Over Rabobank
De Rabobank is een Nederlandse bank en bestaat uit 136 zelfstandige coöperaties die allemaal een eigen bankvergunning van de Nederlandsche Bank bezitten. De bank ontstond in 1972 door een fusie tussen de Coöperatieve Centrale Raiffeisenbank en de Coöperatieve Centrale Boerenleenbank. Rabobank Nederland is de handelsnaam van de Coöperatieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank B.A. en is de huisbankier van de lokale Rabobanken. Het is de houdstermaatschappij van aandelen van verschillende ondernemingen binnen de Rabobankroep. Er werken ongeveer 6600 mensen bij Rabobank Nederland. Hierdoor hechten zij ook veel waarde aan hun Rabobank klantenservice.
Online regelen
Via uw Rabobank account kunt u zelf verschillende bankzaken regelen. Door in te loggen met uw Random Reader kunt u uw saldo en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Rabobank contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw spaarrekening of uw contactgegevens wijzigen. Ook kunt u online een nieuwe of vervangen betaalpas aanvragen of een extra Random Reader aanvragen. Via de Rabobank klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden. Deze vindt u bij het kopje meest gestelde vragen en het tabje klantenservice.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Rabobank klantenservice. Zo kunt u uw vraag tussen 08:00 uur en 22:00 uur van maandag tot en met vrijdag aan de medewerkers stellen op de Rabobank Facebook. In het weekend is deze beschikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Deze manier van de Rabobank klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Rabobank bereiken via @rabobank. Als de medewerkers van de Rabobank klantenservice zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u het ook op YouTube, Google+ of LinkedIN proberen.
Rabobank Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Rabobank klantenservice. De Rabobank klantenservice is te bereiken op het nummer +31(0) 30 216 0000. Deze kunt u ook vanuit het buitenland bereiken. Voor specifiekere vragen kunt u via de website uw lokale Rabobank vinden en contact met hen opnemen.
Overige opties
Natuurlijk kunt u ook altijd terecht bij een van de bankkantoren of de veelgestelde vragen. Tevens kunt u via de Rabobank website ook een klacht indienen via het klachtenformulier of online uw klacht naar uw eigen Rabobank opsturen. Als u niet tevreden bent met de oplossing van uw eigen Rabobank, kunt u deze sturen naar Rabobank Nederland. De Rabobank Nederland klantenservice streeft ernaar om tussen enkele weken tot uiterlijk drie maanden te antwoorden.
Neem contact op bij een Rabobank storing
Lukt het niet om de Rabobank bankieren app te openen vanwege een Rabobank storing? Of zorgt een Rabobank storing ervoor dat u geen transactie kunt voltooien? Een storing bij de Rabobank komt nooit op een moment dat het u uitkomt. Op de website van de Rabobank vindt u de actuele status van de storingen of geplande onderhoudswerkzaamheden bij de bank. Daarnaast vertelt de Rabobank klantenservice op de sociale media of en waar er een Rabobank storing aanwezig is. Krijgt u bij de Rabobank storing een bepaalde foutmelding? Dan kunt u aan de hand van deze melding zien wat deze precies betekent. Vervolgens kunt u contact opnemen met de Rabobank om het probleem op te lossen.
De Rabobank bellen bij storingen
Staat op de website of de sociale media van de Rabobank uw storing niet vermeld? Of heet u problemen om ondanks de adviezen op de Rabobank website de foutmelding op te lossen? Neem in dat geval contact op met de klantenservice van de Rabobank. U kunt hiervoor bellen met het Rabobank telefoonnummer 088-7226600. Dit telefoonnummer van de Rabobank is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur. Wilt u met de Rabobank bellen in het weekend? Neem dan contact op met de Rabobank op zaterdag tussen 09:00 uur en 17:30 uur.
Rabobank storing oplossen via de chat
Kampt u buiten de openingstijden van het Rabobank telefoonnummer met een Rabobank storing? Of wilt u direct antwoord op uw vragen, zonder te hoeven wachten aan de telefoon? In dat geval neemt u voor uw Rabobank storing contact op met de bank via de chat op de Rabobank website. De digitale assistent beantwoordt uw vragen 24 uur per dag, 7 dagen per week. Lukt het niet om uw kwestie op te lossen? Dan verbindt de digitale assistent u met een medewerker van de Rabobank klantenservice.
