Over Klingel
Klingel werd in Duitsland opgericht in 1920. Het bedrijf verkocht aanvankelijk voornamelijk stoffen. In de loop van de tijd is het assortiment enorm uitgebreid, net als het aantal vestigingen. Het bedrijf opereert momenteel in elf landen, waaronder Nederland, België, Frankrijk, Tsjechië, Zwitserland en Zweden. De hoofdzetel bevindt zich nog altijd in Duitsland, meer bepaald in Pforzheim. Vanuit het hypermoderne logistiekcentrum daar wordt alle Klingel mode, keukenartikelen, corrigerende panty’s, wekkerradio’s en andere artikelen naar de verschillende landen gedistribueerd. Het assortiment van het bedrijf beperkt zich tegenwoordig niet enkel tot mode. U kunt er ook terecht voor cosmetica, juwelen, fitnessapparaten, beddengoed, woonaccessoires, meubelen, huishoudelijke artikelen en nog veel meer.
Klingel is ooit gestart als een postorderbedrijf, waarbij u uit de catalogus kon bestellen via de telefoon of de bestelbon. Ondertussen is het bedrijf geëvolueerd naar een thuiswinkel. De catalogi worden nog altijd verstuurd maar de bestellingen worden steeds vaker via de website geplaatst. Het bedrijf staat bekend omwille van de fijne service, de goede pasvormen en de prima prijs-kwaliteitverhouding.
Klingel contact
Er zijn verschillende redenen om met Klingel contact op te nemen:
– U heeft een vraag over uw bestelling
– U heeft een vraag over een bepaald product en de voorraad
– U ervaart een storing op de website van Klingel
– U heeft moeilijkheden om in te loggen op de website
– U wilt een product retourneren
– U heeft een vraag over de maatstelling van de kleding van Klingel
– U heeft een klacht over de bezorging van uw bestelling
Contacteer de klantenservice van Klingel telefonisch, via de mail of via het contactformulier op de website. Het telefoonnummer van Klingel is 010 447 98 00. De klantenservice van Klingel is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30u en 21.00u en op zaterdag en zondag tussen 08.30u en 17.00u. Het heeft vele voordelen om met Klingel te bellen. Uw vraag of klacht is makkelijker te formuleren via de telefoon dan via mail of ander schriftelijk contact. Daarnaast krijgt u direct een antwoord of een oplossing aangeboden, u hoeft geen dagen te wachten op een reactie. Indien u belt over een bestelling, zoek dan vooraf uw ordernummer op. Zo maakt u het de medewerker gemakkelijker om u verder te helpen.
Als u met de klantenservice van Klingel belt, krijgt u een keuzemenu te horen. U vindt hieronder het uitgeschreven keuzemenu. Zo kunt u op voorhand beslissen welke optie het beste bij uw vraag of klacht past.
Klingel keuzemenu
Toets 1 – Een catalogus aanvragen of uw bestelling opgeven
Geen keuze – Alle overige vragen
Heeft u geen dringende vraag en verkiest u schriftelijk contact met de klantenservice van Klingel? Dan kunt u een mail sturen naar service@klingel.nl of het contactformulier op de website invullen. Op die manier heeft u altijd een kopie van de conversatie als bewijs bij de hand. Uw vraag of klacht wordt binnen enkele werkdagen behandeld.
De retour enveloppe kloppen niet meer, de telefoon nummers kloppen niet meer heel lang wachten tot je iemand aan de lijn krijgt.
Maar die krijg je niet want na 20 minuten word de verbinding verbroken bedankt. Wat is klingel achteruit gegaan sinds ze zijn overgenomen.
ik had 2 zwembroekjes besteld en 1 retour gestuurd. later kreeg ik een mail dat ik nog een rekening heb openstaan van € 33,-
Ik ben klaar met het bestellen bij Klingel
Klantnummer 348222056
Ik heb u twee keer gemaild, en krijg antwoord dat u mij benaderd, gebeurt niet. Ik heb twee keer ruim 20 minuten gebeld, krijg geen contact.
Het gaat over de code W2AD (20€) die niet van de rekening is afgetrokken. Ik heb inmiddels de rekening betaald met aftrek van de 20€. Ik vind de service van u zeer slecht.
Heb bij andere bedrijven betere ervaringen.
20 dagen geleden bestelling geplaatst nog steeds niets ontvangen
bestelling wel afgerekend
Ik kan niet meer inloggen krijg Klingel is gestopt
10 dagen geleden besteld nog niets ontvangen klant nr326771556
waar de loos drukken gewoon het gesprek weg
Ik wil geen post meer ontvangen van Klingel. Om aan te melden absoluut eenvoudig, maar afmelden is een heel ander verhaal. Ik wil geen post meer van Klingel, bellen voor 0.80 euro wil ik ook niet, de website voor afmelden brengt mij telkens terug naar deze pagina, zonder de mogelijkheid te cancelen, heel vervelend. Ik wil geen post meer ontvangen van Klingel, ik hoop dat dit nu duidelijk is!
heel heel slecht, hang al een kwartier aan de telefoon,
heb uiteindelijk de 1 ingetoetst voor een bestelling terwijl ik de klantenservice wilde spreken.