Een Ziggo storing verhelpen via KlantenserviceSpot
Heeft u te maken met een Ziggo storing bij uw televisie, internet of telefoon? Ziggo biedt als grootste kabeloperator van Nederland aan bijna 10 miljoen klanten hun diensten. Ondanks dat Ziggo beschikt over een netwerk van hoge kwaliteit, kan het helaas voorkomen dat er storingen ontstaan. Hieronder geven we een aantal adviezen zodat u de meest voorkomende problemen zelf aan kunt pakken. Heeft u last van een Ziggo storing die niet op te lossen is? Lees dan snel verder om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.
Tips bij een Ziggo storing
Ziet u een foutcode op de televisie, heeft u geen of traag internet of lukt het niet om iemand te bellen met de vaste telefoon? Aan de hand van de dienst waar u gebruik van maakt, beschrijven we de stappen die u kunt maken om de Ziggo storing op te lossen.
Een Ziggo storing met de televisie verhelpen
Beschikt u over een blauw of zwart beeld, ziet u strepen op het beeldscherm of hapert de weergave? In veel gevallen wordt deze Ziggo storing door een verstoord of zwak signaal veroorzaakt. U kunt dan ook het beste de volgende stappen ondernemen:
- Controleer bij het Ziggo contact centrum of er een storing aanwezig is
- Maak melding van de storing bij Ziggo die u ervaart
- Start de modem en de digitale ontvanger opnieuw op
- Controleer de verbonden splitters, kabels, aansluitingen en tv-verbindingsset op onnauwkeurigheden
Een Ziggo storing met het internet verhelpen
Valt de internetverbinding steeds weg of beschikt u überhaupt over geen internet? Met deze tips lukt het in veel gevallen om de Ziggo storing op te lossen:
Een Ziggo storing met draadloos internet oplossen
- Onderzoek of de modem naar behoren functioneert
- Reset de modem, router en access point
- Onderzoek of het apparaat (laptop, telefoon) met het correcte netwerk verbinding probeert te maken
- Onderzoek of de wifi op het apparaat is ingeschakeld
- Onderzoek of het lukt om verbinding te maken als u het apparaat vlakbij de modem in de buurt houdt
- Maak het netwerk groter met een wifi repeater of een extra router
Een Ziggo storing met bekabeld internet oplossen
- Onderzoek of de modem juist werkt
- Reset de modem, router en access point
- Onderzoek de instellingen op het apparaat dat aan de modem verbonden is
- Loop de internetkabel na op beschadigingen
- Maak gebruik van een andere internetkabel
Een Ziggo storing met vast bellen verhelpen
Kunt u niet bellen of gebeld worden? Dit is zeer lastig, aangezien u de gehele dag bereikbaar wilt zijn. Controleer in dit geval of de internetverbinding correct functioneert en of de kabels via de juiste methode zijn aangesloten. Bovendien is het van belang dat de stroomtoevoer naar zowel het telefoonapparaat als de modem voldoende zijn. Reset vervolgens de modem en het telefoonapparaat. Als dit echter niet werkt, kan er een storing aanwezig zijn bij Ziggo. In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.
Contact opnemen met de Ziggo klantenservice
Ziggo zorgt voor verbindingen tussen en voor mensen. De kracht van technologie zet Ziggo dan ook graag in om de maatschappij sterker te maken. Heeft u echter te maken met een Ziggo storing? De Ziggo klantenservice is maar liefst 7 dagen per week bereikbaar op het Ziggo telefoonnummer 0900-1884. Dagelijks kunt u dit nummer tussen 08:00 en 22:00 uur bereiken. Naast Ziggo bellen is het mogelijk om online de Ziggo klantenservice te bereiken via Twitter of Facebook Messenger. Voor vragen of opmerkingen zonder spoed kunt u het contactformulier op de website van Ziggo invullen. Een medewerker van de Ziggo klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met u op. KlantenserviceSpot helpt u op weg met iedere storing; of het nu om een Hema klantenservice, Essent contact of storing Vodafone contactgegevens gaat.
Slecht men heeft geen antwoord op mijn vraag is.v.m. geen tv signaal vanaf zaterdag 22 april tijd 10.00 uur tot nu postcode 1701 KG huisnummer 20
Slecht
Vraag wanneer kan ik weer tv signaal ontvangen. Deze is weg zins zaterdag 22 april(19.00 uur) Ik wordt door jullie van het kastje naar de muur gestuurd. Het zal toch niet waar zijn dat ik pas 8 mei weer signaal zal hebben. Ik ga ook de consumenten bond hier van op de hoogte stellen. Mijn postcode is 1701 huis nummer 20 naam de Ridder