Over Bol.com
Bol.com is een online winkel die met name boeken, CD’s, games, DVD’s en elektronica verkoopt. Sinds haar oprichting in 1999 is Bol.com uitgegroeid tot de marktleider in zowel Nederland als België. Inmiddels is het assortiment ook uitgebreid met onder andere speelgoed, sieraden, make-up en meubels. Anno 2015 heeft Bol.com 5,4 miljoen actieve klanten en een assortiment van meer dan 9 miljoen producten. De webshop is sinds 2012 onderdeel van Ahold.
Wanneer u bij de webshop bestelt betaalt u bij bestellingen boven de €20,- geen verzendkosten, heeft u altijd 30 dagen bedenktijd en kunt u altijd kosteloos uw aankoop retourneren. Bovendien wordt het overgrote deel van de artikelen de volgende dag bij u bezorgd als u op een werkdag vóór 23.00 uur bestelt.
Omdat bij Bol.com gemak, service, een ruim assortiment en inspiratie centraal staan, kunt u sinds een aantal jaar via Bol.com tweedehands boeken, games, CD’s vinyl, dvd’s en BluRay’s aanschaffen, alsmede uw eigen spullen verkopen. Ook kunt u op de zogenaamde Bol.com Plaza bij andere winkels en aanbieders winkelen.
Vanwege haar klantvriendelijkheid en gemak heeft Bol.com al meerdere Nederlandse en Belgische publieks- en vak prijzen mogen ontvangen, waaronder de vak prijs ‘Beste mobiele winkel van Nederland’.
Contact
De klantenservice is 24 uur en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op 030-3104999. Indien u vanuit België de klantenservice wenst te bereiken kunt u bellen naar 027-885999. Als u uw vraag liever per e-mail stelt, kunt dit doen door een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com. Daarbij kunt u ook vragen stellen aan Billie, de virtuele assistent van Bol.com. Indien uw vraag wat omvangrijker is kunt u ook altijd chatten met een medewerker. Bovendien kunt u natuurlijk de uitgebreide Veel Gestelde Vragen-sectie op de website raadplegen.
Het hoofdkantoor is gevestigd op Papendorpseweg 100, 3538 BJ Utrecht. Mocht u het hoofdkantoor per post willen contacteren, dan kunt u dit doen door uw brief te adresseren aan Bol.com BV, Postbus 808, 3503 RB Utrecht.
In het geval dat u een klacht heeft kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice, of deze schriftelijk indienen. Dit doet u door een brief, samen met de casenummer(s) (indien u deze heeft), uw naam en adresgegevens, en uw klant- of bestelnummer, te sturen naar Bol.com BV, T.a.v. Afdeling Klachten, Postbus 8080, 3503 RB Utrecht.
Tenslotte kunt u uw vragen ook via de sociale media stellen. Bol.com is actief op zowel Twitter als Facebook.
ik heb een prijs gewonnen en mijn 2 eur gestord verleden week al ik hoop dat mijn prijs stofzuir die had ik gewonnen als ik ze niet krijg zal nooit nog iet verkopen aan geudens dirk zwaluwenstraat geel als mijn gewonnen prijs volgende week niet ontvang geef aan als fraude
ik heb een bestelling gedaan vandaag bij bol.com enkele uren daarna kreeg ik van jullie een amail dat ik een iphone online gewonnen heb ik weet dat dat niet kan maar toch verwittig ik jullie liever.
Super bedankt voor de leuke attentie. Clazien.Timmmermans. Schoolstraat 339 5038 RL Tilburg. M.V.G