Parkmobile

Over Parkmobile

Parkmobile is een bedrijf dat gespecialiseerd is in parkeertechnieken via mobiele apparaten. Met Parkmobile kunt u zo snel, makkelijk en goedkoop mogelijk parkeren. De Parkmobile app kwam in 2000 op de markt en is sindsdien een toonaangevende speler op het gebied van digitaal parkeren. Parkmobile ontwikkelt verschillende parkeeroplossingen en exploiteert deze. Maandelijks maken miljoenen mensen gebruik van de parkeerdienst bij het parkeren. Ook gemeenten en parkeerbedrijven maken gebruik van Parkmobile, hiermee wordt de dienstverlening verlaagd en worden de operationele kosten gedrukt. De Parkmobile Parkeer app is de meest gebruikte en uitgebreide Parkeer app in Nederland.

Aanbod

Met de app kunt u in meer dan 150 Nederlandse en Belgische steden parkeren. Op de website vindt u alle aangesloten steden in Nederland en België. Na registratie op de website kunt u meteen gebruik maken van Parkmobile. Via de app en op “Mijn Parkmobile” op de website heeft u een helder overzicht van al uw parkeerkosten en parkeeracties. U kunt zowel privé als zakelijk een account aanmaken met hetzelfde telefoonnummer en/of kenteken, u kiest dan bij het aanmelden van de parkeeractie of u zakelijk of privé wilt parkeren. U kunt gebruik maken van Parkmobile door de gratis app te downloaden op uw mobiele apparaat, te bellen naar het telefoonnummer 020 799 00 00 of een sms te sturen naar 4111 met pm[spatie][zonenummer]. Als u zich af wilt melden stuurt u alleen de letter q naar 4111. Deze sms dienst kost € 0,25 per ontvangen bericht. U betaalt maandelijks achteraf via automatische incasso of creditcard.

Voordelen

Met Parkmobile heeft u geen last meer van parkeerboetes, u stopt de parkeertijd pas bij terugkomst en betaald achteraf. U betaalt per minuut zodat u alleen betaalt voor de tijd dat u daadwerkelijk geparkeerd stond. U hoeft ook nooit meer gebruik te maken van parkeermeters, dit bespaart een hoop tijd en gedoe. Een parkeeractie starten en stoppen via de mobiele telefoon app duurt slechts twee minuten. Een ander voordeel is dat u met Parkmobile meerdere auto’s tegelijk kunt ‘parkeren’, door uw telefoonnummer te koppelen aan meerdere kentekens kunt uw alle auto’s tegelijk via de app parkeren. Om u te helpen herinneren aan een lopende parkeeractie biedt Parkmobile u herinnerings-sms’jes, gratis herinneringen per e-mail of pushnotificaties. Zo kunt u voorkomen dat u uw parkeeractie vergeet af te melden.

Contact

De klantenservice van Parkmobile is voor algemene vragen op kantooruren te bereiken op het telefoonnummer 0900 – 666 5 666. Via het contactformulier op de website kunt u contact op nemen met Parkmobile. Dit formulier is er voor vragen, opmerkingen of klachten. Het hoofdkantoor van Parkmobile is gevestigd aan Wisselwerking 40, 1112 XR in Diemen. Parkmobile is ook actief op social media. Via Twitter en Facebook vindt u verdere informatie en kunt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws.

Openingstijden Parkmobile klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
00:00 -24:00
Dinsdag
00:00 -24:00
Woensdag
00:00 -24:00
Donderdag
00:00 -24:00
Vrijdag
00:00 -24:00
Zaterdag
00:00 -24:00
Zondag
00:00 -24:00
Parkmobile

Telefoonnummer Parkmobile klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 666 5 666
Belkosten
€ 0,40 per minuut

Adres Parkmobile klantenservice

Wisselwerking 40
Diemen

E-mailadres Parkmobile klantenservice

E-mailadres
onbekend

Parkmobile opzeggen

Parkmobile direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/parkmobile.

Parkmobile ervaringen

8 ervaringen.

8 gedachten over “Parkmobile”

  1. Slechte service

    Hele slechte manier om omgegaan met klanten

  2. op 5 September 2021 een reservering gedaan met reservering nr;21002002107 en een betaling gedaan op de zelfde dag, op 6 September 2021 geannuleerd met reservering nummer 20310400022,op 21 September 2021 en op 27 September 2021 per telefoon gevraagd waar blijft de terug betaling.
    Nu weer gebeld op 11 Oktober 2021 maar nog steeds geen terug betaling van € 97.50 dit wordt nu toch wel eens tijd dat het op mijn rekening terug gestort wordt .

