Over D-Reizen
D-reizen is een Nederlandse reisorganisatie met verschillende reisbureaus door heel Nederland. D-Reizen verkoopt vakantiereizen zowel in een van de 240 reisbureaus als via de website D-reizen.nl. De reisorganisatie is ontstaan uit het in 1965 opgerichte D-tours, D-tours was het eerste reisbureau in Amsterdam. Later breidde D-tours uit met meer vestigingen in het hele land. Zo ontstond de grote touroperator D-tours, met vlieg-, bus- en bootreizen. In 1982 besloot D-tours zich niet meer bezig te houden met de touroperatoractiviteiten en zich te concentreren op de uitbreiding van de reisbureauketen. In 1983 ontstond hierdoor het volwaardig reisbureau: de D-reizen Vakantiewinkels. Inmiddels heeft D-reizen ongeveer 1200 medewerkers, verspreid over de 240 reisbureaus. Sinds 2014 is D-reizen met VakantieXperts verenigd in de D-rt Groep B.V.
Reizen
D-reizen biedt onder andere vliegreizen, zonvakanties, wintersport, stedentrips, autovakanties, hotels, busreizen en cruises aan. Op de website en in de winkels is een groot aanbod te vinden van allerlei soorten vakanties. De 1100 deskundige reisassistenten van D-reizen helpen u bij het kiezen en plannen van de juiste vakantie. Uw krijgt uw eigen persoonlijke reisassistent die zowel online als offline voor uw klaar staat. U kunt ervoor kiezen gebruik te maken van het D-reizen Flexpakket: voor 30 euro profiteert u een jaar lang van diverse voordelen zoals geen boekingskosten, geen toeslagen achteraf, een calamiteitenverzekering en eventuele claims bij vluchtvertraging worden door D-reizen verzorgd. D-reizen verkoopt vakanties van bijna alle Nederlandse reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen. Hiermee heeft D-reizen inzicht in alle vakanties en vliegtickets. D-reizen opereert volledig onafhankelijk. Dit heeft veel voordelen, zoals een zeer ruim en scherp geprijsd aanbod.
Contact
De klantenservice van D-reizen is te bereiken op het telefoonnummer 0900 – 237 54 78 van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00. Als u buiten kantooruren wilt bellen kan dit door te bellen met het telefoonnummer 0900 – 1811. Dit telefoongesprek kost € 0,15 per minuut. Op de website kunt u door middel van het invoeren van uw postcode ook het telefoonnummer vinden van de dichtstbijzijnde winkel, deze kunnen u mogelijk beter helpen. Op de website is ook een contactformulier te vinden waarmee u per email uw vraag kunt stellen aan een medewerker. Als u een vraag, opmerking of klacht heeft kunt u ook langsgaan bij een van de 240 winkels van D-reizen. Door uw postcode of woonplaats in te typen in de zoekmachine vindt u het adres van de dichtstbijzijnde winkel. Een andere mogelijkheid om in contact te komen met D-reizen is via de live chat die tijdens kantooruren beschikbaar is op de website. D-reizen is ook actief op onder andere Facebook en Twitter. Via deze social media kanalen kunt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws.
Ik boek nooit meer bij D-reizen.
Wij hadden bij hun geboekt en vlogen met Tui Fly. Op locatie was er geen reisleiding, enkel van Tui en daarvoor moeten we de Tui app downloaden waar we niet op konden inloggen omdat we bij D-reizen geboekt hadden.
Hierdoor ontbrak voor ons de transfer tijden voor de terugreis.
Hierover contact gehad met D-reizen en zij behandelde ons alsof we fabrieksgarantie hadden. We moesten maar even met Tui bellen en kregen daarvoor zelfs het verkeerde telefoonnummer doorgestuurd.
Ze stoppen dus lekker de centen welke ze verdiend hebben in hun zak en laten je letterlijk verder stikken.
Service van niks, je zou denken dat men meer hun best zijn doen na een faillissement.
jaren heb ik met veel plezier mijn vakantie geboekt bij D-reizen Rembrantweg in Amstelveen nu ben ik opzoek naar een winkel maar overal staat vermeld tijdelijk gesloten kunt mij aangeven wanneer deze weer open is ?