. Naar het KPN zakelijk telefoonnummer bellen doet u gratis. Neemt u van maandag tot en met vrijdag met KPN zakelijk contact op, dan staat de telefonische klantenservice voor u klaar van 08:00 tot 20:00 uur. Heeft u pas in het weekend tijd om te telefoneren met de KPN zakelijk klantenservice? Dan belt u op zaterdag tussen 08:00 en 17:00 uur.
Zelf de problemen met KPN zakelijk bellen oplossen
Voordat u besluit KPN zakelijk te bellen, raden wij u aan om eerst zelf te onderzoeken of u de storing bij KPN zakelijk kunt oplossen. Op de website van KPN zakelijk staat namelijk een uitgebreide hoeveelheid aan informatie over de producten. Daarnaast vindt u per product een lijst met veelgestelde vragen. Heeft u bijvoorbeeld een KPN zakelijk storing met betrekking tot het bellen, dan leest u op de telefonie pagina van KPN welke oplossingen er mogelijk zijn. Soms blijkt dat u zelf de kwestie gemakkelijk oplost, zodat u geen contact met de KPN zakelijk klantenservice nodig heeft. Zo bespaart u uzelf enorm veel tijd en moeite.
Andere methodes om met KPN zakelijk contact op te nemen
Naast bellen met KPN zakelijk zijn er allerlei andere manieren om de medewerkers van de KPN zakelijk klantenservice te spreken. Neem bijvoorbeeld via de KPN website contact op met de digitale assistent via de chat. Voor eenvoudige vragen ontvangt u snel een antwoord. Lukt het niet direct om een probleem op te lossen, dan verwijst de chat u door naar de medewerkers van de KPN zakelijk klantenservice. Ook spreekt u met medewerkers en klanten via de zakelijke community op de KPN website. Verder kunt u voor uw kwestie een van de KPN winkels bezoeken. Op de KPN website vindt u de adressen van de vele winkels van het bedrijf in ons land. Wilt u ervan verzekerd zijn dat de medewerkers van de KPN zakelijk klantenservice tijd voor u vrijmaken? Maak dan op de KPN website van tevoren een afspraak.
Snel naar
- Hoe kan ik mijn zakelijk KPN telefoon omzetten naar privé?
- Hoe maak ik mailadres KPN zakelijk?
- Hoeveel IP adressen krijg ik ter beschikking met zakelijk internet KPN?
- Waarom KPN zakelijk?
- Wat zijn de tarieven voor zakelijke telefonie bij KPN?
- Hoe kan ik contact opnemen met de KPN zakelijk klantenservice?
- Welke zakelijke internetabonnementen biedt KPN aan?
- Welke extra diensten biedt KPN zakelijk aan?
Hoe kan ik mijn zakelijk KPN telefoon omzetten naar privé?
Beschikt u over een mobiel abonnement voor uw bedrijf en wilt u dit omzetten naar privé gebruik? Dit kunt u eenvoudig zelf online regelen via de KPN website. U vult in dat geval het formulier Contract overnemen in, waarbij u het mobiele abonnement op naam van een nieuwe eigenaar, oftewel u als privé persoon zet. U kunt daarbij nog een reden voor overname aangeven. Heeft u een toestelkrediet bij de zakelijk KPN telefoon? In dat geval dient het krediet eerst te worden voldaan, voordat het mogelijk is dat het contract wordt omgezet.
Hoe maak ik mailadres KPN zakelijk?
Met slechts een paar eenvoudige stappen stelt u uw KPN zakelijk e-mail in op uw smartphone of tablet. KPN biedt een handige Toestelhulp aan op de website, waarmee u veelvoorkomende problemen gemakkelijk opspoort. Binnen de Toestelhulp selecteert u eerst het merk van het apparaat waarvan u gebruik maakt. Vervolgens geeft de KPN website aan hoe u uw instellingen voor een mailadres KPN zakelijk kunt instellen. U voert vervolgens handmatig uw e-mailadres in en geeft daarna uw wachtwoord door. Op deze wijze heeft u overal en altijd toegang tot uw mailadres KPN zakelijk.
Hoeveel IP adressen krijg ik ter beschikking met zakelijk internet KPN?
