Over Stipte
Stipte is een 100% Nederlands en onafhankelijk bedrijf dat televisie en communikcatiediensten biedt met een persoonlijke service aan mensen die niet kunnen of willen kiezen in een markt waar je door sommige grote bomen het bos niet meer ziet. Althans, dat zijn hun eigen woorden. Stipte beweert dat ze anders zijn dan andere bedrijven die televisie en communicatiediensten aanbieden, omdat zij ons altijd in de positie van de klant weten te verplaatsen en zodoende voor elke situatie een passend antwoord zoeken. Doordat Stipte zich exclusief richt op consumenten, is ook de service specifiek afgestemd op deze groep consumenten. Daarbij geeft Stipte hun klanten het liefst een ongelijke behandeling, omdat iedereen nu eenmaal anders is. Daarom hanteren zij altijd een persoonlijke benadering, waarbij zorgeloze toegang tot een optimale televisie en communicatie beleving een randvoorwaarde is.
Veelgestelde vragen
Via Mijn Stipte kunt u zelf uw zaken omtrent televisie, internet, telefonie en radio regelen. Door in te loggen op Mijn Stipte kunt u uw tegoed en verbruik zelf bekijken zonder dat u daarvoor met Stipte contact op hoeft te nemen. Daarnaast kunt u zelf zaken instellen voor uw voorkeuren wat betreft uw internet zaken. In het geval dat u vragen heeft over het gebruik van Mijn Stipte niet met het gebruik van de app op te lossen zijn, kunt u bij de veelgestelde vragen wellicht het antwoord op uw probleem vinden. Via de Stipte klantenservice pagina is het mogelijk om een categorie te kiezen en zo snel mogelijk het antwoord te vinden.
Social Media
Indien u bij de veelgestelde vragen uw antwoord niet kon vinden, kunt u ook via social media contact opnemen met de Stipte klantenservice. Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de medewerkers stellen op de Stipte Facebook. Deze manier van Stipte klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Stipte bereiken via Twitter op @Stipte_Webcare.
Stipte Klantenservice
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Stipte klantenservice. De Stipte klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 98:00 uur tot 21:00 uur. Dit nummer is te bereiken op 0900 235 1650 of 0320 294 444. Op zaterdag is het nummer te bellen van 10:00 uur tot 18:00 uur. Op zondagen en feestdagen is het nummer echter niet te bereiken. Vanuit het buitenland kunt u bellen naar _313 20 29 44 44 tegen het geldende internationale tarief.
Overige opties
Verder is het ook mogelijk om de Stipte klantenservice te mailen via het contactformulier. Hier kunt u kiezen uit verschillende categorieën waar uw vraag tussen hoort. Dit kan voor vragen, maar ook voor klachten. Ook kunt u natuurlijk per post een klacht of vraag sturen. Dit doet u door een brief te sturen naar Stipte B.V., Afdeling Klantenservice, Postbus 159, 8200 AD, Lelystad. Ook kunt u een bezoekje brengen aan het hoofdkantoor van maandag tot en met vrijdag op kantooruren. Dit doet u op de Ketelmeerstraat 182, 8226 JX, Lelystad.
Laat ons je ervaring met de Stipte klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.