Contact opnemen met de BCC klantenservice
BCC is een grote elektronicaketen met fysieke winkels en een online shop in Nederland. Heeft u een product bij BCC gekocht en heeft u hier vragen over? Of is er een andere reden waarom u met BCC contact wilt opnemen? Dan kunt u in eerste instantie langs één van de fysieke BCC winkels door het hele land komen. Bent u niet in de gelegenheid om de winkel te bezoeken of heeft u uw aankoop online via de BCC website gedaan, dan kunt u ook het BCC telefoonnummer van de klantenservice bellen. U zit in dat geval bij KlantenserviceSpot goed, want hier vind u een complete database met de correcte gegevens als de BCC klantenservice wilt bereiken.
BCC telefoonnummer en Whatsapp
U kunt het BCC telefoonnummer bellen op 020 – 334 88 88. BCC bellen op dit nummer kan op maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur – 18:00 uur. Liever in het weekend bellen? Probeer dan zaterdag BCC te bellen van 09:00 uur – 17:00 uur. Lang hoeft u niet te wachten om met BCC contact te krijgen, want de gemiddelde wachttijd is 5 minuten. Liever niet bellen? Dan kunt u ook met BCC contact krijgen via WhatsApp via 06 – 127 414 70. WhatsAppje sturen kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 – 21:00 uur en zaterdag van 09:00 uur – 17:00 uur. Let op: dit WhatsApp nummer is echt alleen bedoeld om mee te appen en dus niet om mee te bellen. De gemiddelde wachttijd tot u een reactie krijgt is ongeveer drie uur (binnen de openingsuren).
BCC garantie contact of BCC reparatie contact
Heeft u specifiek een vraag, opmerking, klacht of andere reden met betrekking tot de garantie of reparatie, dan kunt u ook BCC garantie contact of BCC reparatie contact opnemen. In dergelijke gevallen kunt u op de website van BCC een online formulier invullen en een reparatieverzoek indienen. Daarnaast kunt u ook de BCC klantenservice benaderen via e-mail. U ontvangt dan spoedig een reactie, meestal binnen een tot twee dagen. Is de kwestie waarmee u zit echter dringend, dan raden we aan om te bellen of WhatsAppen, aangezien u dan sneller een antwoord van BCC krijgt. U kunt trouwens ook per post met BCC contact opnemen. U kunt de brief sturen naar: BCC Elektro-speciaalzaken B.V. t.a.v. BCC Klantenservice, Postbus 75513, 1118 ZN Schiphol.
Andere klantenservices bereiken?
Wilt u snel met de klantenservice van andere bedrijven of organisaties in contact komen? Ook dan zit u bij KlantenserviceSpot aan het juiste adres. U kunt in de database namelijk ook zoeken naar telefoonnummers van andere bedrijven. Heeft u dus bijvoorbeeld bij Bol.com iets gekocht en wilt u de Bol com klantenservice bereiken, dan vind u bij KlantenserviceSpot de relevante gegevens. Maar ook als u een storing bij uw provider heeft en bijvoorbeeld Ben klantenservice of Ziggo zakelijk contact informatie zoekt, kunt u dat bij KlantenserviceSpot vinden. Verder kunt u in de database ook op telefoonnummer zoeken. Dit is bijvoorbeeld handig in gevallen dat klantenservices van bedrijven u terugbellen, maar u het nummer niet meteen herkent. Het desbetreffende telefoonnummer zoekt u dan gewoon op bij KlantenserviceSpot en zo komt u er snel achter welk bedrijf bij het telefoonnummer hoort!
Laat ons je ervaring met de BCC klantenservice klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.