Over The Phone House
The Phone House, beter betekend als gewoonweg Phone House, is een Europese keten van winkels die verschillende producten aanbieden op het gebied van mobiele telefonie. Phone House heeft vestigingen over heel Europa. Vestigingen van Phone House kunnen aangetroffen worden in Nederland, Frankrijk, Ierland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Portugal en Zweden. In totaal heeft Phone House zo’n 2300 vestigingen. Phone House is in het Verenigd Koninkrijk opgericht door Charles Dunstone. Phone House maakt sinds 1998 tevens gebruik van franchisenemers. Phone House heeft dus niet alleen eigen filialen, maar ook franchise filialen.
Geschiedenis: the Carphone Warehouse
De oorspronkelijke naam van Phone House is de Carphone Warehouse. In sommige landen waarin Phone House actief is wordt deze naam nog steeds gebruikt. Een van die landen is Ierland. Het logo en het uiterlijk van alle Phone House filialen die opereren onder de naam The Carphone Warehouse zijn exact hetzelfde als die van de normale filialen van Phone House. Echter, de slogans van Phone House vestigingen in verschillende landen kunnen wel verschillen. In Nederland is de slogan van Phone House “Met de Hartelijke Service”. Verder is Phone House sinds 2014 onderdeel van het Britse Dixons Carphone Group. Dit is de grootste retail specialist van Europa op het gebied van dienstverlening, telecommunicatie, en elektronica. Dixons Carphone Group heeft zo’n 40.000 werknemers in dienst verspreid over elf landen.
Phone House klantenservice
Klantenservice is iets waar Phone House veel waarde aan hecht. Phone House streeft er namelijk naar dat al hun klanten helemaal honderd procent tevreden zijn. De Phone House klantenservice heeft verschillende onderdelen. Een van de meest belangrijke onderdelen van de Phone House klantenservice is het feit dat er een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen staat op de pagina van de Phone House klantenservice op de website van Phone House. Deze website is www.phonehouse.nl/klantenservice. Verder kunt u natuurlijk ook direct contact opnemen met de Phone House klantenservice. Het kan namelijk voorkomen dat de vraag die u in gedachten had niet tussen de lijst met veelgestelde vragen staat. Dan kunt u de Phone House klantenservice ook bellen. Hiernaast kunt u ook de Phone House klantenservice mailen en tevens kunt u de Phone House klantenservice ook tweeten. Wanneer u de Phone House klantenservice tweet, dan neemt het webcare team van de Phone House klantenservice contact met u op. De Phone House klantenservice streeft ernaar om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Hiernaast is het natuurlijk ook handig om gewoonweg even langs te gaan bij een van de winkels van Phone House. Hier zal u natuurlijk ook geholpen worden door de Phone House klantenservice. Er zijn dus veel manieren om de Phone House klantenservice te bereiken. Het is aan u om te beslissen welke manier u het meest prettig vindt.
Laat ons je ervaring met de PhoneHouse klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.