Contact met Klarna via KlantenserviceSpot
Wilt u een brandende vraag aan Klarna stellen, bijvoorbeeld het inloggen of over hoe u achteraf kunt betalen? KlantenserviceSpot biedt in één oogopslag de gewenste gegevens van de Klarna klantenservice aan. Zo bent u niet eindeloos aan het zoeken op websites naar het Klarna telefoonnummer, maar kunt u meteen uw vraag stellen. KlantenserviceSpot biedt daarnaast de gegevens van allerlei andere organisaties aan, zoals de Hema klantenservice Ziggo storing gegevens of het ABN AMRO contact nummer.
Klarna maakt betalen eenvoudiger
In 2005 werd Klarna in Stockholm opgericht. Het idee achter Klarna is het vereenvoudigen van het betaalverkeer. Zo ontvangen consumenten hun aankopen, voordat ze deze hoeven af te rekenen. Daarbij neemt Klarna de potentiële fraude- en kredietgevaren van de webshop over. Deze koper bescherming zorgt ervoor dat u nooit het verkeerde artikel ontvangt. U betaalt bij Klarna uw aankoop direct of tot en met 30 dagen later. Hiervoor hoeft u geen extra kosten te voldoen, zoals rentekosten. De eenvoudige betaalwijzen van Klarna leiden ertoe dat winkelen bij uw favoriete winkels alleen maar leuker wordt.
Klarna contact met een van de snelst groeiende Europese bedrijven
Nadat Klarna en SOFORT in 2014 hun krachten bundelden in de Klarna Group, werd het bedrijf al snel de Europese marktleider op het terrein van online betalen. Er zijn maar liefst 147 miljoen actieve gebruikers en circa 400.000 webshops bij Klarna aangesloten. Klarna Group is actief op 45 markten en heeft meer dan 5000 medewerkers in dienst. De service is daarmee al aardig op weg om het meest favoriete betaalmiddel van de wereld te worden.
Contact met Klarna op verschillende manieren
Klarna biedt uiteenlopende wijzen aan om contact op te nemen voor vragen, opmerkingen of klachten. Zowel via de website, per e-mail of telefonisch is Klarna gemakkelijk bereikbaar.
Contact met Klarna via de website
Op de Klarna klantenservice website geeft de service een handig overzicht van veelgestelde vragen (in het Engels ook wel Frequently Asked Questions, FAQ genoemd). Bij deze vragen leest u meteen het antwoord, zodat u niet naar de klantenservice van Klarna hoeft te bellen. Ook vindt u in de Klarna App handige gegevens. Zo ziet u in uw persoonlijke account meteen welke aankopen u nog dient te voldoen. Ook kunt u na het inloggen op uw account gemakkelijk uw bestellingen bekijken en managen. Op de website is bovendien een chat aanwezig, waarmee u met de klantenservice van Klarna kunt praten. Deze chat is dag en nacht beschikbaar.
Klarna bellen voor uw vragen
Wilt u liever voor een dringende vraag meteen antwoord krijgen? Bel dan naar de Klarna klantenservice op het Klarna telefoonnummer 020-8082852. U kunt naar Klarna bellen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur. Op zaterdag staat het belteam van Klarna klaar van 09:00 tot 13:00 uur.
Klarna is telefonische niet te bereiken, slechte zaak
Ik zou geld terug krijgen voor niet geleverde producten.
Nou, vergeet het maar.
Terugbetaling formulier ingevuld
Ik krijg een mail met een inlogcijfer, alles netjes ingevuld, maar het versturen lukt niet!
Ook chatten lukt niet, kunnen het dossier niet vinden.
Wat een hopeloos bedrijf.
Ik wilde gisteren iets van internet bestellen, maar moest afrekenen met Klarna Bank.
Nou vergeet het maar, ik k wil geen zaken meer doen met zo een bank!!!!!!!!!!
Dus ik denk ook, dat deze reactie niet geplaatst word!!!!!
Wat jammer nou van al die jonge gasten, die met de KLARNA BANK in zee gaan.
Ik zou geld terug krijgen, voor niet geleverde producten.
Nou vergeet het maar. Niet bereikbaar via de mail.
Als je chat kunnen de medewerkers kunnen ze het dossier niet vinden!
Hopeloos, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt in mijn leven.
het is geen mogelijk heden om in contact te komen met klanten servise gebeeld en woordt na de bantje geluosteerd gewoon afgebroken
Slechte service, als je het product eenmaal binnen hebt ben je in de aap gelogeerd bij Klarna.
Je wordt mooi te woord gestaan door de telefoon, maar ze lossen niks op …die telefoontjes.
Ik heb het product retour gestuurd, de retourbewijzen naar klarna en epurhome gestuurd, en nog gebeld.
De man die de telefoon beantwoorde zei, dat hij het zag op email dat die berichten van post NL binnen waren.
Nu zou de betaling moeten stoppen.
Ik kreeg vandaag bericht dat de betaling doorgaat….wat zeg je daarvan?
Ik deed in het verleden vergelijkend waren onderzoek, deze keer krijgen jullie een 1 voor de moeite, omdat ik hoop dat het door degene die hier naar kijkt opgelost wordt… 🙏🙏🙏
In liefde en licht verblijf ik u,
Met vriendelijke groet
Jopie van Looy
hoe lang duurt het voordat je een bericht krijgt van de geschillencommissie weken terug een bericht gestuurd over de slechte service van klarna doen helemaal niks voor je
Ik krijg diverse nummers door om in te loggen ,maar werkt niet . Op een andere manier Niet te bereiken .App wil en heb ik niet . Reactie gegeven op klacht telefonisch ,na 15 min in de wacht werd gesprek afgebroken door medewerker ,denk verkeerd door verbonden . Werd ook niet terurggebeld !
contact met Klarna is moeilijk, zeker als je bewijs van de correspondentie wilt hebben….
UIt hun website:
Contact met Klarna op verschillende manieren
Klarna biedt uiteenlopende wijzen aan om contact op te nemen voor vragen, opmerkingen of klachten. Zowel via de website, per e-mail of telefonisch is Klarna gemakkelijk bereikbaar.
E-mailadres Klarna klantenservice
E-mailadres: onbekend
heb al 3x nw. mail adres dgg nog steeds geen reactie