Handige adviezen bij de Rabobank storing via de website
Voordat u met de Rabobank contact opneemt over uw Rabobank storing, is het raadzaam om eerst de website van de Rabobank te bezoeken. Op de Rabobank website vindt u namelijk handige tips over wat te doen bij een Rabobank storing. Per onderwerp ziet u welke stappen u kunt ondernemen om uw bankzaken te kunnen voltooien. Voorbeelden van onderwerpen zijn ‘Saldo checken’, ‘Overboeking doen’, ‘Beleggingsorder verwerken’, ‘Incasso terugboeken’ en de ‘Status van een betaalopdracht bekijken’. Lukt het ook niet om met de tips van de website uw bankzaken te regelen in verband met de Rabobank storing? Neem dan contact op met de Rabobank klantenservice.
Rabobank vestiging bezoeken bij een storing
Als u door een Rabobank storing uw bankzaken niet kunt regelen, is het uiteraard ook mogelijk om bij één van de Rabobank vestigingen langs te gaan. Op de website van de Rabobank ziet u een interactieve kaart met daarop de locaties en openingstijden van de verschillende Rabobank filialen. Zodra u uw plaatsnaam invult, ontvangt u een lijst met de dichtstbijzijnde vestigingen. Belangrijk is hierbij om te vermelden dat er geen geldautomaten beschikbaar zijn op de kantoren van de Rabobank. Voor een geldautomaat bij u in de buurt kijkt u op de website van Geldmaat.
KlantenserviceSpot voor contact met de Rabobank klantenservice
Dankzij de online database aan contactgegevens van KlantenserviceSpot beschikt u direct over de juiste telefoonnummers en adressen van uiteenlopende bedrijven en organisaties. Niet alleen verhelpt u uw Rabobank storing binnen een handomdraai, ook neemt u binnen een paar seconden contact op met andere bedrijven om uw problemen op te lossen. Zo belt u direct met de Acer klantenservice, NS klantenservice, T-Mobile klantenservice, Apple klantenservice en meer.
Snel naar
- Is er een storing bij Rabobank vandaag?
- Hoe lang duurt een Rabobank storing?
- Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van de Rabobank?
- Hoe kan ik een afspraak maken met een adviseur van Rabobank?
- Wat moet ik doen als ik mijn Rabobank-pas kwijt ben?
- Hoe kan ik mijn pincode wijzigen bij de Rabobank?
- Hoe kan ik een nieuwe betaalpas aanvragen bij Rabobank?
- Wat zijn de kosten voor bepaalde diensten of transacties bij de Rabobank?
- Hoe kan ik mijn Rabobank rekening opzeggen?
Probeer al 2 dagen geld over te maken naar Amerika, heb alle gegevens en de rabo weigert de betaling te doen, ook al staat er voldoende saldo
en is het saldo voor overmaken aangepast .
Is dit gewoon een fout of is dit betutteling door een grootbank ??
ik had eerst chat contact met de Rabobank , dat was niet goed. toen gebeld, het telefonisch doorverbinden en gesprek ging gelukkig goed, was vriendelijk en het gevraagde is geregeld. wel een dure telefonische oplossing op deze manier. digitaal kon het niet.
Geen contact te krijgen telefonisch.
Ivm overlijden moeder en beleggingen op te zeggen.
Diverse telefoonnummers gebruikt met tussen personen waar je nog eens geld voor moet betalen.
Survice???????
Wij pogen al enige tijd onze rekeningen bij de Rabobank op te zeggen. Dat lukt gewoon niet ondanks dat we alle procedures via de website hebben gevolgd. Wel krijgen we een vaag mailtje dat een adviseur contact met ons op gaat nemen maar dat gebeurd gewoon niet. Als je via dat chat contact opneemt krijg je een automaat die zinloze antwoorden geeft. email adres heeft de bank niet meer.
Waardeloos opgave 1 min. Wachtijd naar 20 min. Nog geen een aan de lijn . Verbinding maar verbroken
Bellen met Rabobank lost niets op. Veel excuses en belofte van chocola en bloemen (!) maar probleem wordt niet opgelost. Heb over hetzelfde probleem zeker 10 keer gebeld. Soms vriendelijke maar incompetente medewerkers, soms werd gewoon de verbinding verbroken.
Onbegrijpelijke voor een zichzelf repecterend bedrijf