GLS

<br /> <b>Warning</b>:  Undefined variable $title in <b>/home/u42251p86229/domains/klantenservicespot.nl/public_html/wp-content/plugins/gp-premium/elements/class-hooks.php(215) : eval()'d code</b> on line <b>11</b><br /> klantenservice

Direct in contact met de juiste klantenservice?

Als je klantenservice spot belt helpen we je persoonlijke aan alle contactinformatie met actuele storingen, openingstijden en adressen. Onze medewerkers verstrekken snel de juiste informatie en antwoord op al uw vragen.

Honderdtien cent per minuut plus uw gebruikelijke belkosten!

Over GLS

GLS is een internationale pakketdienst. GLS, General Logistics Systems, is in 1999 opgericht. In enkele jaren tijd is dit bedrijf uitgegroeid tot een stabiel Europees pakketnetwerk. Tegenwoordig is GLS werkzaam in 41 Europese landen, mede dankzij vele overnames en partnerschappen.

Feiten en cijfers

De kernmarkt van de internationale pakketdienst is Europa, waar het bedrijf haar pakketdienst aanbiedt via dochter- of partnerbedrijven. Per jaar helpt GLS meer dan 200.000 klanten in 41 landen. Er zijn ongeveer 14.000 medewerkers werkzaam bij de pakketdienst en er wordt gebruik gemaakt van ongeveer 20.000 voertuigen. De omzet is ongeveer 2 miljard per jaar.
GLS houdt zich ook bezig met duurzaamheid en milieu. Het bedrijf richt zich op de sociale, economische en ecologische aspecten van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

GLS Nederland

GLS Nederland is een dochterbedrijf van General Logistics Systems. Ook in dit dochterbedrijf staat topkwaliteit centraal, net als het beschikken over snelle doorlooptijden. Bij GLS Nederland kunnen er zowel nationale als internationale verzendingen worden gedaan. De verzendingen kunnen particulier, zakelijk of als vrachtvervoer verzonden worden. Een gespecialiseerd vrachtnetwerk in de Benelux, tussen de dochterbedrijven in Nederland, België en Luxemburg, zorgt er voor dat de doorlooptijd minder dan 24 uur bedraagt. Voor vrachtverzendingen naar bestemmingen elders in Europa is de doorlooptijd meestal tussen de 48 en 96 uur.
Voor de particuliere verzendingen maakt GLS een onderscheid tussen de regelmatige en incidentele verzendingen. Op deze manier houdt de pakketservice rekening met haar klanten, of ze nou veel of weinig pakketten moeten versturen.

Contactgegevens

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met GLS Nederland. U kunt een e-mail sturen naar info@gls-netherlands.com. Ook is het mogelijk om via de website een offerte aan te vragen of het klachtenformulier in te vullen. Op de website kunt u ook verschillende veelgestelde vragen vinden.

GLS Nederland is gevestigd aan de Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht.

Contact met GLS

Openingstijden GLS klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers GLS klantenservice

Contact met GLSNummer
Algemeen0900 - 11 166 60

Overige contactmogelijkheden GLS klantenservice

GLS beoordelen

Hoe zou jij GLS beoordelen?

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

GLS opzeggen

GLS direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/gls.

GLS ervaringen

7 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met GLS? Laat ons je ervaring met GLS weten!
Beoordeel GLS

Adres GLS klantenservice

Proostwetering 40
Utrecht

8 reviews over “GLS”

  1. zeer slecht

    Wat een slechte bezorgdienst. Ik krijg een briefje een email dat mijn pakket bezorgd is bij de Buren op nr 354 wij wonen op 410. Dit betreft geen buren maar een geheel ander gebouw en andere verdieping. wij waren thuis hebben de deur beneden zelfs geopend na aanbellen van bezorger. het pakket is alleen nooit bij ons aangeboden.
    Nu moeten wij maar vragen naar een onderzoek via het bedrijf waar ons pakket is. Is dit niet de omgekeerde wereld? als pakket service dien je je werk te doen daar is ook voor betaald! maar buren is een heel ruim begrip bij GLS blijkbaar. Maar ons pakket van bijna 400 euro inhoud met belangrijke dingen voor onze baby is zoek.

