Robeco

Over Robeco

Robeco is een vermogensbeheerder die in 1929  in Rotterdam door enkele havenbaronnen werd opgericht. De naam Robeco is dan ook van oorsprong een afkorting voor Rotterdams Beleggings Consortium. Robeco richt zich niet enkel op Nederland, maar ook op institutionele en particuliere beleggers in de rest van de wereld. De vermogensbeheerder biedt beleggingsproducten en –diensten. Het productaanbod bestaat onder meer uit aandelen beleggingen en vastgoedfondsen. Het hoofdkantoor van Robeco is nog steeds gevestigd in Rotterdam, maar daarnaast worden de verscheidene strategieen beheerd in Boston, Hong kong, Parijs en Zürich. Sinds de jaren tachtig biedt Robeco ook spaarproducten aan. Robeco heeft nog meer kantoren verspreid over de hele wereld, onder meer in Dubai, Korea, Singapore, de Verenigde Staten en Zwitserland. Sinds 2001 is Robeco volledig in handen van de Rabobank. Per 1 juli 2013 bezit Orix een belang van 90% in Robeco. Hieronder worden achtereenvolgens de klantenservice, contact en het bezoekadres van Robeco besproken.

Robeco klantenservice

Op de website van vermogensbeheerder Robeco is een aparte pagina gericht op de klantenservice. Hier zijn veel zaken omtrent de klantenservice terug te vinden. Zo zijn er de welbekende veelgestelde vragen, waar u als klant al veel informatie kan vinden. Wat ook handig is, is dat de pagina van de klantenservice een Robeco agenda biedt. Op deze pagina vindt u als klant per maand een overzicht van de nationale feestdagen, de beursdagen waarop u niet kunt handelen met vermelding van de betreffende fondsen, gewijzigde openingstijden voor telefonische bereikbaarheid van Robeco en de dividend-data. Ook biedt de klantenservice van Robeco dat u veel zaken zelf online kunt regelen en als dit niet mogelijk is staat er duidelijk bij hoe u het moet afhandelen, maar u rekeninggegevens wijzigen kan bijvoorbeeld makkelijk online. Op de pagina van de Robeco klantenservice staat bovendien uitgelegd hoe u direct geld kan storten naar Robeco.

Contact met Robeco

De klantenservice van Robeco is op meerdere manieren te bereiken. Ten eerste is er het telefoonnummer van Robeco dat u natuurlijk kunt bellen. Deze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur op het telefoonnummer 0900 – 8040. Daarnaast zijn er nog aparte telefoonnummers voor de nalatenschapdesk, zakelijke klanten en als u belt vanuit het buitenland. Een extra service die de Robeco klantenservice biedt, is de chat die op de website is. Met deze chat heb je direct online contact met een medewerker van Robeco. Voor de bereikbaarheid van de chat-klantenservice gelden dezelfde tijden als voor het telefoonnummer. Daarnaast kunt u nog online een vraag of klacht indienen. Robeco is tevens te vinden op Facebook en Twitter, alwaar de vermogensbeheerder vooral financieel nieuws brengt. Ten slotte heeft u vanzelfsprekend ook nog de mogelijkheid om een brief te sturen aan Robeco op Robeco, postbus 2100, 3000 CC Rotterdam.

Robeco bezoeken

Naast alle bovenstaande opties om contact te hebben met Robeco en haar klantenservice, heeft het bedrijf ook een bezoekadres. Het hoofdkantoor is gevestigd op de Coolsingel 120 in Rotterdam.

Openingstijden Robeco klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:00 -21:00
Dinsdag
08:00 -21:00
Woensdag
08:00 -21:00
Donderdag
08:00 -21:00
Vrijdag
08:00 -21:00
Zaterdag
09:00 -17:00
Zondag
gesloten
Robeco

Telefoonnummer Robeco klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 80 40
Belkosten
lokaal tarief

Adres Robeco klantenservice

Coolsingel 120
Rotterdam

E-mailadres Robeco klantenservice

E-mailadres

Robeco opzeggen

Robeco direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/robeco.

Robeco ervaringen

3 ervaringen.

3 gedachten over “Robeco”

  1. Lanni Ohorella? Heeft hij vroeger niet voor de televisie gewerkt? Ik had toen gehoord dat iets niet goed is gegaan met geld.

  2. Vreselijjk. Robeco heeft mijn rekening zonder reden geblokkeerd en ik kan mijn tegoed al wekenlang niet beheren en overboeken.. Meerdere emails blijven onbeantwoord en als ik bell krijg ik mensen aan de lijn die “er niets aan kunnen doen”.. Heb Robeco zelfs schriftelijk in gebreke gesteld, maar zelfs daarop komt geen antwoord. Zeer onprofessioneel.

  3. geen service, dubieus telefoontje na aanhoudend mailen en proberen met iemand in contact te komen. Op zaterdagmorgen figuur aan tel Lani Ohorella stuurt mij een formulier dat ik moet invullen en opsturen met een copy van mijn paspoort zonder restricties, vreemd, dit riekt naar fraude. Ik heb e.e.a. gemeld bij fraude help desk.
    Het enige dat ik wens is dat ik bij mijn rekening kan i.v.m. nalatenschap van mijn echtgenoot. Nb het is een een en en rekening. Identificeren lukt keer op keer niet.
    O ja bellen met jullie is uitgesloten na 23 minuten dode lijn en niks meer?!
    U begrijpt dat mijn vertrouwen in jullie toko tot ver onder nul is gedaald en ik wil dan ook het liefste van jullie af en mijn te goeden ergens anders beleggen.
    In de wetenschap dat ook hier niet op wordt gereageerd verblijf ik in zeer boze toestand,
    N.Lanser-Groenveld

Plaats een reactie