Over XS4ALL
XS4ALL staat voor “ Access for all” en betekent dus toegang voor iedereen. De provider was de tweede provider in Nederland die internettoegang aan particulieren aanbood en werd in 1993 opgericht door Felipe Rodriquez, Rop Gonggrijp, Paul Jongsma en Cor Bosman in Amsterdam. De provider was origineel opgezet door een hackersorganisatie, maar bleek veel populairder te worden dan aanvankelijk gedacht. Kort daarop werd besloten om internettoegang aan te gaan beiden als een eigen bedrijf. Sinds 1998 maakt XS4ALL deel uit van KNP als dochteronderneming en wordt geschetst met termen als karakteristiek en eigenwijs. Deze waarden nemen ze mee in hun XS4ALL klantenservice.
Klantenservice XS4ALL
Via Mijn XS4ALL kunt u zelf uw internet zaken regelen. Op de website heeft u ook toegang tot uw webmail. Door in te loggen op Mijn XS4ALL kunt u uw facturen, persoonlijke gegevens en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met XS4ALL contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw internetverbinding. In het geval dat u vragen heeft over het gebruik van Mijn XS4ALL of u vragen heeft die niet met het gebruik van de app op te lossen zijn, kunt u ook terecht bij andere kanalen.
Social Media
Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de Web Crew stellen op de XS4ALL Facebook. Deze manier van XS4ALL klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt XS4ALL hier bereiken onder @xs4all. Als de medewerkers van zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, kunt u indien u dat wenst ook altijd nog telefonisch contact opnemen met de medewerkers van XS4ALL.
Telefonisch contact
Om telefonisch contact op te nemen met de XS4ALL klantenservice heeft u twee verschillende opties. Voor de klantenservice en technische ondersteuning kunt u bellen naar 020 – 398 76 66. Op werkdagen kunt u voor de klantenservice bellen tussen 08:00 uur en 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur. Wilt u echter bellen met de Helpdesk voor technische ondersteuning, dan kunt u naar hetzelfde nummer bellen tot 22:00 uur. Zij helpen u graag verder. Tenslotte kunt u ook naar het nummer 020 398 70 07 bellen voor de InternetVraagbaak, voor al uw vragen omtrent internet. Deze is dagelijks bereikbaar van 8:00 uur tot 22:00 uur.
Overige opties
Naast antwoord op uw vragen biedt de XS4all klantenservice u ook om de VoIP Selfcare te gebruiken. Hier kunt u uw instellingen voor bellen, voicemail, voicemail per e-mail, nummerblokkering en het kostenoverzicht zelf regelen.