Over Reggefiber
Reggefiber is een beheerder en exploiteur van glasvezelnetwerken. Reggefiber is gespecialiseerd in de aanleg van glasvezel en bestaat sinds 2005. Ondertussen is de aansluiter van de glasvezelnetwerken in meer dan 220 gemeenten actief en zijn er meer dan twee miljoen huishoudens aangesloten op glasvezel. De ambitie van Reggefiber is om wijk voor wijk heel Nederland aan te sluiten op glasvezel. De aanlegger legt glasvezelnetwerken aan van de wijkcentrale tot in de woning. Naast de aansluiting, regelt Reggefiber ook het beheer en het onderhoud van de glasvezelnetwerken. Er zijn ondertussen meer dan 24 serviceproviders aangesloten op het open netwerken van Reggefiber. De serviceproviders betalen huur voor het gebruiken van het glasvezelnetwerken. Deze vergoeding wordt verwerkt in de abonnementsprijs. Klanten van Reggefiber krijgen hierdoor niet ook nog eens een aparte rekening van de serviceproviders.
Het Nieuwe Aanleggen
Reggefiber is steeds op zoek naar innovatieve methodes om de aanleg van glasvezel te verbeteren. Het bedrijf wil zoveel mogelijk voorkomen dat er graafschade of overlast ontstaat. Daarnaast is het belangrijk dat de veiligheid van de bewoners gewaarborgt blijft. De zoektocht naar nieuwe methodes heeft geleid tot Het Nieuwe Aanleggen. Bij deze nieuwe methode komt de glasvezelkabel minder diep te liggen dan de traditionele glasvezelkabels. Hierdoor wordt de beschadiging aan de oude netwerken voorkomen.
Contactgegevens
Het is mogelijk om op verschillende manieren contact op te nemen met Reggefiber. U kunt telefonisch contact opnemen via 088-0063710. Ook is het mogelijk om het contactformulier op de website in te vullen, of live te chatten met een van de medewerkers. U kunt uw vraag ook via diverse social media stellen: zowel op Twitter als Facebook staan er medewerkers voor u klaar.
Reggefiber heeft het mogelijk gemaakt om op de website enkele dingen te regelen. Zo kunt u de beschikbaarheid van glasvezel checken op postcode of kijken waar het dichtstbijzijnde glasvezel informatiepunt zich bevindt. Daarnaast kunt u op de website diverse abonnementen vergelijken en het gewenste abonnement direct afsluiten.
Kom afspraak niet na
Vorige week contact gehad met Reggeservice op advies van T-Mobile-thuis voor het maken van een afspraak voor vaste telefoon en tv (te hoge demping). Door heer vriendelijk te woord gestaan. Zou gebeld worden voor afspraak. Nu nog steeds niets gehoord; het is nu woensdag 4 augustus. Ik heb vooral de telefoon nodig voor contact over stervende zus……
Dit kan niet zomaar wachten. Ik zal ook nog even bovenstaand nummer bellen. Graag snel actie. Update: het bovenstaande nummer is niet toegestaan om te bellen wordt er gezegd!!!!!!! Bel klantenservice….. dit IS klantenservice!!