Over PLUS
PLUS is een supermarktketen in Nederland met een eigen huismerk. Er zijn 254 vestigingen van zelfstandige ondernemers. Ze zijn een onderdeel van Sperwer Groep. Naast PLUS heeft ook werkmaatschappij PLUS-retail en supermarktketen Spar daarin aandeel. Sperwer Groep is een coöperatie en werkt met een bepaalde constructie. Ondernemers kopen voor een jaarlijks bedrag de PLUS-formule met alle bijbehorende marketing activiteiten van de holding. Sperwer is sinds 1928 de naam van de winkels. Steeds meer winkeleigenaren sloten zich bij de organisatie aan en groeide daarom enorm. De winkelnaam Sperwer werd geleidelijk vervangen door 4=6. In 1987 werd het Plusmarkt en sinds 2001 is het PLUS.
De bestaande winkelformule is de opvolger van Plusmarkt die in 1988 ontstond uit de 4=6 formule. Deze formule verwees naar een spaarsysteem van koopzegels. Indien er 100 zegels waren gespaard was het boekje vol. Bij het inleveren van een vol boekje kreeg men Fl 6,- contant terwijl er maar Fl 4,- was betaald, een winst van 33,3%.
De formule
PLUS heeft een eigen uitgesproken karakter in supermarktland. Er wordt gebruik gemaakt van vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’. De PLUS heeft een groot assortiment, deskundig en vriendelijk personeel, een mooie winkellocatie en een speciale winkelervaring. Daarnaast proberen zij ook een goede prijs te bieden. Het doel een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat.
Commercials
Er zijn wekelijks PLUS commercials op televisie te zien. Ook via de radio worden weekendaanbiedingen aangekondigd. Op deze manier probeert PLUS klanten op de hoogte te houden van alle acties.
Sponsering
Vanaf 2005 was PLUS partner van de Eredivisie. In Januari en September werd door middel van consumentenacties daarop ingespeeld. In 2010 verving PLUS de voetbalactie voor schaatsen, in samenwerking met KNSB. Momenteel is PLUS weer opnieuw partner van de Eredivisie.
Contact
De PLUS te bereiken op het nummer 0800-222 444 3. Via een contactformulier kunnen klanten contact opnemen en vragen stellen. Op de website staat een top 10 veel gestelde vragen. Mocht een klant daar geen antwoord vinden dan is het mogelijk om te bellen op het bovenstaande nummer. Er kan gebeld worden van maandag tot er met vrijdag van 9:00 tot 17:00.
Ben op zoek naar email adres van de plus
Gisteren d’r grote boodschap weer gedaan, en wat zie ik.
De appels in de schappen zitten nog steeds zeer vervelende stikker op, waarom is dit nodig?
Zonde van geld en milieu en totaal overbodig.
Jammer plus
BESTE DE PLUS KLANTENSERVICES,,
DOOR GOEDE BEREIKBAARHEID BEZOEK IK U VAAK VOOR MIJN BOODSCHAPPEN. HELAAS ZIJN AL LANGERE TIJD MIJN FAVORIETE PRODUCTEN NIET MEER VERKRIJGBAAR BIJ U,
1* NEUTRAL WASVERZACHTER(voor huid problemen) BLUJKT VOLGENS MEDEWERKERS UIT UW ASSORTIMENT GEHAALD.
2* VERKOOPT U OOK AAL BALIE DE CAMEL FILTER GEEL VAN €12,50 NIET MEER. DOOR HET ONTBREKEN VAN DEZE BEIDE PRODUCTEN WIJK IK STEEDS VAKER UIT NAAR DE VERDER GELEGEN DIRK v/d BROEK SUPERMARKT DUE DEZE PRODUCTEN WEL VERKOOPT.
ps) vind heel jammer dat ik om deze rede de winkel verlaat waar ik binnen zo bekend ben,waar alles staat.
Met Vriendelijke Groet;
Harry
Plus in Brunssum..sta bij de kassa om af te rekenen.de kassa juf ziet iemand binnen komen en zegt iets tegen de collega die achter haar stond( volgens mij een collega die binnenkwam aan de kleding te zien) en de twee dames samen kletsen..de kassajuf met de la open en mijn wisselgeld in de hand..ik vroeg of ze verder wilde gaan met afrekenen ipv van te kwebbelen….commentaar..nou we zijn niet aan het kwebbelen..mmmm.kan me niet schelen hoe je het ook noemt..je bent wel met klanten bezig en dat heeft toch prioriteit..tenminste zo kreeg ik het altijd geleerd..