Over Parkmobile
Parkmobile is een bedrijf dat gespecialiseerd is in parkeertechnieken via mobiele apparaten. Met Parkmobile kunt u zo snel, makkelijk en goedkoop mogelijk parkeren. De Parkmobile app kwam in 2000 op de markt en is sindsdien een toonaangevende speler op het gebied van digitaal parkeren. Parkmobile ontwikkelt verschillende parkeeroplossingen en exploiteert deze. Maandelijks maken miljoenen mensen gebruik van de parkeerdienst bij het parkeren. Ook gemeenten en parkeerbedrijven maken gebruik van Parkmobile, hiermee wordt de dienstverlening verlaagd en worden de operationele kosten gedrukt. De Parkmobile Parkeer app is de meest gebruikte en uitgebreide Parkeer app in Nederland.
Aanbod
Met de app kunt u in meer dan 150 Nederlandse en Belgische steden parkeren. Op de website vindt u alle aangesloten steden in Nederland en België. Na registratie op de website kunt u meteen gebruik maken van Parkmobile. Via de app en op “Mijn Parkmobile” op de website heeft u een helder overzicht van al uw parkeerkosten en parkeeracties. U kunt zowel privé als zakelijk een account aanmaken met hetzelfde telefoonnummer en/of kenteken, u kiest dan bij het aanmelden van de parkeeractie of u zakelijk of privé wilt parkeren. U kunt gebruik maken van Parkmobile door de gratis app te downloaden op uw mobiele apparaat, te bellen naar het telefoonnummer 020 799 00 00 of een sms te sturen naar 4111 met pm[spatie][zonenummer]. Als u zich af wilt melden stuurt u alleen de letter q naar 4111. Deze sms dienst kost € 0,25 per ontvangen bericht. U betaalt maandelijks achteraf via automatische incasso of creditcard.
Voordelen
Met Parkmobile heeft u geen last meer van parkeerboetes, u stopt de parkeertijd pas bij terugkomst en betaald achteraf. U betaalt per minuut zodat u alleen betaalt voor de tijd dat u daadwerkelijk geparkeerd stond. U hoeft ook nooit meer gebruik te maken van parkeermeters, dit bespaart een hoop tijd en gedoe. Een parkeeractie starten en stoppen via de mobiele telefoon app duurt slechts twee minuten. Een ander voordeel is dat u met Parkmobile meerdere auto’s tegelijk kunt ‘parkeren’, door uw telefoonnummer te koppelen aan meerdere kentekens kunt uw alle auto’s tegelijk via de app parkeren. Om u te helpen herinneren aan een lopende parkeeractie biedt Parkmobile u herinnerings-sms’jes, gratis herinneringen per e-mail of pushnotificaties. Zo kunt u voorkomen dat u uw parkeeractie vergeet af te melden.
Contact
De klantenservice van Parkmobile is voor algemene vragen op kantooruren te bereiken op het telefoonnummer 0900 – 666 5 666. Via het contactformulier op de website kunt u contact op nemen met Parkmobile. Dit formulier is er voor vragen, opmerkingen of klachten. Het hoofdkantoor van Parkmobile is gevestigd aan Wisselwerking 40, 1112 XR in Diemen. Parkmobile is ook actief op social media. Via Twitter en Facebook vindt u verdere informatie en kunt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws.
Zo slecht
Opzeggen zo slecht geen contact mogelijk
Parkeer ap reageert niet
Dankjewel
jammer dat parkmobile niet een mail adres heeft voor vragen
telefonisch is een drama
Ik probeer nu voor de derde maal mijn abonnement garageparkeren op te zeggen maar krijg nu alleen te horen dat men telefonisch -opditmoment?- niet berijkbaar is.
Wie weet de oplossing
Ik wil bij deze een klacht indienen. Gisteren parkeeractie gestart rond 13.10 in Deventer. Bij terugkomst om 17.10 wilde ik de actie stoppen maar deze stond niet meer in mijn telefoon! De app werkte dus niet terwijl ik daar wel op vertrouw. Gevolg: een parkeerbon van 74,50 op de voorruit! Ik vertelde dit vanmorgen aan mijn collega’s en 2 daarvan hadden dit ook onlangs meegemaakt, maar gelukkig geen boete gekregen. Toen ik dit vanmorgen aan een mevrouw op jullie helpdesk vertelde werd de verbinding verbroken. Na weer 10 min in de wacht gestaan te hebben kreeg ik dezelfde mevrouw aan de lijn die mij ging verwijten dat ik de verbinding had verbroken en dat ze dat ook in het systeem had genoteerd. Toen ik zei dat ik dat niet had gedaan en juist op dat moment mijn verhaal aan het vertellen was zei ze dat zij aan het praten was en het heel vervelend vond dat de verbinding verbroken werd. Vervolgens zei ze “Dag mevrouw” en verbrak (weer?)de verbinding. Wat een superslechte service, ben hier echt ontzettend boos over. Zo onbeschoft ben ik nog nooit door een Helpdesk(???)te woord gestaan. En ik ben dus geen steek verder. Heb nu een dikke vette parkeerboete en kan dus ook niet meer op de app vertrouwen… Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik pik dit niet.
