Over Online.nl
Online.nl is een internetprovider en is een dochteronderneming van M7 Group S.A.. Het bedrijf biedt internet-, televisie-, Interactieve Televisie-, en telefoondiensten voor de particuliere markt. Online is een voortzetting van EuroNet Internet. Dit bedrijf werd opgezet door Simon Cavendish en Arko van Brakel en werd in 1994 te Amsterdam opgezet. Alles werd zo succesvol dat de naam werd omgedoopt tot Orange en zo bekend stond. In 2007 nam T-Mobile het bedrijf echter over. Hiermee werd T-Mobile de op een na grootste aanbieder van mobiele telefonie in Nederland. Vanwege juridsche redenen werd het bedrijf omgedoopt tot Online. I 2013 werd het bedrijf echter door verkocht aan de CDS Group, die ook de eigenaar is van de satellietprovider Canaal Digitaal. Mede door deze overnamen is het belangrijk dat de Online.nl klantenservice overzichtelijk blijft en hier hecht het bedrijf dus ook veel waarde aan.
Veelgestelde vragen
Via Mijn Online.nl kunt u zelf uw zaken omtrent uw internat zaken regelen. Door in te loggen op Mijn Online.nl kunt u uw tegoed en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Online.bl contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw voorkeuren wat betreft uw internet of glasvezel aanbod, In het geval dat u vragen heeft over het gebruik van Mijn Online.nl die niet met het gebruik van de app op te lossen zijn, kunt u bij de veelgestelde vragen wellicht het antwoord op uw probleem vinden. Via de Online.nl klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden.
Online Hulp
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via het Online.nl serviceteam contact opnemen met de Online.nl klantenservice. Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze service, verzoekt de website u vriendelijk om uw klantnummer op te zoeken en te kiezen tussen de opties ‘Mijn klantnummer begint met W….’ En ‘Overige klantnummers’. U vindt uw klantnummer onder andere in Online.nl e-mails, brieven en nota’s.
Online.nl Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Online.nl klantenservice. De Online.nl klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur. Hiervoor kunt u bellen naar 0800 – 8048. Dit nummer is gratis en is slechts bedoeld voor de verkoop omtrent internet voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten is het nummer 0900 9515. Dit nummer kost een euro per gesprek plus de kosten voor het bellen naar vaste nummers. Dit nummer is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur en op zondag en feestdagen van 12:00 uur tot 19:00 uur. Voor de Online.nl klantenservice omtrent HDTV Canaal Digitaal belt u naar 0900 9323. Hiervoor geldt hetzelfde als bij de Online.nl klantenservice.
Overige opties
Verder is het ook mogelijk om de Online.nl klantenservice te mailen via het contactformulier. Hier kunt u kiezen uit verschillende categorieën waar uw vraag tussen hoort. Dit kan voor vragen, maar ook voor klachten. Ook kunt u natuurlijk per post een klacht of vraag sturen. Dit doet u door een brief te sturen Online.nl, Afdeling Klantenservice, Postbus 16156, 2500 BD Den Haag.
Hoi.
Ik heb een probleem
Ik instaleren router maar 8k heb geen internet. En weet niet wat moet doen