Over Dirk
Dirk van den Broek is begonnen met een melkzaak in 1942. Deze melkzaak is vervolgens tot de eerste zelfbedieningswinkel omgebouwd. De eerste supermarkt werd geopend in 1953 aan de Kinkerstraat te Amsterdam. Het bedrijf exploiteerde ook een aantal restaurants onder de naam ‘’Dirck Dirckz’’. Later werd er ook een fastfoodrestaurant geopend met de naam ‘’Happy Dick’’. In 1972 werd de Digrosformule opgezet en datzelfde jaar waren er 11 Dirk van den Broek supermarkten. Het jaar daarop nam Dirk van den Broek 10 filialen over van Bas van der Heijden. De naam Bas van der Heijden werd daarbij behouden. Vervolgens was in 1990 ‘’Jan Bruijns’’ aan de beurt. Dirk nam alle filialen van de supermarktketen over. Die filialen bevonden zich voornamelijk in Noord-Brabant en de Provincie Zeeland. Alle filialen hanteren dezelfde formule.
Duurzaam ondernemen
Dirk staat als supermarktketen midden in de maatschappij en oefent daarbij maatschappelijke invloed uit. Zij zien het daarom als uitdaging om op een maatschappelijk verantwoorde manier te ondernemen. In het bedrijf staat transparantie over de activiteiten hoog in het vaandel. Bij Dirk wordt er niet alleen gekeken naar de inhoud van de producten maar ook naar de verpakking. De meeste producten zijn verpakt in karton of plastic en worden gescheiden ingezameld en gerecycled. Daarnaast heeft Dirk ook een energiebeleid. Alle filialen zijn voorzien van een inloopkoelcel. Deze wordt s ’nachts in zijn geheel afgesloten. Overige koelingen en vriezers zijn inmiddels voor 60% gesloten waardoor het energieverbruik aanzienlijk is teruggelopen. Het is ook mogelijk om spaarlampen kwijt te raken in een speciale inleverbak. Dirk werkt hiervoor samen met Wecycle. Zij laten spaarlampen voor meer dan 90% recyclen. De Grondstoffen worden opnieuw gebruikt en er komen geen schadelijke stoffen in het milieu terecht.
Nieuwe kip
Dirk streeft ernaar om het dierenwelzijn van de kippen te verbeteren. Sinds 2014 hebben zij daarom een nieuwe kip geïntroduceerd. Er is daarbij aandacht gegeven aan de leefomgeving. De stallen zijn open aan de zijkant waardoor er sprake is van een natuurlijke ventilatie. Daarnaast zijn de stallen van afleidingsmateriaal zoals strobalen, zitstokken en pikstenen voorzien. Deze kip is te herkennen aan het gele label.
Contact
Dirk is te bereiken op het algemene nummer: 0251-278700. Daarnaast is er een klantenservice die te bereiken is op het nummer: 0251-278799. Op de website is er een contactformulier waar vragen gesteld kunnen worden of mailen naar servicedesk@detailresult.nl. Daarnaast worden op de website ook veel gestelde vragen beantwoord. Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Olieweg 6 1951 NH Velsen-Noord.
Email adres Info@dirk.nl en servicedesk@detailresult.nl bestaat niet eens.
WAAR KAN IK WEL EEN KLACHT HEENSTUREN.
Heb afgelopen zaterdag 3 infrarood radiators gekocht bij dirk in leiden
Voor mijn vriendin in gouda nu heeft ze er 1 gehouden de 2 deed de wifi het niet dus zou al terug gebracht worden en de derde voor haar dochter maar deze kon ze niet kwijt .
Mijn vriendin bracht vandaag 2 stuks terug bij de dirk in gouda maar hier namen ze deze niet retour terwijl ze deze dingen daar ook verkopen maar maneger zij nee retour naar leiden dit vind ik slechte service van dirk
Dirk is dirk graag uw antwoord .
Ik wil klacht indienen omdat ik school heb de kassa zijn nooit open altijd dicht en ik kom altijd te laat
Al maanden in lisse geen appelsientje groete tomaten sap verkrijgbaar , wat is er aan de hand , in allebij de filialen niet k.heb al eerder gereageerd geen reactie hopelijk nu wel v.g Ruud
Geen ervaring met klanten service maar wel met prijs verhoging Turkse wark Van een euro vijf en dertig naar 1euro vijf en negentig!dat is toch wel een prijs verhoging van ongeveer 40 procent!Goedkopen dirk klop niet! dus een andere reclame!
Wil een klacht indienen.
Dirk v d Broek Knardijk 10 Harderwijk
Ze verkopen sinds een tijd geen tubes Zaanse mosterd en kerrie mayonaise meer
Heel vervelend, echt balen.
A Spek Harderwijk
Omdat Dirk mijn favoriete supermarkt is dacht ik , ik ga stemmen op ” bestefolderawards.nl/dirk ” wat een ellende om dat op te zoeken zeg.
is het niet mogelijk om dit beter te kunnen doen ???
Goede middag,
We hebben een tas gekocht van Dirk van der Broek in de supermarkt in Drachten.
2 keer gebruikt knapt er een hengsel van de tas af.
De boodschappen over de grond .
Zou u mij misschien een goede tas op kunnen sturen.
Weet niet waar ik een foto kan mee sturen van de tas.
Ik hoor het wel van u
Met een vriendelijke groet,
Albert v Essen.
Bijvoetstraat 20
9731 LE Groningen.