Ik wil bij deze een klacht indienen. Gisteren parkeeractie gestart rond 13.10 in Deventer. Bij terugkomst om 17.10 wilde ik de actie stoppen maar deze stond niet meer in mijn telefoon! De app werkte dus niet terwijl ik daar wel op vertrouw. Gevolg: een parkeerbon van 74,50 op de voorruit! Ik vertelde dit vanmorgen aan mijn collega’s en 2 daarvan hadden dit ook onlangs meegemaakt, maar gelukkig geen boete gekregen. Toen ik dit vanmorgen aan een mevrouw op jullie helpdesk vertelde werd de verbinding verbroken. Na weer 10 min in de wacht gestaan te hebben kreeg ik dezelfde mevrouw aan de lijn die mij ging verwijten dat ik de verbinding had verbroken en dat ze dat ook in het systeem had genoteerd. Toen ik zei dat ik dat niet had gedaan en juist op dat moment mijn verhaal aan het vertellen was zei ze dat zij aan het praten was en het heel vervelend vond dat de verbinding verbroken werd. Vervolgens zei ze “Dag mevrouw” en verbrak (weer?)de verbinding. Wat een superslechte service, ben hier echt ontzettend boos over. Zo onbeschoft ben ik nog nooit door een Helpdesk(???)te woord gestaan. En ik ben dus geen steek verder. Heb nu een dikke vette parkeerboete en kan dus ook niet meer op de app vertrouwen… Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik pik dit niet.
Ik heb dezelfde ervaring, verkeerd tarief in rekening gebracht voor een blauwe zone, voor een gratis parkeerplaats met parkeerschijf. De helpdesk gaf aan dat ik gelijk had met mijn klacht, maar kon dit niet corrigeren. Ik heb mijn account opgezegd en de automatische incasso stopgezet.
Klacht
Ik dien een klacht omdat Parkmobile onterecht parkeerkosten die ik niet gemaakt in rekening heeft gebracht
Sinds enkele jaren heb ik een account bij Parkmobile. Vandaag heb ik mijn auto met kenteken p734kd bij parkeerzone 19577 geparkeerd maar de ik zie bij activiteiten een andere zone namelijk parkeer zone 30311 Inmiddels heb ik contact gelegd met de Parkmobile klachtenservice om aan te geven dat ik de parkeeractie in utrecht niet uitgevoerd heb. Jullie zouden niets voor mij kunnen betekenen. Ik ga hiermee helemaal niet akkoord. Ik verwacht ook nu een boete van Amsterdam en betaal ook onterecht in Utrecht . Het is onacceptabel !!!!
Ik wil dat Parkmobile mijn klacht serieus neemt en verantwoordelijkheid neemt voor deze onterechte kosten. Hopelijk wordt er een correctie uitgevoerd .
Ik heb nu een erg slechte ervaring opgedaan. Ik gebruik de de app sporadisch, maar de app bleef altijd actief (in beeld) in mijn telefoon. Onlangs heb ik ergens 10min gestaan (vanaf 14.42u) , maar de app was niet in beeld en zodoende zijn er op de minuut 24u in rekening gebracht. Ik woon daar niet en kom daar zelden. Het is overduidelijk dat dit niet kan kloppen. Ik heb getuigen waar ik 10jan in de avond was en 11 januari was ik bij een klant in Utrecht vanaf 8.00u in de ochtend. Maar in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen, vragen ze om hard bewijs (camerabeelden of, let op; een parkeeractie elders. Als je zo met klanten/mensen om gaat, wat voor wereld ben je aan het neerzetten. Ik probeer nog 1x om gehoor te krijgen en anders onderneem ik andere stappen, met veel exposure.T
Ik heb zonder aanvraag na jarenlang een starttarief ineens een abonnemt premium.
Ik kan niemand bereiken, geen mailadres. De app Service geeft ‘aan door drukte niet kunnen reageren binnen 24 uur. Echt slecht.vast te maken met nieuwe naam easypark🙃 en nu nog op zoek naar mail/ postadres voor mijn klacht