Ziggo

<br /> <b>Warning</b>:  Undefined variable $title in <b>/home/u42251p86229/domains/klantenservicespot.nl/public_html/wp-content/plugins/gp-premium/elements/class-hooks.php(215) : eval()'d code</b> on line <b>11</b><br /> klantenservice

Direct in contact met de juiste klantenservice?

Als je klantenservice spot belt helpen we je persoonlijke aan alle contactinformatie met actuele storingen, openingstijden en adressen. Onze medewerkers verstrekken snel de juiste informatie en antwoord op al uw vragen.

Honderdtien cent per minuut plus uw gebruikelijke belkosten!

Een Ziggo storing verhelpen via KlantenserviceSpot

Heeft u te maken met een Ziggo storing bij uw televisie, internet of telefoon? Ziggo biedt als grootste kabeloperator van Nederland aan bijna 10 miljoen klanten hun diensten. Ondanks dat Ziggo beschikt over een netwerk van hoge kwaliteit, kan het helaas voorkomen dat er storingen ontstaan. Hieronder geven we een aantal adviezen zodat u de meest voorkomende problemen zelf aan kunt pakken. Heeft u last van een Ziggo storing die niet op te lossen is? Lees dan snel verder om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.

Tips bij een Ziggo storing

Ziet u een foutcode op de televisie, heeft u geen of traag internet of lukt het niet om iemand te bellen met de vaste telefoon? Aan de hand van de dienst waar u gebruik van maakt, beschrijven we de stappen die u kunt maken om de Ziggo storing op te lossen.

Een Ziggo storing met de televisie verhelpen

Beschikt u over een blauw of zwart beeld, ziet u strepen op het beeldscherm of hapert de weergave? In veel gevallen wordt deze Ziggo storing door een verstoord of zwak signaal veroorzaakt. U kunt dan ook het beste de volgende stappen ondernemen:

  • Controleer bij het Ziggo contact centrum of er een storing aanwezig is
  • Maak melding van de storing bij Ziggo die u ervaart
  • Start de modem en de digitale ontvanger opnieuw op
  • Controleer de verbonden splitters, kabels, aansluitingen en tv-verbindingsset op onnauwkeurigheden

Een Ziggo storing met het internet verhelpen

Valt de internetverbinding steeds weg of beschikt u überhaupt over geen internet? Met deze tips lukt het in veel gevallen om de Ziggo storing op te lossen:

Een Ziggo storing met draadloos internet oplossen

  1. Onderzoek of de modem naar behoren functioneert
  2. Reset de modem, router en access point
  3. Onderzoek of het apparaat (laptop, telefoon) met het correcte netwerk verbinding probeert te maken
  4. Onderzoek of de wifi op het apparaat is ingeschakeld
  5. Onderzoek of het lukt om verbinding te maken als u het apparaat vlakbij de modem in de buurt houdt
  6. Maak het netwerk groter met een wifi repeater of een extra router

Een Ziggo storing met bekabeld internet oplossen

  1. Onderzoek of de modem juist werkt
  2. Reset de modem, router en access point
  3. Onderzoek de instellingen op het apparaat dat aan de modem verbonden is
  4. Loop de internetkabel na op beschadigingen
  5. Maak gebruik van een andere internetkabel

Een Ziggo storing met vast bellen verhelpen

Kunt u niet bellen of gebeld worden? Dit is zeer lastig, aangezien u de gehele dag bereikbaar wilt zijn. Controleer in dit geval of de internetverbinding correct functioneert en of de kabels via de juiste methode zijn aangesloten. Bovendien is het van belang dat de stroomtoevoer naar zowel het telefoonapparaat als de modem voldoende zijn. Reset vervolgens de modem en het telefoonapparaat. Als dit echter niet werkt, kan er een storing aanwezig zijn bij Ziggo. In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.

Contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Ziggo zorgt voor verbindingen tussen en voor mensen. De kracht van technologie zet Ziggo dan ook graag in om de maatschappij sterker te maken. Heeft u echter te maken met een Ziggo storing? De Ziggo klantenservice is maar liefst 7 dagen per week bereikbaar op het Ziggo telefoonnummer 0900-1884. Dagelijks kunt u dit nummer tussen 08:00 en 22:00 uur bereiken. Naast Ziggo bellen is het mogelijk om online de Ziggo klantenservice te bereiken via Twitter of Facebook Messenger. Voor vragen of opmerkingen zonder spoed kunt u het contactformulier op de website van Ziggo invullen. Een medewerker van de Ziggo klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met u op. KlantenserviceSpot helpt u op weg met iedere storing; of het nu om een Hema klantenservice, Essent contact of storing Vodafone contactgegevens gaat.

Contact met Ziggo

Openingstijden Ziggo klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Ziggo klantenservice

Contact met ZiggoNummer
Algemeen0900-1884
Abonnenement en Prepaid0800-0094
Bestellingen0800-0560
Zakelijk Klantenservice0800-0560
Bestellingen zakelijk0800-5600
Bellen vanuit het buitenland+31654500100

Overige contactmogelijkheden Ziggo klantenservice

Ziggo beoordelen

Hoe zou jij Ziggo beoordelen?

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

Ziggo opzeggen

Ziggo direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/ziggo.

Ziggo ervaringen

2 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Ziggo? Laat ons je ervaring met Ziggo weten!
Beoordeel Ziggo

Ziggo storingen

Adres Ziggo klantenservice

Hoofdkantoor Vodafone Ziggo, Hoog Catharijne
Utrecht

Aanmelden voor de nieuwsbrief

In uw inbox kunt u van Ziggo diverse e-mails ontvangen. Denkt u daarbij aan commerciële e-mails, servicemails en bevestigingsmails. Daarnaast verstuurt Ziggo maandelijks zijn nieuwsbrief aan degenen die zich daarvoor hebben opgegeven.

