Klingel.nl

Over Klingel

Klingel werd in Duitsland opgericht in 1920. Het bedrijf verkocht aanvankelijk voornamelijk stoffen. In de loop van de tijd is het assortiment enorm uitgebreid, net als het aantal vestigingen. Het bedrijf opereert momenteel in elf landen, waaronder Nederland, België, Frankrijk, Tsjechië, Zwitserland en Zweden. De hoofdzetel bevindt zich nog altijd in Duitsland, meer bepaald in Pforzheim. Vanuit het hypermoderne logistiekcentrum daar wordt alle Klingel mode, keukenartikelen, corrigerende panty’s, wekkerradio’s en andere artikelen naar de verschillende landen gedistribueerd. Het assortiment van het bedrijf beperkt zich tegenwoordig niet enkel tot mode. U kunt er ook terecht voor cosmetica, juwelen, fitnessapparaten, beddengoed, woonaccessoires, meubelen, huishoudelijke artikelen en nog veel meer.

Klingel is ooit gestart als een postorderbedrijf, waarbij u uit de catalogus kon bestellen via de telefoon of de bestelbon. Ondertussen is het bedrijf geëvolueerd naar een thuiswinkel. De catalogi worden nog altijd verstuurd maar de bestellingen worden steeds vaker via de website geplaatst. Het bedrijf staat bekend omwille van de fijne service, de goede pasvormen en de prima prijs-kwaliteitverhouding.

Klingel contact

Er zijn verschillende redenen om met Klingel contact op te nemen:
– U heeft een vraag over uw bestelling
– U heeft een vraag over een bepaald product en de voorraad
– U ervaart een storing op de website van Klingel
– U heeft moeilijkheden om in te loggen op de website
– U wilt een product retourneren
– U heeft een vraag over de maatstelling van de kleding van Klingel
– U heeft een klacht over de bezorging van uw bestelling

Contacteer de klantenservice van Klingel telefonisch, via de mail of via het contactformulier op de website. Het telefoonnummer van Klingel is 010 447 98 00. De klantenservice van Klingel is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30u en 21.00u en op zaterdag en zondag tussen 08.30u en 17.00u. Het heeft vele voordelen om met Klingel te bellen. Uw vraag of klacht is makkelijker te formuleren via de telefoon dan via mail of ander schriftelijk contact. Daarnaast krijgt u direct een antwoord of een oplossing aangeboden, u hoeft geen dagen te wachten op een reactie. Indien u belt over een bestelling, zoek dan vooraf uw ordernummer op. Zo maakt u het de medewerker gemakkelijker om u verder te helpen.

Als u met de klantenservice van Klingel belt, krijgt u een keuzemenu te horen. U vindt hieronder het uitgeschreven keuzemenu. Zo kunt u op voorhand beslissen welke optie het beste bij uw vraag of klacht past.

Klingel keuzemenu
Toets 1 – Een catalogus aanvragen of uw bestelling opgeven
Geen keuze – Alle overige vragen

Heeft u geen dringende vraag en verkiest u schriftelijk contact met de klantenservice van Klingel? Dan kunt u een mail sturen naar service@klingel.nl of het contactformulier op de website invullen. Op die manier heeft u altijd een kopie van de conversatie als bewijs bij de hand. Uw vraag of klacht wordt binnen enkele werkdagen behandeld.

Openingstijden Klingel.nl klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
08:30 -21:00
Dinsdag
08:30 -21:00
Woensdag
08:30 -21:00
Donderdag
08:30 -21:00
Vrijdag
08:30 -21:00
Zaterdag
08:30 -17:00
Zondag
08:30 -17:00
Klingel.nl

Telefoonnummer Klingel.nl klantenservice

Telefoonnummer
010 - 447 98 00
Belkosten
Lokaal tarief

Adres Klingel.nl klantenservice

Postbus 499
3000 AL Rotterdam

E-mailadres Klingel.nl klantenservice

E-mailadres

Klingel.nl opzeggen

Klingel.nl direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/klingel.nl.

Klingel.nl ervaringen

9 ervaringen.

9 gedachten over “Klingel.nl”

  1. mijn vrouw heeft een bestelling gedaan op 15-01-2022.
    en tot nu toe niks gehoord hoe kan dat? ze heeft onder haar naam
    H,M, Eikenaar de bestelling gedaan,

  2. Een leuke webshop, leuke kleding, ook grote maten maar het financiële overzicht een drama. Wat ie betaald heb is nog openstaand? Plotseling zie ik weer een onbekend openstaand bedrag. Ik heb toen per vergissing een dubbele betaling gedaan en geld weg. Door de schuld van de klantenservice heb ik nogmaals een dubbele betaling gedaan. Wel staat er nu een melding dat het overzicht niet actueel is.

  3. De klantenservice is goed altijd correct geholpen.Maar wilt u mij geen emails sturen hartelijk dank.

  4. Leuke kleding en lekker goedkoop. Volgens mij is het een Duitse zaak, maar ik bestel hierr graag. Groetjes Veerle

  5. Wij zijn hier via via achter gekomen, maar wat een leuke webshop zeg. Super goedkoop en echt leuke spullen. We hebben vandaag weer een flinke bestelling gedaan.

  6. Ik kende deze webshop helemaal niet. Een vriendin heeft mij de webshop aangeraden en bestel nu regelmatig spulletjes van Klingel. Erg goede webshop.

  7. Goede Duitse kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Super webwinkel.

  8. Mooie nieuwe collectie, goedkope kleding maar wel erg mooi. Ze hebben heel veel mooie roze kledingstukken voor zomer 2018. Ik slaag hier altijd.

  9. Handig al deze contactgegevens op 1 plek. Klingel is een zeer goede webshop, heb hier meerdere keren artikelen voor mij en mijn man gekocht. Vriendelijke klantenservice, wel weer eens wat anders dan je normaal gewend bent.

Plaats een reactie