Odido

Het Odido contact gemakkelijk en snel dankzij KlantenserviceSpot.nl

Heeft u een vraag of een abonnement bij Odido of is er een Odido storing waar u meer informatie over wilt krijgen? Dan kan KlantenserviceSpot.nl u helpen. Dankzij de gegevens die u op deze website terugvindt, heeft u direct contact met de juiste medewerker om uw vragen beantwoord te krijgen en niet langer in de problemen te zitten. Wij hebben een uitgebreide database aan contactgegevens van verschillende bedrijven. U vindt hier dus niet alleen informatie over Odido, maar ook de gegevens van de Ziggo klantenservice of het contact met KPN.

Maar waarvoor kunt u dan allemaal contact opnemen? Het Odido contact komt onder andere tot stand als u vragen heeft over de abonnementen. Of u nu al een bestaande klant bent of vragen hebt voordat je een nieuw abonnement afsluit, de medewerkers staan voor u klaar. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om uw klachten door te geven en een monteur op te vragen om de problemen te verhelpen. De klanten service van Odido helpt u om alles in goede banen te leiden. U hoeft niet meer zonder telefoon of internet te zitten, maar kunt uw dagelijkse activiteiten uitvoeren en uw naasten op de hoogte houden.

Het Odido contact met de telefonie aanbieder

Voordat u het Odido contact tot stand brengt, wilt u wellicht meer weten over het bedrijf zelf. Het is een Nederlands telefoniebedrijf dat in 1997 is opgericht. De aanbieder is niet alleen actief in eigen land. U vindt deze namelijk ook terug in Kroatië, Oostenrijk, Duitsland, Estland, Letland, Litouwen, Duitsland, Zweden en Kazachstan. Het bedrijf biedt meerdere communicatiediensten aan. Denk aan mobiele abonnementen, Sim Only, prepaid, televisie, internet en bellen. Dit maakt het niet alleen mogelijk voor particulieren om van alle gemakken voorzien te zijn, maar ook voor zakelijke ondernemers die hun klanten iedere dag weer van dienst willen zijn. De Odido klantenservice voert dit ook door in het contact dat u krijgt.

Er zijn wel enkele veranderingen doorgevoerd sinds het oprichten van de telefonie aanbieder. Sinds september 2009 maakt deze namelijk gebruik van het netwerk van T-Mobile in plaats van het eigen netwerk. Net als KPN kan je ervan uit gaan dat jouw verbinding over het algemeen stabiel is. Een Odido storing kan wel eens voorkomen, maar dit is tot een minimum beperkt. Zo houdt u met iedereen contact zonder al te veel hinder te ondervinden. Doordat er ook nog eens rond de 800 medewerkers werkzaam zijn, zijn eventuele problemen binnen een korte tijd verholpen. Het Odido contact verloopt soepel door een uitgebreide en professionele klantenservice.

Bij vragen Odido bellen

Een van de mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice van de telefonie aanbieder is door Odido te bellen. Zowel bij storingen of een dringende vraag wilt u immers zo snel mogelijk geholpen zijn. De klantenservice van Odido is hiervoor bereikbaar op het telefoonnummer 020-7544444. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur. Op zaterdag kunt u de medewerkers spreken tussen 09:00 en 18:00 uur. Heeft u een mobiel abonnement? Dan kunt u het nummer 1200 bellen. Zo bent u direct bij de juiste persoon en hoeft u niet voortdurend doorgeschakeld te worden.

Via de website contact opnemen met Odido

Als u minder dringende vragen heeft, kunt u eerst op de website kijken. Hier vindt u namelijk de veel gestelde vragen terug. Uw vraag is ongetwijfeld al eens voorbijgekomen bij andere klanten. De antwoorden staan overzichtelijk op een rij en u kunt per categorie kijken wat u nodig heeft. Net als bij de Postnl klantenservice hoeft u dus geen tijd meer te verliezen om vragen beantwoord te krijgen of urenlang aan de telefoon te hangen. Mocht uw vraag er toch niet tussen staan, dan vindt u op de website een contactformulier. Vul uw gegevens zo nauwkeurig mogelijk in, geef de juiste categorie aan en zorg voor een duidelijke omschrijving van uw probleem of vraag. Een medewerker neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Een andere mogelijkheid via de website is het Odido contact te laten verlopen via de Virtuele Assistent. Deze assistent kan vrijwel iedere vraag beantwoorden. Heeft uw vraag toch meer expertise nodig? Dan schakelt de virtuele assistent u door naar een medewerker van Odido. Deze medewerkers zijn van 09:00 tot 21:00 uur beschikbaar. U hoeft dus niet lang te wachten voordat u antwoord heeft. Vergeet ook niet om eens op het forum te kijken. Hier zijn verschillende experts en klanten met elkaar verbonden en samen kunt u tot een goede oplossing komen. De adviezen helpen u verder.

Contact via een brief

Net zoals bij de Bol.com klantenservice en de ABN Amro klantenservice is het mogelijk om uw vragen, opmerkingen of klachten via een brief te versturen.