DHL

 klantenservice

KlantenserviceSpot voor de juiste DHL contact gegevens

Wilt u met DHL contact opnemen voor het bezorgen van een pakket? Of heeft u vragen over een storing bij DHL? KlantenserviceSpot.nl biedt u een uitgebreid aanbod aan contact gegevens van talloze bedrijven en instellingen. Van de BCC klantenservice tot het telefoonnummer voor een VGZ storing, van de Vriendenloterij contact informatie tot het nummer om de SVB te bellen. Het is vaak ingewikkeld en tijdrovend om de juiste telefoonnummers op de websites van bedrijven en instellingen te vinden. Daarom zet KlantenserviceSpot eenvoudig en snel de gegevens op een rij. Zo kunt u meteen de DHL klantenservice bereiken voor uw dringende vragen.

Contact met DHL; een van de belangrijkste postbedrijven in Nederland

Sinds de oprichting van DHL in 1969 in de Verenigde Staten door Adrian Dalsey, Larry Hillblom en Robert Lynn is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste post- en pakketbezorgers ter wereld. Zo zijn er vandaag de dag meer dan 530.000 medewerkers werkzaam bij DHL, beschikt het bedrijf over 76.200 voertuigen en maar liefst 250 vliegtuigen. Ieder jaar vervoert DHL circa 40 miljoen kilogram vracht en 2 miljard zendingen. Tegenwoordig is de internationale dochteronderneming een onderdeel van Deutsch Post DHL. Gezien de grootte van DHL is het een absolute must dat DHL over een uitstekende klantenservice dient te beschikken.

De DHL klantenservice bereiken via het Contact Center

Maak contact met DHL via het Contact Center. Hier traceert u uw pakketten en brieven of stelt u uw vragen over een zending. Ook kunt u hier informatie opvragen over vracht-, weg en spoortransport. Bij het DHL Contact Center kunt u ook offerte-aanvragen indienen via de Supply Chain oplossingen.

Met DHL contact door middel van DHL Express

Vindt u niet de gewenste informatie bij het Contact Center? Dan kunt u met DHL contact opnemen via DHL Express. Deze DHL klantenservice geeft antwoord op al uw vragen, suggesties of klachten. Als u bijvoorbeeld meer wilt weten over een bepaald product als een pakketzending of een expresdocument, krijgt u hier de gewenste informatie. Wilt u meer weten over de Time Definite en Dag Definite diensten, dan vult u het contactformulier in.

DHL bellen voor uw vragen of opmerkingen

Uiteraard kunt u DHL bellen om uw vragen te laten beantwoorden. Bij internationale en tijdskritieke zendingen maakt u gebruik van het Time Definite DHL telefoonnummer. U kunt hiervoor DHL bellen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 14:00 uur. Het DHL telefoonnummer is 0800-0552 en is gratis. Lukt het niet om een 0800 nummer te bellen, dan kunt u de DHL klantenservice bereiken via 026–324 6767. Heeft u een minder dringende vraag over het wegvervoer binnen Europa, dan kunt u bellen naar de Day Definite service op telefoonnummer 026-3246700. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur.

Contact met DHL

Openingstijden DHL klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers DHL klantenservice

Contact met DHLNummer
Algemeen0800 – 05 52

Overige contactmogelijkheden DHL klantenservice

DHL opzeggen

DHL direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/dhl.

DHL ervaringen

9 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met DHL? Laat ons je ervaring met DHL weten!
Beoordeel DHL

Adres DHL klantenservice

Anchoragelaan 32
Schiphol
Rapportcijfer DHL klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 9 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de DHL klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de DHL klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel DHL Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de DHL klantenservice?

9 reviews over “DHL”

  1. Rapportcijfer: 2

    binnen 1 week 3 pakkek verkeerd bezord door dhl. gisteravond zou om 19.50 een pakket bij mij afleverd zijn, echter NIET ONTVANGEN. het is mij onmogelijk om enig contact te krijgen, omdat ik er geen reet van snap.

  2. Rapportcijfer: 1

    geen kontakt mee te krijgen gooien pakketje gewoon over het hek de tuin in !!!! pakket was niet eens voor mij bestemt

  3. Rapportcijfer: 1

    geen kontakt mee te krijgen gooien pakketje gewoon over het hek de tuin in !!!! pakket was niet eens voor mij bestemt

  4. Rapportcijfer: 1

    2x zeggen ze we hebben u gemist dat is absoluut niet waar we waren thuis er is geen d h l aan de deur geweest .Wat een leugen

  5. Rapportcijfer: 1

    zeer slechte service en word je gewoon van het kastje naar de muur gezonden..Schandalig!

  6. Rapportcijfer: 5

    Recent de kaart “we hebben elkaar gemist” in mijn brievenbus. Mooi systeem als tenminste het dichtst bij zijnde ophaalpunt wordt aangegeven. Wonende op het Sweelinckplein moest het pakket worden opgehaald op het Tesselseplein, dat is met het openbaar vervoer 20 min. heen als ook terug reizen, nog niet opgevoerd de aanlooptijden!
    Notabene is er een ophaalpunt in Reinkenstraat, dat is 3 minuten lopen v.a. het Sweelinckplein.
    Geínformeerd bij de klantenservice of het pakket naar de Reinkenstraat kon worden aangeleverd, dit blijkt echter niet mogelijk te zijn. Afhalen door mij op het Tesselseplein is onmogelijk. Het pakket zou dan, aldus uw medewerker, na 7 dagen worden geretourneerd naar de leverancier.
    M.i. is het raadzaam de bezorgers op te dragen het afhaalpunt op te voeren daar waar de geadresseerde vlakbij woont. Alvast bedankt voor uw aandacht in deze.
    (De niet-thuiscode was 11SV4086BL)

  7. Rapportcijfer: 4

    de kaart “we hebben elkaar gemist” is een prima middel als dit tenminste wordt gebruikt om het dichtst bij zijnde afhaalpunt op deze kaart op te geven. Alweer ruim een week tot dagen geleden heb ik een kaart met de niet-thuiscode 11SV44086BL ontvangen. Wonende op het Sweelinckplein zou het pakket moeten worden opgehaald op het TESSELSEPLEIN! (Dat is vanaf het Sweelinckplein met het openbaar vervoer 20 min. heen en terug, nog niet meegerekend de aanlooptijden.
    Nota bene terwijl er vlakbij in de Reinkenstraat, ca. 3 min. lopen een afhaalpunt is. ‘k Heb gebeld met de klantenservice of e.e.a. kon worden hersteld en worden afgeleverd in de Reinkenstraat. Dat was onmogelijk en het pakket zou worden geretourneerd naar de leverancier, omdat het niet werd afgehaald.
    ‘k Verzoek u de bezorgers te instrueren dat zij dat afhaalpunt aanhouden, dat vlakbij het bezorgadres is. Alvast bedankt hiervoor.

  8. Rapportcijfer: 1

    Waardeloos de bezorger geeft me 2 kaarten met …we hebben elkaar gemist ….omdat de bezorger geen zin had zo zei hij het letterlijk omdat er 300 pakketten in zijn bus liggen en hij geen zin meer had om ze te zoeken dus komt hij morgen maar terug 🤷

  9. Rapportcijfer: 1

    wat een waardeloze organistatie ……………………………………………