  3. Ik heb van u een factuur gekregen inzake parkeer kosten in Amsterdam en parkweer kosten in Den Haag.

    Hoe kan ik nu parkeerkosten krijgen die ik niet heb geparkeerd want ik heb namelijk nooit een auto gehad.
    Ik ben niet van plan om te factuur te betalen.
    Ik heb de betreffende email gestuurd naar de vals-emails van de fraudehulp desk.
    Tevens zal ik ook de parkeerkosten betalen van iemand die mijn naam opgeeft.
    Nogmaals ik heb nooit een auto gehad.

  4. Beste Parkmobile,

    Vorige week heb ik gebeld voor een niet kloppende activiteit op mijn Parkmobile.
    Het gaat om het ticketnr/behandelnr: 497018

    Op dinsdag 31 augustus op 15:51 waren er twee acties geregistreerd. Terwijl ik maar 1x stond geparkeerd namelijk van 15:51-17:38..
    Klantenservice heeft mij vorige week verteld dat de tweede actie (gestart op dezelfde tijd met zelfde kenteken maar die niet is gestopt toen ik wegging) gewist zou worden. Dit is nog niet gebeurd.

    Willen jullie dit zsm als nog doen? Het gaat om: 13595 Oosterpark van dinsdag 31 augustus 15:51 tot 1 sept 10:35 van 52,70 euro

    Ik hoor graag van jullie!

    m.v.g.
    Bianca Oei

  5. Heel slechte ervaring. Zeer ondeskundige mensen, zeer traag van begrip maar ook nog eens zeer onvriendelijk. Het woord klantenservice is blijkbaar voor Parkmobile en Parkbee een onbekend begrip. Daar doen ze niet aan. Wel aan klanten afblaffen en bij een simpele vraag 20 minuten nodig hebben om een klant te helpen. Bovendien zijn de parkeergarages niet te vinden. Er wordt over slagbomen gesproken maar dan worden en roldeuren bedoeld, Echt onvindbaar. Maar die dame van de klantenservice vanochtend aan de telefoon was echt beneden alle peil. Zo wil niemand te woord gestaan worden.
    Nu wil ik een klacht indienen en foto’s meesturen om aan te tonen dat de situatie echt onduidelijk is ter plaatse en dan is er ook nog eens geen e-mailadres te vinden. Echt geen aanrader dit!

  6. Ik krijg bericht over een parkeeractiviteit die open staat, waar ik niets van wetten krijg geen contact oprit nummer.

  7. ongeveer een week geleden heb ik een verzoek tot park mobile omdat ik vergeten was mijn parkeren te de activeren
    de reden gaf ik in mijn mail ook duidelijk toe.
    De reden dat ik het vergeten was kwam naar aan leiding van een bezoek aan mijn huisarts ( dkt van Haaren Energieplein te tilburg, waar wij een niet prettige mededeling kregen, wat wat consternatie te weeg bracht vandaar even niet aan het beeindige van het parkeren.
    de kosten zijn nog al opgelopen van daar mijn verzoek om alleen het parkeren van 55 min in rekening te brengen en niet het bedrag van ongeveer 24 euro.

    bij voorbaat dank voor uw medewerking
    a.verhoeven
    tilburg.

  8. BESTE MENSEN VAN PARK MOBILE.
    OP 18-06-2021 HEB IK GEBRUIK GEMAAKT VAN PARK MOBILE OM EEN BEZOEK TE BRENGEN AAN MIJN HUISARTS DR J.V HAAREN ENERGIEPLEIN TE TILBURG ONGEVEER 55 MINUTEN
    BIJ DIT BEZOEK ZIJN ONS ERG VERVELENDE BERICHTEN MEDE GEDEELD, OVER EEN VAN ONS.
    DOOR DEZE CONSTERNATIE HEB IK VERGETEN OM MIJN PARK MOBIL TE DEAKTIVEREN WAARDOOR DE KOSTEN DOOR GINGEN.24 EURO
    VRIENDELIJK VERZOEK OM EENS TE BEZIEN OF DE KOSTEN NIET TGERUG GEBRACHT KUNNEN WORDEN TEGEN HET NORMALE TARIEF VAN 55 MIN
    VERTROUWENDE ER OP DAT PARK MOBIL MIJN VERZOEK ZAL AFHANDELEN.
    BIJ VOORBAAT VEEL DANK
    DRE VERHOEVEN TILBURG

Plaats een reactie