Noordhoff Uitgevers

 klantenservice

Over Noordhoff Uitgevers

Noordhoff Uitgevers is een educatieve uitgever in Nederland. De uitgever levert producten en diensten voor vrijwel alle onderwijsniveaus. Noordhoff Uitgevers ontwikkelt deze producten en diensten in nauwe samenwerking met de mensen uit de onderwijs. De uitgever levert producten en diensten voor de basisschool, het voortgezet onderwijs, het middelbaar beroepsonderwijs, opleidingen voor professionals en het hoger onderwijs. Noordhoff Uitgevers houdt de digitalisering ook scherp in de gaten. Zo houdt Noordhoff Uitgevers zich ook bezig met multimediale lesmethoden en de software voor het digitale bord.

Geschiedenis

Noordhoff Uitgevers kent een lange geschiedenis met enkele verschillende namen en formaties. In 1836 opende Jan Berends Wolters een boek- en papierwinkel in Groningen. In 1858 startte ook Popko Noordhoff een boekhandel in dezelfde stad. De twee educatieve uitgevers fuseerden enige tijd later. In 1987 werd de onderneming Wolters-Noordhoff een onderdeel van Wolters Kluwer. In 2007 verkocht Wolters Kluwer haar educatieve divisie, waar Wolters-Noordhoff deel van uitmaakte. Door deze verkoop verviel de naam Wolters bij de uitgever en werd Noordhoff Uitgevers overgenomen door Bridgepoint Capital. In 2011 bestond Noordhoff Uitgevers 175 jaar. Op dit moment heeft de uitgeverij meer dan 350 medewerkers en staat plezier en professionaliteit bovenaan bij de verstrekker van lesmateriaal.

Contactgegevens

Noordhoff Uitgevers heeft twee vestigingen, een in Groningen en een in Houten. De algemene klantenservice is te bereiken via het volgende telefoonnummer: 088-5226888.
De vestiging in Groningen is te bereiken via 050-5226922. Deze vestiging staat aan het Winschoterdiep 70A in Groningen. Het postadres voor deze vestiging is: Postbus 58, 9700 MB Groningen.
Voor telefonisch contact met de vestiging in Houten belt u naar 030-6383333. Deze vestiging van Noordhoff Uitgevers staat aan Het Spoort 8-14 in Houten. Schriftelijke post voor deze vestiging kunt u adresseren aan Postbus 342, 3990 GC Houten.

Contact met Noordhoff Uitgevers

Openingstijden Noordhoff Uitgevers klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Noordhoff Uitgevers klantenservice

Contact met Noordhoff UitgeversNummer
Algemeen088 - 522 68 88

Overige contactmogelijkheden Noordhoff Uitgevers klantenservice

Noordhoff Uitgevers opzeggen

Noordhoff Uitgevers direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/noordhoff uitgevers.

Noordhoff Uitgevers ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Noordhoff Uitgevers? Laat ons je ervaring met Noordhoff Uitgevers weten!
Beoordeel Noordhoff Uitgevers

Adres Noordhoff Uitgevers klantenservice

Winschoterdiep 70A
Groningen
Rapportcijfer Noordhoff Uitgevers klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Noordhoff Uitgevers klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Noordhoff Uitgevers klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Noordhoff Uitgevers Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Noordhoff Uitgevers klantenservice?

3 reviews over “Noordhoff Uitgevers”

  1. Rapportcijfer: 2

    Beste medewerker van Noordhoff,

    Ik ben werkzaam op KC Antonius in Best.
    We moeten dit jaar, gedwongen werken in de Junior Cloud. Deze on-line dienst werkt helemaal niet goed. Hij heeft doorlopend errors, sluit zichzelf af, start vervolgens heel traag weer op. Dit is enorm storend voor de lessen. Met 30 stuiterende kids, in de Goude weken is dit zeer storend. Als zelfs de kinderen zeggen “Heel gauw afscheid nemen van dit prigramma. Mijn vader had hem allang uit het raam gekieperd”, dan weet je wel hoe ook de kinderen Junior Cloud ervaren.

    Graag wil ik de mogelijkheid hebben weer in Mijn Klas te werken, tot jullie Junior Cloud werkend hebben. Ik vind het heel triest dat die keuze er niet is, zolang jullie je programma niet op orde hebben.

    Lenny Koning

  2. Rapportcijfer: 2

    Is er een klantenservice??????????????????? WE zijn al anderhalve week bezig om de klantenservice te kunnen bereiken. Waardeloze uitgever en diensten!!!!!!!!!!!!!!

  3. Rapportcijfer: 2

    Vanaf de producten van Noordhoff van ‘Mijn klas”naar ‘Junior Cloud’ zijn verhuisd, is het bagger. Wij gebruiken de methodes en de software van Noordhoff (Wijzer aardrijkskunde, natuur en techniek en geschiedenis, Taal en Spelling op maat al jaren op onze basisschool). DE aankondiging gebeurde in week 4 van de zomervakantie. Vanaf de school is begonnen doet niks het. Bij telefonisch contact sta je meer dan 40 minuten in de wacht, dan word je er zomaar uitgegooid. Dus nu is de school al anderhalve week begonnen. Het is nog steeds niet gelukt. De chatfunctie is ook waardeloos. Dan staat het een halve minuut op groen en denk je dat je snel een bericht kunt sturen. Terwijl je het bericht typt, komt er een melding dat de chatfunctie momenteel niet beschikbaar is. Serieus Noordhoff, laat alles weer lekker bij MIJN KLAS, zodat we weer prettig les kunnen geven en gewoon ons werk kunnen doen. Ook omdat we heel veel geld kwijt zijn aan al deze licenties. Doe gewoon jullie werk!!!!