Uzelf aanmelden voor de nieuwsbrief doet u door online op ‘Mijn Ziggo’ in te loggen en vervolgens onder uw gegevens uw contactvoorkeuren aan te passen. Op diezelfde manier kunt u zich, indien gewenst, ook weer voor de nieuwsbrief van Ziggo uitschrijven.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Ziggo

Contact via een contactformulier

Indien u daar de voorkeur aan geeft, kunt u uw vraag middels het Ziggo contactformulier stellen. Het is raadzaam om daarbij ook uw klantnummer of contractnummer te vermelden. Mogelijk neemt Ziggo na ontvangst van het contactformulier telefonisch contact met u op. Vult u daarom altijd uw telefoonnummer op het contactformulier in.

Ga naar het contactformulier op de website van Ziggo

Contact via Facebook

Eerder werd reeds genoemd dat u via Facebook Messenger, de instant messaging app van deze populaire sociale netwerkwebsite, contact kunt opnemen met de medewerkers van de Ziggo klantenservice. Op zijn Facebookpagina informeert Ziggo zijn klanten en volgers over films, series, producten en services. U kunt hierop reageren en interacteren met de Ziggo klantenservice medewerkers. Indien gewenst, kunt u via deze pagina direct een persoonlijk bericht via Facebook Messenger versturen.

Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook

Contact via Facebook Messenger

Ook via Facebook Messenger kunt u contact opnemen met de Ziggo klantenservice. De klantenservice is op de volgende momenten bereikbaar:

  • Maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 22.00
  • Weekenden en feestdagen tussen 08.00 en 22.00
Klik hier voor contact met Ziggo via Facebook Messenger

Contact via online chatten

Wilt u een online chat met de Ziggo klantenservice starten? Dat doet u op de website met digitale assistent TOBi. TOBi is in staat om een groot aantal vragen via de website te beantwoorden. Hij functioneert momenteel voornamelijk als poortwachter en verschaft algemene informatie. Indien TOBI uw vraag niet zelf kan beantwoorden, verbindt hij u rechtstreeks door met een medewerker. Deze heeft inzicht in de chatgeschiedenis, zodat u uw verhaal niet opnieuw hoeft te vertellen.

Start een chat met Ziggo

Contact via Twitter

Ook middels Twitter kunt u contact opnemen met de klantenservice van Ziggo, oftewel Ziggo Webcare. Twitter is een sociale netwerksite waar u middels korte, snelle berichtjes met personen en bedrijven kunt communiceren. Ziggo verspreidt ook via Twitter nieuws aan zijn klanten en volgers. Bovendien kunt u er 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht voor servicevragen.

Klik hier voor contact met Ziggo via Twitter.

Contact via Pinterest

Pinterest is een sociale netwerkpagina die als digitaal prikbord fungeert. Ook Ziggo beheert een eigen pagina op deze visuele zoekmachine om te laten zien wat het bedrijf inhoudt. De afbeeldingen die u daar aanklikt, leiden u naar de pagina waar deze zich op bevindt.

Klik hier voor contact met Ziggo via Pinterest

Een klacht indienen

Telecommunicatiebedrijf Ziggo streeft naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Ondanks dat kan het voorkomen dat u een klacht heeft over een van de diensten die u bij het bedrijf afneemt. Uw klacht kunt u via verschillende kanalen kenbaar maken. Zo kunt u de klantenservice bellen of met een van de medewerkers chatten. Ziggo adviseert zelf om telefonisch contact op te nemen. Op deze manier kunt u als klant zo snel mogelijk worden geholpen.

Ga naar het klachtenformulier van Ziggo

Schriftelijk contact

Geeft u er ondanks de vele digitale mogelijkheden de voorkeur aan om schriftelijk contact op te nemen met telecommunicatiebedrijf Ziggo? Dan verzendt u uw brief of formulier naar het onderstaande adres:

Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Veelgestelde vragen

Op de klantenservicepagina van Ziggo vindt u een overzicht van de vaakst gestelde vragen. Deze zijn onderverdeeld in de categorieën internet & WiFi, televisie, telefonie, factuur, abonnement, gegevens wijzigen, installeren en storingen.

Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Ziggo zijn:

  • WiFi of internet doet het niet
  • Ik kan niet bellen of gebeld worden
  • Uitleg over je factuur
  • Ik heb slecht beeld
  • Contactgegevens aanpassen
Ga naar de veelgestelde vragen van Ziggo

Ziggo op Youtube

Via videoplatform en zoekmachine YouTube bereikt Ziggo eveneens een groot deel van zijn klanten. In iedere video wordt een specifiek onderwerp uitgelicht. Op Ziggo’s YouTube kunt u fragmenten van films, series en documentaires bekijken, maar raadpleegt u ook ondersteunende video’s. Zo bekijkt u er bijvoorbeeld een video over wat u met de Mijn Ziggo app kunt en hoe u deze gebruikt.

2 reviews over “Ziggo”

  1. Slecht men heeft geen antwoord op mijn vraag is.v.m. geen tv signaal vanaf zaterdag 22 april tijd 10.00 uur tot nu postcode 1701 KG huisnummer 20

  2. Slecht

    Vraag wanneer kan ik weer tv signaal ontvangen. Deze is weg zins zaterdag 22 april(19.00 uur) Ik wordt door jullie van het kastje naar de muur gestuurd. Het zal toch niet waar zijn dat ik pas 8 mei weer signaal zal hebben. Ik ga ook de consumenten bond hier van op de hoogte stellen. Mijn postcode is 1701 huis nummer 20 naam de Ridder

Laat ons je ervaring met de Ziggo klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op https://klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Ziggo klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Plaats een reactie