Eenvoudig contact opnemen met Bol.com klantenservice via KlantenserviceSpot.nl
Heeft u een vraag, klacht of opmerking waarvoor u contact wilt opnemen met de Bol.com klantenservice? KlantenserviceSpot is een handige website voor de contactgegevens van allerlei organisaties in Nederland. Of u nu op zoek bent naar de Essent klantenservice, kampt met een storing bij ING of het Flixbus telefoonnummer zoekt, in één oogopslag vindt u de gegevens zodat u het gewenste bedrijf kunt bereiken. Zo bespaart u tijd en moeite omdat u niet zelf uren hoeft te zoeken naar de contactinformatie. Hieronder vindt u de contactgegevens om de Bol.com klantenservice te bereiken.
De klantenservice van Bol.com: het grootste online warenhuis van de Benelux
Bol.com is sinds haar oprichting in 1999 uitgegroeid tot de marktleider in zowel Nederland als België als online warenhuis. Het assortiment is in de loop der jaren enorm uitgegroeid. Waar voorheen met name boeken CD’s, DVD’s, games en elektronica door de winkel werden verkocht, is het aanbod nu uitgebreid met onder meer speelgoed, make-up, sieraden en meubels. Met ruim 13 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van 41 miljoen artikelen, is de reikwijdte van het online warenhuis enorm.
Klantvriendelijkheid van de Bol.com klantenservice
Bij Bol.com staan service, gemak en een breed assortiment centraal in de webshop. Als u bij de webwinkel een bestelling boven de € 20,- doet betaalt u geen verzendkosten. Daarnaast heeft u altijd 30 dagen bedenktijd en is het mogelijk om uw aankopen kosteloos te retourneren. Wanneer u bovendien een bestelling plaatst vóór 23:00 uur, ontvangt u in de meeste gevallen de artikelen de volgende dag. Deze klantvriendelijkheid heeft ertoe geleid dat Bol.com al verscheidene keren Nederlandse en Belgische vak- en publieksprijzen heeft mogen ontvangen, zoals de vakprijs voor ‘Beste mobiele winkel van Nederland’.
De verschillende manieren om contact op te nemen met de Bol.com klantenservice
Heeft u een storing bij Bol.com, is een artikel niet naar wens geleverd of heeft u een vraag over het assortiment? U kunt op meerdere wijzen contact met Bol.com opnemen. Zo is de klantenservice van Bol.com 24 uur en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Het telnr van Bol.com is 030-3104999. Voor bellen naar Bol.com vanuit België belt u naar 027-885999. Wilt u liever per e-mail de klantenservice van Bol.com bereiken, dan kunt u dit doen door een e-mail te verzenden naar klantenservice@bol.com. Ook kunt u uw vragen stellen aan de virtuele assistent van Bol.com op de website. Voor een vraag die omvangrijker is, kunt u uiteraard chatten met een medewerker. Verder biedt Bol.com een pagina met veelgestelde vragen aan, waar u gemakkelijk veelvuldig gestelde vragen met antwoorden kunt vinden. Het hoofdkantoor van Bol.com bevindt zich op Papendorpseweg 100, 3538 BJ Utrecht. Als u de Bol.com klantenservice per post wilt contacteren, stuurt u een brief naar Bol.com B.V., Postbus 808, 3503 RB Utrecht. Als u een klacht heeft, kunt u ofwel telefonisch contact opnemen met de klantenservice, ofwel schriftelijk de klacht indienen. De brief stuurt u in dat geval tezamen met de casenummer (indien aanwezig), uw naam- en adresgegevens en klant- of bestelnummer naar Bol.com BV, T.a.v. Afdeling Klachten, Postbus 8080, 3503 RB Utrecht.. De Bol.com klantenservice is bovendien zeer actief op zowel Facebook als Twitter voor al uw vragen.
Ik ben nog niet verder geholpen
Ik probeer iets aan te kopen en men vraagt mij een account op te maken ik doe dit via bovenstaande mailadres en geef een nieuw paswoord in
en men zegt dat e adres en pasword niet overeen stemmen?
Ben recent nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan door de klantenservice (op 1 uitzondering na). Retourmelding aangemaakt met ophaalopdracht. Na een week wachten en 3x opnieuw een retourmelding aangemaakt te hebben en 3x bellen met Bol is er nog niets opgehaald. Enige antwoord wat ik krijg is: probeert u het eens opnieuw. Bol snapt niet dat klanten niet eeuwig op Bol kunnen wachten (klagen bij PostNL kan dus niet want de klant van Bol is geen betalende opdrachtgever). Als je dan een keer boos wordt, wordt gewoon de haak er op gegooid. Klacht indienen kan ook al niet want die komt ook bij de klantenservice terecht. De slager keurt zijn eigen vlees. In 1 woord schandalig!
telefonisch niet berijkbaar
Dit cijfer tot ik een stax boodschappen karretje ontving zonder wieltjes .gemeld geannuleerd een en ander verzameld en uitgeprint en perpost opgestuurd. ontvangen rerour label afspraak ophaal dienst select . nix na het weekend ?
Ik vind Bol een goede webwinkel. Ik ontvang graag de cadeaubon van 50€. Alleen de klantenservice is onbekwaam.
Gezien mijn ervaringen de laatste week koop ik nooit niets meer bij bol. com, terwijl ik het afgelopen jaar voor meer dan 5000 euro bij hun gekocht heb. Tenzij het moet door no ties. Deze klanten service is niet in staat bij Post. Nl een klacht intedienen als een pakket 4 dagen vertraging heeft wat de volgende dag had moeten bezorgd, terwijl ik dit dagelijkse heb aangegeven zie de chat. Natuurlijk heb ik deze artikel bij Amazon dan gekocht. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in bol. com!!! Tja zo verliest men vaste klanten!!!
belachelijk slecht te bereiken!
Ik wil je. Bellen