Lufthansa

 klantenservice

Contact met Lufthansa via KlantenserviceSpot.nl

Heeft u een vraag over uw vliegreis waarvoor u contact met Lufthansa op wilt nemen, of wilt u Lufthansa bellen voor wijziging in uw reisplannen? KlantenserviceSpot.nl biedt een handig overzicht van de contactgegevens van de luchtvaartmaatschappij. Op de website vindt u een uiteenlopend aanbod van informatie over klantenservices van veelvoorkomende bedrijven en instellen. Van de klantenservice van de Hema tot het telefoonnummer voor een storing bij VGZ of het telefoonnummer van de Flixbus, u bespaart veel tijd en moeite dankzij KlantenserviceSpot. Bekijk direct hoe u de klantenservice van Lufthansa kunt bereiken via de website.

Neem contact op met Lufthansa; de grootste luchtvaartmaatschappij van Duitsland

Lufthansa werd op 6 januari 1926 opgericht vanwege een fusie tussen de Deutsche Aero Lloyd, ook wel DAL genoemd, en Junkers Luftverkehr. Van oorsprong heette de luchtvaartmaatschappij Deutsche Luft Hansa Aktiengesellschaft, wat werd afgekort tot Lufthansa. Hierbij is Luft het Duitse woord voor lucht. Hansa staat voor Hanze, oftewel handelsorganisatie. Tegenwoordig is het Deutsche Lufthansa AG de grootste luchtvaartmaatschappij van Duitsland. De vloot bestaat uit maar liefst 432 toestellen. De meest voorname luchthavens waar vluchten van Lufthansa vanaf vertrekken zijn Frankfurt International Airport in Frankfurt am Main, Franz Josef Strauss International Airport in München en Düsseldorf International Airport in Düsseldorf. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Keulen. Vanwege het feit dat Lufthansa zo’n groot bedrijf is, is de klantenservice van Lufthansa essentieel voor het bedrijfsproces.

Contact opnemen met de Lufthansa klantenservice

Bij het boeken van een reis heeft u wellicht vragen, opmerkingen of klachten. Of u nu thuis een vlucht aan het boeken bent, of onderweg meer wilt weten over uw reis, de Lufthansa klantenservice dient goed bereikbaar te zijn. Voor persoonlijk reisadvies, vluchtgegevens, informatie over tarieven of wijzigingen in uw reservering, kunt u contact met de Lufthansa klantenservice opnemen. Ook als u vragen hebt over het selecteren van uw eigen stoel, bent u bij de Lufthansa klantenservice van harte welkom. De klantenservice van Lufthansa kunt u bellen op telefoonnummer +31 20 721 9242. U kunt Lufthansa bellen 24 uur per dag, 7 dagen per week. Hiervoor betaalt u 15 eurocent per minuut.

Meest gestelde vragen op de website van Lufthansa

Voordat u met de klantenservice van Lufthansa contact opneemt, kunt u ook op de website kijken bij de meest gestelde vragen. Zo vindt u hier vluchtinformatie, vragen over corona en vragen over uw bagage. Met de digitale assistent kunt u een chat starten op de website om u te ondersteunen. Lufthansa geeft u zo helder mogelijk antwoord op uw vragen. Mochten er nog steeds onduidelijkheden zijn, dan kunt u uiteraard contact met de klantenservice van Lufthansa opnemen. Op de sociale media beantwoordt de Lufthansa klantenservice vragen onder de naam @Lufthansa.

Contact met Lufthansa

Openingstijden Lufthansa klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
00:00 -24:00
Dinsdag
00:00 -24:00
Woensdag
00:00 -24:00
Donderdag
00:00 -24:00
Vrijdag
00:00 -24:00
Zaterdag
00:00 -24:00
Zondag
00:00 -24:00

Telefoonnummers Lufthansa klantenservice

Contact met LufthansaNummer
Algemeen020 721 9242

Overige contactmogelijkheden Lufthansa klantenservice

Lufthansa opzeggen

Lufthansa direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/lufthansa.

Lufthansa ervaringen

35 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Lufthansa? Laat ons je ervaring met Lufthansa weten!
Beoordeel Lufthansa

Adres Lufthansa klantenservice

Evert van de Beekstraat 20
Amsterdam
Rapportcijfer Lufthansa klantenservice: 3.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 35 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Lufthansa klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Lufthansa klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Lufthansa Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Lufthansa klantenservice?

35 reviews over “Lufthansa”

  1. Rapportcijfer: 2

    Na het cancelen van onze vlucht, een uur van te voren, niemand bereikbaar. Uiteindelijk een telefoonnummer gevonden, niet nederlands sprekend en ook zij konden niets voor ons doen. slechte service.

  2. Rapportcijfer: 1

    Onze koffers staan nog op het vliegveld in Frankfurt.
    Wat een ellende om deze terug te krijgen, we zijn er al 4 uur mee bezig.
    Via internet lukt het niet, geeft steeds een foutmelding dat we een werknemer moeten vragen om ons te helpen.
    telefoonnummer opgezocht en we werden van het kastje naar de muur gestuurd, er was niemand die ons kon helpen.
    met het vervolg dat onze koffers er nu nog staan. Daarom deze reactie het is gewoon Kareltje Uit Tegelen dat ze ons niet kunnen helpen.
    Het gaat om 4 koffers, bij deze vlieg ik dus nooit meer met Lufthansa. of via Frankfurt.

  3. Rapportcijfer: 3

    Ik ben de afgelopen zes maanden mijn bagage kwijtgeraakt. Ik zat op een mistige vlucht. Ze geven me geen antwoord. Ik wil nu met een advocaat praten.

  4. Rapportcijfer: 2

    Deze is slecht, ben alle maanden in afwachting van toegezegde compensatie ivm toestel wijziging. Telefonisch wordt ja van kastje naar de muur gestuurd

  5. Rapportcijfer: 2

    Hahaha onbereikbaar ja….tis me wat.
    Maar hopen dat mijn pakketje,s nog ooit eens aankomen 👎👈