Noordhollands Dagblad

Noordhollands Dagblad Klantenservice

Het Noordhollands Dagblad wordt ten noorden van het Noordzeekanaal in negen editie uitgebracht als ochtend krant. De krant is een onderdeel van HDC Media en bovendien aangesloten bij Geassocieerde Pers Diensten. De negen edities welke vallen onder het Noordhollands Dagblad zijn: Schager Courant, Alkmaarsche Courant, Helderse Courant, Enkhuizer Courant, Dagblad Zaanstreek, Dagblad Waterland, Dagblad Kennemerland en Dagblad voor West-Friesland. Omdat er negen verschillende edities zijn van het Noordhollands Dagblad, zijn er voor verschillende manieren om de NoordHollands Dagblad Klantenservice te bereiken. Hieronder leest u meer over de krant en over de Klantenservice Noordhollands Dagblad.

Klantenservice Noordhollands Dagblad

Via het telefoonnummer 088-8241111 kunt u telefonisch contact opnemen met de Klantenservice Noorhollands Dagblad. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 16:00. In het weekend is de telefonische klantenservice alleen op zaterdag bereikbaar tussen 8:00 en 11:00, maar uitsluitend voor bezorg-klachten. Dit is een speciale klantenservice welke is bedoeld voor alle lezers. Indien u geen telefonisch contact wilt opnemen kunt u dit ook per post doen via Postbus 2, 1800 AA Alkmaar. U kunt natuurlijk ook altijd langsgaan op het bezoekadres: Edisonweg 10, 1821 BN Alkmaar. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om via de website een contactformulier in te vullen om zo in contact te komen met de Klantenservice Noordhollands Dagblad.

Contact met klantenservice Noorhollands Dagblad

Er zijn verschillende redenen te vinden waarom u contact zou willen opnemen met de klantenservice van het Noordhollands Dagblad. Uiteraard kan het zo zijn dat u bezorg- klachten heeft en dit aan de klantenservice wilt doorgeven. Voor andere vragen over het bezorgen van de krant kunt u ook op de website terecht. Verder kunt u ook contact opnemen met klantenservice als u vragen heeft over uw abonnement, als u met vakantie gaat en de krant tijdelijk op een ander adres wil laten bezorgen, of als u vragen heeft over het betalen of stopzetten van uw abonnement. Daarnaast kunt u ook telefonisch een aantal wijzigingen doorgeven zoals bijvoorbeeld een verhuizing of een wijziging in uw abonnement. Ook indien u in contact wilt komen met de redactie of als u artikelen na wilt bestellen kunt u het beste contact opnemen via de klantenservice Noordhollands Dagblad.

Digikrant Noordhollands Dagblad

Het Noordhollands Dagblad heeft ook een digikrant welke online op de website te lezen is. Hiervoor kunt u ook een abonnement afsluiten en door middel van inlog gegevens kunt u dan op iedere pc tablet of telefoon de digikrant van het Noordhollands Dagblad lezen.

Openingstijden Noordhollands Dagblad klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Noordhollands Dagblad

Telefoonnummer Noordhollands Dagblad klantenservice

Telefoonnummer
088 8241111
Belkosten
lokaal tarief

Adres Noordhollands Dagblad klantenservice

Edisonweg 10
Alkmaar

E-mailadres Noordhollands Dagblad klantenservice

E-mailadres

Noordhollands Dagblad opzeggen

Noordhollands Dagblad direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/noordhollands dagblad.

Noordhollands Dagblad ervaringen

5 ervaringen.

5 gedachten over “Noordhollands Dagblad”

  1. Slecht 3 x gebeld en 3x gemaild 1x contact gehad daarna niets meer
    Graag persoonlijk contact om de situatie uit te leggen

  2. jammer genoeg doorverbonden met huilmuziekje duurden reeds 15 minuten poging gestaakt

  3. hoe kan een andere editie lezen op mijn laptop Op mijn I-pad gaat het wel . Ik krijg geen scherm met de keuze voor b.v. editie Alkmaar.

  4. buitengewoon slecht niet of nauwelijks te bereiken en als je al iemand aan de telefoon krijg weet hij of zij niet waar ze het overhebben, mijn klacht is na opzegging van mijn abonnement en betaald te hebben tot en met eind augustus, is de bezorging vanaf 1 augustus gestaakt, dus wens ik de betaling van de maand augustus terug gestort te krijgen.
    Als hier niets in veranderd snap ik best dat er steeds meer abonnees opzeggen. en ik zal niet schromen om mijn onvrede over jullie uit te dragen aan een ieder die het horen wil.
    hoop op bericht terug hoe het opgelost gaat worden.??????
    alhoewel ik daar geen hoge verwachtingen bij heb gezien de voor geschiedenis.

  5. Na 10 jaar lidmaatschap wijzig ik ons abonnement. Vervolgens word ik gebeld met een aanbieding! Is goedkoper geworden ook nog.

Plaats een reactie