Hollands Nieuwe

Over Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een provider van telecomproducten, waarbij de voordelen van een prepaid simkaart worden gecombineerd met de voordelen van een mobiel telefoonabonnement. Dit betekent dat u ten allen tijden de controle van een prepaid kaart behoudt maar wel de lage tarieven van een abonnement betaalt. Concreet betaalt u maandelijks een standaardbedrag. Als uw beltegoed op is, kunt u niet langer internetten, sms’en of bellen. U kunt ervoor kiezen om uw saldo op te waarderen, zoals bij een prepaid kaart. Ook met dit beltegoed behoudt u dezelfde tarieven als bij uw abonnement. Dit is een unicum in Nederland, meestal betaalt u meer geld als u nog buiten je bundel wilt bellen, sms’en of internetten. Daardoor is Hollandsnieuwe een relatief goedkope provider.

Hollandsnieuwe werd in januari 2011 geïntroduceerd op de Nederlandse markt. De provider is een onderdeel van Vodafone. Toch opereert Hollandsnieuwe zelfstandig.

Hollandsnieuwe contact

Er zijn vele redenen waarom u met de klantenservice van Hollandsnieuwe wilt contact opnemen:
– U ervaart een storing op het netwerk van Hollandsnieuwe
– U heeft een vraag over uw beltegoed
– U wilt meer informatie over de tarieven in het buitenland
– U bent uw verlengingsdatum vergeten
– U wilt meer weten over de werking van nummerbehoud
– U heeft vragen over het internetten in het buitenland
– U heeft hulp nodig bij het instellen van uw telefoon
– U heeft een vraag over uw factuur

U kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Hollandsnieuwe op het telefoonnummer 0900-0324. U betaalt uw gebruikelijke belkosten voor het gebruik van dit telefoonnummer. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00u en 18.00u.

Keuzemenu Hollandsnieuwe
Toets 1 – Klant bij Hollands Nieuwe
1 Vraag over het telefoonnummer waarmee je belt
1 Vraag over een bestelling of een nieuwe bestelling plaatsen
2 Vraag over je factuur of betaling
3 Vraag over je verbruik en tegoed
4 Technische vraag
5 Overige vragen
9 Terugkeren naar het hoofdmenu
2 Vraag over een ander nummer
1 Vraag over een bestelling of een nieuwe bestelling plaatsen
2 Vraag over je factuur of betaling
3 Vraag over je verbruik en tegoed
4 Technische vraag
5 Overige vragen
9 Terugkeren naar het hoofdmenu
3 Geen idee over welk nummer het gaat
1 Vraag over een bestelling of een nieuwe bestelling plaatsen
2 Vraag over je factuur of betaling
3 Vraag over je verbruik en tegoed
4 Technische vraag
5 Overige vragen
9 Terugkeren naar het hoofdmenu
Toets 2 Nog geen klant en wilt u een bestelling plaatsen
Toets 3 Vragen over het extra Ziggo TV-pakket

Is uw vraag of klacht niet dringend of heeft u liever schriftelijk contact met de klantenservice van Hollandsnieuwe? Dan kunt u de chat op de website gebruiken. Anouk, de virtuele assistent, verwijst u door naar de pagina’s waar u eventueel een antwoord op uw vraag kunt vinden. Krijgt u echter geen bevredigend antwoord, dan kunt u in contact komen met een medewerker. U kunt ook een kopie van het gesprek aanvragen, zo heeft u altijd een neerslag van de conversatie met de medewerker achter de hand.

Openingstijden Hollands Nieuwe klantenservice

Nu bereikbaar.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Hollands Nieuwe

Telefoonnummer Hollands Nieuwe klantenservice

Telefoonnummer
0900-0324
Belkosten
€0,45 per gesprek

Adres Hollands Nieuwe klantenservice

Simon Carmiggeltstraat 6
Amsterdam

E-mailadres Hollands Nieuwe klantenservice

Hollands Nieuwe opzeggen

Hollands Nieuwe direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/hollands nieuwe.

Hollands Nieuwe ervaringen

Geen ervaringen.

Plaats een reactie