Over Beter Bed
Beter Bed is een Nederlandse keten in bedden en matrassen. Sinds de oprichting in de begin jaren ‘80 met maar twee filialen in Nederland, is de keten inmiddels uitgegroeid tot een mega formule met meer dan 1.100 filialen verspreid over heel Europa. Beter Bed is onderdeel van Beter Bed Holding.
Klanttevredenheid is voor de bed- en matrasketen het belangrijkst. Daarom kunt u bij Beter Bed niet alleen scherpe prijzen en een uitstekende kwaliteit verwachten, maar ook een prima service en de unieke uitprobeergarantie.
De 7 grote geruststellingen
Doordat Beter Bed het erg belangrijk vindt dat de klant weer tevreden naar huis gaat en nog jarenlang plezier heeft van hun aankoop, hanteert Beter Bed ‘de 7 grote geruststellingen’. Allereerst garandeert de bed- en matrasketen altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding. Doordat zij groot kunnen inkopen vanwege het grote aantal winkels, kunnen zij de beste kortingen bij de beddenfabrikanten afdingen. Ten tweede heeft Beter Bed de unieke omruilgarantie, waarbij u (tegen een kleine vergoeding) tot wel 100 dagen na uw aankoop, het product mag uitproberen en omruilen. Ten derde heeft Beter Bed al meer dan 30 jaar ervaring in het vak. Daardoor heeft Beter Bed inmiddels de juiste ervaring en expertise opgebouwd om u te adviseren over uw aankoop. Ten vierde belt Beter Bed na 4 weken al haar klanten op om te vragen naar hun tevredenheid met de aankoop. Meer dan 95% van de klanten van Beter Bed geeft aan dat zij tevreden zijn. Ten vijfde worden bijna alle aankopen (*zie de website voor uitzonderingen) gratis thuisbezorgd en gemonteerd. Ten zesde krijgt u natuurlijk de standaard ‘CBW-erkende’ garantie van 3 jaar, maar daar bovenop krijgt u op een groot deel van het matrassen-assortiment ook nog eens een Extra Beter Bed Garantie die kan oplopen tot 10 jaar. Bovendien krijgt u 25 jaar garantie op pocketveermatrassen en boxsprings indien er draad- en/of framebreuken ontstaan. Tenslotte hanteert Beter Bed altijd een ‘niet-goed-geld-terug-garantie’ voor aankopen vanaf 250 euro.
Kortom, de klant is voor Beter Bed altijd koning.
Contact
U kunt de klantenservice van Beter Bed van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereiken op het telefoonnummer 0413-338800. Indien u liever digitaal contact wenst op te nemen met de klantenservice van Beter Bed kunt u een e-mailbericht sturen aan info@beterbed.nl. Tevens kunt u de klantenservice via de sociale media bereiken, via Twitter en Facebook. Voor een snelle afhandeling kunt u ook het contactformulier op de website invullen.
Anderhalf jaar geleden matrassen gekocht tijdens de 1+1 gratis actie. Na een tijdje merkten we dat 1 matras niet goed meer lag. We hebben contact opgenomen en het matras kon kosteloos geruild worden! Topservice, Nu zijn we erg blij met de matrassen!