Van Lanschot

Over Van Lanschot

Van Lanschot NV is de houdstermaatschappij van F. van Lanschot Bankiers N.V., de oudste onafhankelijke bank van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. De bank positioneert zich als een gespecialiseerde wealth manager die zich richt op behoud en opbouw van vermogen voor particuliere en institutionele klanten. Van Lanschot NV is sinds 1999 genoteerd aan de Euronext Amsterdam. Sinds maart 2009 is Van Lanschot NV opgenomen bij de lokale fondsen. Van Lanschot onderscheidt zes doelgroepen: vermogende particulieren, starters op de vermogensmarkt, ondernemers & familiebedrijven, business professionals & executives, healthcare professionals en verenigingen & stichtingen. Juist daarom is de Van Lanschot klantenservice van zo’n groot belang.

Online regelen

Via het online bankieren op de website van Van Lanschot kunt u zelf verschillende bankzaken regelen. Door in te loggen op uw Van Lanschot account kunt u uw saldo en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Van Lanschot contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw spaarrekening of uw contactgegevens wijzigen. Ook kunt u online een nieuwe of vervangen betaalpas aanvragen of informatie over uw spaarrekening vinden, uw pas blokkeren bij verlies en diefstal of een adreswijziging doorgeven. Via de Van Lanschot klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden tussen de veelgestelde vragen. Ook kunt u vanuit de beveiligde mailbox mails ontvangen van Van Lanschot en kunt u ook naar hen terug mailen, zodat u zeker weet dat uw persoonlijke gegevens in veilige handen zijn.

Social Media

Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Van Lanschot klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Van Lanschot Facebook. Deze manier van de Van Lanschot klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt van Lanschot bereiken via @VanLanschot. Als de medewerkers van de Van Lanschot  klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook op LinkedIN proberen.

Van Lanschot Klantenservice

Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Van Lanschot klantenservice. Hiervoor belt u tussen maandag en vrijdag van 08:30 uur tot 21:00 uur naar het nummer 0800 1737. Vanuit Nederland is dit nummer kosteloos. Vanuit het buitenland kunt u bellen naar +31 73 687 18 97. Ook in het geval dat u interesse hebt in een kennismakingsgesprek kunt u met dit nummer bellen of een kantoor bij u in de buurt zoeken.

Overige opties

Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Van Lanschot klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen naar vanlanschot@vanlanschot.com. Ook kunt u een bezoekje brengen aan het Hoofdkantoor op Hooge Steenweg 29, 5211 JN ’s Hertogenbosch. Tenslotte kunt u ook een brief sturen naar Antwoordnummer 289, 5200 VB, ’s-Hertogenbosch.

Openingstijden Van Lanschot klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:30 -21:00
Dinsdag
08:30 -21:00
Woensdag
08:30 -21:00
Donderdag
08:30 -21:00
Vrijdag
08:30 -21:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Van Lanschot

Telefoonnummer Van Lanschot klantenservice

Telefoonnummer
0800 - 1737
Belkosten
gratis

Adres Van Lanschot klantenservice

Hooge Steenweg 29
’s-Hertogenbosch

E-mailadres Van Lanschot klantenservice

E-mailadres
onbekend

Van Lanschot opzeggen

Van Lanschot direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/van lanschot.

Van Lanschot ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie