WML

 klantenservice

Over WML

WML, voluit NV Waterleiding Maatschappij Limburg, is de drinkwaterleverancier voor alle huishoudens in Limburg. Daarnaast levert het bedrijf ook leidingwater aan Limburgse bedrijven. Als openbaar nutsbedrijf voeren zij hun verplichtingen zorgvuldig uit. Goede kwaliteit, constante levering van drinkwater en service voor hun klanten staan centraal. WML levert het drinkwater zonder winstoogmerk. Het leidingwater dat ze leveren, wordt niet slechts gebruikt als drinkwater. Ook bedrijven maken gebruik van dit water met specifieke eisen en uitgebreide dienstverlening. Om dat te realiseren, schakelt WML ook wel eens het dochterbedrijf Evilim in. Om alles gladjes te laten verlopen, is de WML klantenservice opgezet.

Veelgestelde vragen

Op de veelgestelde vragen pagina kunt u de antwoorden vinden op al uw vragen, zoals wat u moet doen als u gaat verhuizen. Ook vindt u hier wat u moet doen als u zich wil aansluiten op het adres van uw nieuwe woning, maar het oude pand nog niet verkocht is. Ook over uw jaarrekening, betaalwijzes en het aanpassen van uw voorschot kunt u op deze pagina terecht. Denk bijvoorbeeld ook aan het verloop van uw incassoprocedure. Ook vragen over uw watermeter kunt u hier vinden, zoals door wie deze wordt opgenomen of hoe u kan controleren op lekkage of het wisselen van de meter.

Social Media

Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de WML klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de WML Facebook. Deze manier van WML klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt WML bereiken via @WMLWater. Ook kunt u op de website al uw waterdienst zaken gewoon zelf regelen, zonder contact op te nemen met de WML klantenservice.

WML Klantenservice

Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de WML klantenservice. De WML klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:00 uur tot 17:00 uur op het nummer 0800 – 023 30 40. Als u een storing in de watervoorziening heeft of een calamiteit wil melden, kan dit 24 uur per dag op 023 30 40. Dit nummer is gratis en u kunt de storing dan melden bij een van de WML medewerkers.

Overige opties

Verder is het ook mogelijk om WML te mailen via het contactformulier. Daarnaast kunt u ook langsgaan bij het hoofdkantoor op Limburglaan 25, 6229 GA, Maastricht. Indien u een klacht of suggestie wil opsturen via brief, kunt u de post addresseren aan eht adres Postbus 1060, 6201 BB Maastricht.

Contact met WML

Openingstijden WML klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
08:00 -17:00
Dinsdag
08:00 -17:00
Woensdag
08:00 -17:00
Donderdag
08:00 -17:00
Vrijdag
08:00 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers WML klantenservice

Contact met WMLNummer
Algemeen0800 - 023 30 40

Overige contactmogelijkheden WML klantenservice

WML opzeggen

WML direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/wml.

WML ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met WML? Laat ons je ervaring met WML weten!
Beoordeel WML

Adres WML klantenservice

Limburglaan 25
Maastricht
Rapportcijfer WML klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de WML klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de WML klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel WML Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de WML klantenservice?

1 reviews over “WML”

  1. Rapportcijfer: 2

    Buitengewoon beroerd!!!!!!!!
    Het telefoonnummer is niet in gebruik volgens KPN !
    Een E-mail adres is ONBEKEND volgens de klantenservice !
    Hoe moet ik met mijn serieuze klacht met WML in kontakt komen?