  2. Een tijd geleden een bestelling gedaan bij een firma die ik op de hoogte heb gesteld van mijn nieuwe huisadres.
    Bij de orderbevestiging zag ik dat het tóch op mijn oude adres zou worden afgeelverd.
    Contact met deze firma bracht geen oplossing, zij werkten niet mee.
    Via mijn e-mail kreeg ik van GLS een bericht dat het pakket bezorgd was, op het verkeerde adres dus.
    Ruim een week geleden heb ik hun het probleem voorgelegd en de vraag gesteld of e.e.a. opgelost kon worden, ik wil evt. ze;f het pakket ophalen bij een van hun depots.
    Hun reactie was dat het zo snel mogelijk behandeld zou worden maar tot op heden nog geen eactie ontvange.
    Héél onfatsoenlijk.

  3. Op 13 december jl. is mijn pakket ontvangen door GLS.
    Op 15 december om 07.08 is de status van mijn pakket onderweg-geladen voor aflevering.
    Op 15 december om 15.42 is volgens de status, het pakket afgeleverd en getekend door Lugtenborg!
    Mijn klachten zijn:

    – Mijn pakket met daarin een dekbedovertrek, een hoeslaken en maar liefst 3 kussen, zijn nooit aan mij overgedragen!
    — Ik was op moment van aflevering niet thuis en heb geen briefje gekregen hiervan.
    – Mijn beide buren hebben ook niets geleverd gekregen.
    – In de status staat dat ik getekend heb bij aflevering! Dit is niet correct en vind het ook een schandaal dat dit met mijn naam gebeurd!

    Ik heb contact gehad met GLS en deze vertellen mij dat het pakket wel is afgeleverd. Men heeft contact gezocht met de betreffende chauffeur en deze zou het pakket door de brievenbus hebben gedaan!
    Echter is dit niet het geval geweest, omdat ik direct na een telefonische melding dat het pakket afgeleverd zou zijn, mijn beide buren heb gesproken en deze hebben in mijn brievenbus gekeken. Beide vertelden mij dat er geen pakket is gevonden.
    Het is ook onmogelijk om het betreffende pakket door de brievenbus te gooien, omdat het pakket hiervoor veel te groot moet zijn geweest! Er zaten immers een dekbedovertrek, een hoeslaken en 3 kussen in!

    Waar ik ook een klacht over heb is dat er wordt getekend met mijn naam, zonder dat ik dit persoonlijk heb gedaan!

    Diana

  4. Pakketnummer: 10004137905396

    Waar blijft mijn pakketje ???
    Er staat dat het afgeleverd is .
    Maar ik heb niks ontvangen.
    Hoe kan dit ???

  5. Onbeheerd achter laten van pakketten

    Wat een slechte pakketdienst, aanbellen, neerzetten en direct instappen en wegrijden. Hierdoor worden pakketten onbeheerd achter gelaten!

  6. ik ben helemaal niet tevreden over gls.
    men zou mijn een paket bezorgen met het track en tracenummer:650005203449745
    de bezorger is niet geweest
    en heeft zeker geen niet thuis bericht achter gelaten
    het gaat hier om een paket met steunkousen van Livit
    gls heeft mij zeer teleur gesteld

  7. Onbetrouwbare bezorger

    Wat een slechte bezorging
    Via track trace zou het pakket tussen 12.00-14.30 bezorgt worden.
    Om 15.30 moesten we weg en nog geen pakket.
    Om 19.00 thuis, geen briefje over afgegevenbij de buren.
    Check ik de track and tracé en deze geeft aan dat ik voor het pakket getekend heb.
    Wij zoeken, blijkt het bij de container buiten te staan waar een ieder het mee had kunnen nemen.
    Wat een slechte bezorger.

Laat ons je ervaring met de GLS klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op https://klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de GLS klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Plaats een reactie