Over Van Lanschot
Van Lanschot NV is de houdstermaatschappij van F. van Lanschot Bankiers N.V., de oudste onafhankelijke bank van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. De bank positioneert zich als een gespecialiseerde wealth manager die zich richt op behoud en opbouw van vermogen voor particuliere en institutionele klanten. Van Lanschot NV is sinds 1999 genoteerd aan de Euronext Amsterdam. Sinds maart 2009 is Van Lanschot NV opgenomen bij de lokale fondsen. Van Lanschot onderscheidt zes doelgroepen: vermogende particulieren, starters op de vermogensmarkt, ondernemers & familiebedrijven, business professionals & executives, healthcare professionals en verenigingen & stichtingen. Juist daarom is de Van Lanschot klantenservice van zo’n groot belang.
Online regelen
Via het online bankieren op de website van Van Lanschot kunt u zelf verschillende bankzaken regelen. Door in te loggen op uw Van Lanschot account kunt u uw saldo en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Van Lanschot contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw spaarrekening of uw contactgegevens wijzigen. Ook kunt u online een nieuwe of vervangen betaalpas aanvragen of informatie over uw spaarrekening vinden, uw pas blokkeren bij verlies en diefstal of een adreswijziging doorgeven. Via de Van Lanschot klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden tussen de veelgestelde vragen. Ook kunt u vanuit de beveiligde mailbox mails ontvangen van Van Lanschot en kunt u ook naar hen terug mailen, zodat u zeker weet dat uw persoonlijke gegevens in veilige handen zijn.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Van Lanschot klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Van Lanschot Facebook. Deze manier van de Van Lanschot klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt van Lanschot bereiken via @VanLanschot. Als de medewerkers van de Van Lanschot klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook op LinkedIN proberen.
Van Lanschot Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Van Lanschot klantenservice. Hiervoor belt u tussen maandag en vrijdag van 08:30 uur tot 21:00 uur naar het nummer 0800 1737. Vanuit Nederland is dit nummer kosteloos. Vanuit het buitenland kunt u bellen naar +31 73 687 18 97. Ook in het geval dat u interesse hebt in een kennismakingsgesprek kunt u met dit nummer bellen of een kantoor bij u in de buurt zoeken.
Uw storing bij Van Lanschot verhelpen
Lukt het niet om gebruik te maken van de bankdiensten vanwege een storing bij Van Lanschot? Neem dan contact op met het telefoonnummer van de Van Lanschot klantenservice op 0800-1737. Dit telefoonnummer om uw storing bij Van Lanschot te verhelpen is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Ook kunt u via Whatsapp contact met Van Lanschot opnemen via +31736871897. Klantenservicespot.nl verbindt u met bedrijven en organisaties in heel Nederland, zoals de Schiphol klantenservice, NS klantenservice, T-Mobile klantenservice en Bol.com klantenservice.
Overige opties
Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Van Lanschot klantenservice via email. Dit doet u door een mailtje te sturen naar vanlanschot@vanlanschot.com. Ook kunt u een bezoekje brengen aan het Hoofdkantoor op Hooge Steenweg 29, 5211 JN ’s Hertogenbosch. Tenslotte kunt u ook een brief sturen naar Antwoordnummer 289, 5200 VB, ’s-Hertogenbosch.
Laat ons je ervaring met de Van Lanschot klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.