Een Ziggo storing verhelpen via KlantenserviceSpot
Heeft u te maken met een Ziggo storing bij uw televisie, internet of telefoon? Ziggo biedt als grootste kabeloperator van Nederland aan bijna 10 miljoen klanten hun diensten. Ondanks dat Ziggo beschikt over een netwerk van hoge kwaliteit, kan het helaas voorkomen dat er storingen ontstaan. Hieronder geven we een aantal adviezen zodat u de meest voorkomende problemen zelf aan kunt pakken. Heeft u last van een Ziggo storing die niet op te lossen is? Lees dan snel verder om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.
Tips bij een Ziggo storing
Ziet u een foutcode op de televisie, heeft u geen of traag internet of lukt het niet om iemand te bellen met de vaste telefoon? Aan de hand van de dienst waar u gebruik van maakt, beschrijven we de stappen die u kunt maken om de Ziggo storing op te lossen.
Een Ziggo storing met de televisie verhelpen
Beschikt u over een blauw of zwart beeld, ziet u strepen op het beeldscherm of hapert de weergave? In veel gevallen wordt deze Ziggo storing door een verstoord of zwak signaal veroorzaakt. U kunt dan ook het beste de volgende stappen ondernemen:
- Controleer bij het Ziggo contact centrum of er een storing aanwezig is
- Maak melding van de storing bij Ziggo die u ervaart
- Start de modem en de digitale ontvanger opnieuw op
- Controleer de verbonden splitters, kabels, aansluitingen en tv-verbindingsset op onnauwkeurigheden
Een Ziggo storing met het internet verhelpen
Valt de internetverbinding steeds weg of beschikt u überhaupt over geen internet? Met deze tips lukt het in veel gevallen om de Ziggo storing op te lossen:
Een Ziggo storing met draadloos internet oplossen
- Onderzoek of de modem naar behoren functioneert
- Reset de modem, router en access point
- Onderzoek of het apparaat (laptop, telefoon) met het correcte netwerk verbinding probeert te maken
- Onderzoek of de wifi op het apparaat is ingeschakeld
- Onderzoek of het lukt om verbinding te maken als u het apparaat vlakbij de modem in de buurt houdt
- Maak het netwerk groter met een wifi repeater of een extra router
Een Ziggo storing met bekabeld internet oplossen
- Onderzoek of de modem juist werkt
- Reset de modem, router en access point
- Onderzoek de instellingen op het apparaat dat aan de modem verbonden is
- Loop de internetkabel na op beschadigingen
- Maak gebruik van een andere internetkabel
Een Ziggo storing met vast bellen verhelpen
Kunt u niet bellen of gebeld worden? Dit is zeer lastig, aangezien u de gehele dag bereikbaar wilt zijn. Controleer in dit geval of de internetverbinding correct functioneert en of de kabels via de juiste methode zijn aangesloten. Bovendien is het van belang dat de stroomtoevoer naar zowel het telefoonapparaat als de modem voldoende zijn. Reset vervolgens de modem en het telefoonapparaat. Als dit echter niet werkt, kan er een storing aanwezig zijn bij Ziggo. In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.
Zijn er storingen vandaag bij Ziggo?
Vraagt u zich af of er storingen vandaag bij Ziggo zijn? Werkt bijvoorbeeld de wifi of het internet niet, krijgt u een zwart beeldscherm of foutcode op uw mediabox of lukt het niet om te bellen? Voor een Ziggo storing kunt u het beste eerst op de website van Ziggo kijken. Aan de hand van uw postcode en huisnummer geeft Ziggo door of er een storing of werkzaamheden zijn op uw adres. Is er echter geen storing vandaag bij Ziggo aanwezig op uw adres, dan volgt u het stappenplan op de website om uw problemen te verhelpen.
Wilt u voor een Ziggo storing liever contact met een medewerker van Ziggo? Neem in dat geval contact op met de Ziggo klantenservice op het Ziggo telefoonnummer 0900-1884. Dit telefoonnummer is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 20:00 uur. Daarnaast kunt u uw vragen aan de Ziggo klantenservice stellen via Twitter of Facebook Messenger. Heeft u niet de behoefte om Ziggo te bellen of sociale media te gebruiken, dan stelt u uw vragen of opmerkingen zonder spoed via het contactformulier op de website van Ziggo. Vervolgens neemt een medewerker van de Ziggo klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u op om de Ziggo storing te verhelpen. Klantenservicespot helpt u op weg bij iedere storing; of het nu om de Hema klantenservice, Essent contact of storing Vodafone contactgegevens gaat.
Snel naar
- Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo?
- Waarom kan ik de klantenservice van Ziggo niet bereiken?
- Wat zijn de openingstijden van de Ziggo klantenservice?
- Hoe kan ik mijn Ziggo abonnement opzeggen?
- Hoe kan ik mijn Ziggo internetverbinding herstellen?
- Hoe kan ik mijn Ziggo tv signaal verbeteren?
- Hoe kan ik een storing melden bij Ziggo?
- Hoe kan ik mijn Ziggo modem resetten?
Ze luisteren niet naar wat ik te zeggen heb. Reageren niet op mijn inhoudelijke vragen en blijven alleen maar herhalen wat ze steeds zeggen. Zo ontzettend frustrerend. Wij wilden geen afkoopsom en toch laten ze het contract gewoon doorlopen zodat we nu twee contracten hebben. Dat kan toch niet waar zijn?!
wordt van het kastje naar de muur gestuurd en steeds in de wachtstand gezet.
ik ben het zat en overweeg om over te stappen naar kpn
Slecht men heeft geen antwoord op mijn vraag is.v.m. geen tv signaal vanaf zaterdag 22 april tijd 10.00 uur tot nu postcode 1701 KG huisnummer 20
Vraag wanneer kan ik weer tv signaal ontvangen. Deze is weg zins zaterdag 22 april(19.00 uur) Ik wordt door jullie van het kastje naar de muur gestuurd. Het zal toch niet waar zijn dat ik pas 8 mei weer signaal zal hebben. Ik ga ook de consumenten bond hier van op de hoogte stellen. Mijn postcode is 1701 huis nummer 20 naam de Ridder