Bij KPN zakelijk ontvangt u één vast IP-adres waarmee u uw bedrijfsnetwerk zorgvuldig regelt. Aangezien uw IP-adres voortdurend hetzelfde blijft, communiceren de met het netwerk verbonden apparaten gemakkelijk met elkaar. Dit zorgt ervoor dat het bedrijfsproces vloeiend en soepel verloopt. Bovendien is een vast IP-adres vaak noodzakelijk voor bepaalde apparatuur, zoals pinapparaten, beveiligingscamera en een eigen server. Maakt u ondertussen gebruik van een mobiele router? KPN raadt u in dat geval aan om een simkaart toe te passen met een vast IP-adres. Op deze wijze bent u altijd en overal gekoppeld met uw bedrijfsnetwerk. Zo houdt u zelfs op afstand gemakkelijk de controle over de apparatuur.
Waarom KPN zakelijk?
Met KPN zakelijk heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de betrouwbare service van KPN tegen een voordelig tarief. Zo heeft u de hele dag door stabiele zakelijke wifi binnen uw bedrijf. Bovendien krijgt u bij het KPN zakelijk abonnement vele extra’s en combinatievoordelen. Zo heeft u de beschikking over extra firewalls, vaste IP-adressen, voIP, PIN betalingen en back-up opslag. Ook kunt u 24 uur per dag contact opnemen met de KPN zakelijk klantenservice. Zelfs als gedurende de nachtelijke uren de server plotseling niet meer functioneert, staat een medewerker van de KPN zakelijk contact informatie u te woord om de kwestie te verhelpen.
Wat zijn de tarieven voor zakelijke telefonie bij KPN?
De tarieven voor zakelijke telefonie bij KPN met een vaste lijn zijn opgedeeld in Kleinzakelijk tarieven, MKB tarieven en PSTN tarieven. Voor Kleinzakelijk en PSTN tarieven geldt dat u een starttarief en een bedrag per minuut betaalt. Bij het Kleinzakelijk tarief hangen de prijzen bovendien af van de locatie waar u naartoe belt. Gaat het om een telefoonnummer in Nederland, de EU zone, Voordeellanden of de rest van de wereld? Sluit u een telefoonabonnement voor uw MKB bedrijf af? Dan betaalt u een vaste prijs per maand voor het bellen binnen uw bedrijf.
Hoe kan ik contact opnemen met de KPN zakelijk klantenservice?
De KPN zakelijk klantenservice kunt u op verschillende manieren bereiken. De makkelijkste methode is via de chat op de KPN zakelijk website. De digitale assistent Dot probeert uw vragen zo snel mogelijk af te handelen. Lukt het niet om uw kwestie op te lossen? Dan verbindt de chat u door met een medewerker van de KPN zakelijk klantenservice. Ook kunt u bellen met de KPN zakelijk klantenservice via 0800-0403. Bij een Grootzakelijk abonnement belt u naar het KPN zakelijk telefoonnummer 0800-1576. Voordat u vervolgens een medewerker van de KPN zakelijk klantenservice spreekt, geeft u eerst uw pincode door.
Welke zakelijke internetabonnementen biedt KPN aan?
Als het gaat om zakelijk internetabonnementen biedt KPN twee mogelijkheden aan. Zo kiest u voor het Kleinzakelijk Internet of het KPN EEN MKB Internet. Het Kleinzakelijk Internetabonnement is ideaal voor kleineren kantoren aan huis. Zonder poespas ontvangt u binnen een flexibel pakket stabiel internet dat snel functioneert. Bovendien kunt u het abonnement combineren met telefonie en televisie. Het MKB Internet is geschikt voor bedrijven tot 150 medewerkers, zodat u klaar bent voor de toekomst van uw bedrijf. U beschikt over een vast IP-adres, handige software en een gecertificeerde PIN-verbinding.
Welke extra diensten biedt KPN zakelijk aan?
De extra diensten bij KPN zakelijk zijn afhankelijk van het abonnement dat u bij de telecomonderneming heeft afgesloten. Beschikt u over een Kleinzakelijk abonnement, dan kunt u bijvoorbeeld kiezen voor BelOnbeperkt in Nederland of Nederland en de EU. Ook vraagt u via de KPN zakelijk klantenservice eenvoudig een extra telefoonnummer aan. Bij het KPN MKB Vast bellen abonnement heeft u de mogelijkheid om extra diensten voor de telefooncentrale gratis toe te passen. Zo beschikt u over wachtmuziek, een bedrijfsvoicemail, nachtschakeling of een belgroep. Ook kunt u extra diensten toevoegen als Fax2email, Vast bellen via mobiel en een Keuzemenupakket.