Albert Heijn

 klantenservice

Albert Heijn

Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie die eigendom is van Ahold. Momenteel zijn er 940 winkels (incl. 63 AH to go’s en 35 AH XL). Er zijn daarnaast 30 filialen in België en 6 AH to go’s in Duitsland. Sinds 2007 is er een filiaal gevestigd op Curaçao. In 1887 nam Albert Heijn sr. de kruidenierszaak van zijn vader Jan Heijn over. Het eerste filiaal werd geopend acht jaar later in Purmerend . In Zaandam werd in 1899 een centraal magazijn geopend. Daar werd de basis voor de eigen productiebedrijven gelegd. In een oud herenhuis begonnen ze met het branden van koffie en het bakken van koek. Margarinefabrieken N.V., een voorloper van Unilever, kocht de helft van het gewone aandelenkapitaal. In 1927 bestond de winkelketen 40 jaar en telde het inmiddels 107 filialen. Albert Heijn sr. overleed in 1945 op 80-jarige leeftijd. Het bedrijf ging drie jaar later naar de beurs.

Franchise formule

In 1981 is Albert Heijn begonnen met de Franchise AH-formule. Zelfstandige supermarktondernemers opereren dan onder de naam AH. Het 500e filiaal werd in 1986 geopend in Almere Stad. De principes van Albert Heijn zijn betrouwbaarheid, kwaliteit en service. Deze principes zijn het succesverhaal achter de Albert Heijn-supermarktketen. De oprichter wilde dat het een winkel was voor iedereen.

Bezorgservice

Het is bij Albert Heijn mogelijk om de boodschappen te laten bezorgen. Ze bezorgen in een groot deel van Nederland maar niet in het buitenland. Het minimale orderbedrag bij de bezorging is €70,-. Vanaf €100,- krijgen klanten korting op de servicekosten. Bij bezorging variëren de servicekosten van €3.95,- tot €12.95,-. Bij een Pick Up point is er geen minimum bestelbedrag en zijn er servicekosten vanaf €1.50,-. Albert Heijn kan binnen 24 uur van maandag tot zaterdag leveren. De klant kiest zelf een tijdstip voor de bezorging tussen 8:00 en 21:00 uur.

Contact

Albert Heijn is te bereiken op het nummer 0800-0305. Klanten kunnen bellen van maandag t/m zaterdag van 8:00 tot 21:00. Via de website kan de klant contact op nemen door middel van een contact formulier. Het postadres van Albert Heijn is: Postbus 30001500 HA Zaandam. Vragen via de post versturen is dus ook mogelijk. Albert Heijn streeft ernaar om de vragen van klanten binnen drie werkdagen te beantwoorden.

AH klantenservice

Heeft u een vraag over een product van Albert Heijn en de voorraad van dat product? Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u een klacht voor AH over een foutief of vervallen product? Is er een storing in de AH app en wilt u dit melden aan de klantenservice? Neem dan telefonisch contact op met de AH klantenservice. Het telefoonnummer van Albert Heijn is 0800-0305. De klantenservice van Albert Heijn is, in tegenstelling tot de klantenservice van Jumbo , slechts beperkt bereikbaar, namelijk maandag tot en met vrijdag tussen 10.00u en 16.00u. Telefonisch contact opnemen, zorgt ervoor dat uw vraag of klacht sneller beantwoord wordt. Door het persoonlijke contact heeft u meer het gevoel om gehoord te worden en kunt u uw vraag of klacht uitgebreider formuleren dan in een mail of chat. Zeker als u een dringende vraag heeft, zoals een storing in de AH app of een wijziging in uw bestelling, is de klantenservice van Albert Heijn bellen de beste oplossing voor u. Zoek alvast uw ordernummer op als u belt over een bestelling. Dit bespaart heel wat tijd en opzoekwerk voor uzelf en de medewerker.

Om het u gemakkelijk te maken, vindt u hieronder het keuzemenu van de AH klantenservice. Zo kunt u alvorens te bellen de juiste keuze maken voor uw vraag.

Albert Heijn keuzemenu
Toets 1 – Online winkelen
1 – Zakelijke klant
2 – Particuliere klant
Toets 2 – Winkelen in de winkels
Toets 3 – Vragen over AH-prepaid telefonie of AH-mobiel. U wordt doorverbonden naar de klantenservice van AH-mobiel

Als u liever schriftelijk contact opneemt met de klantenservice van Albert Heijn, dan heeft u meerdere mogelijkheden. Via de website kunt u tussen 8.00u en 21.00u chatten met een medewerker. Eerst krijgt u contact met de digitale assistent, ofwel de chatbot, die u aan de hand van uw klacht of vraag doorverwijst naar de pagina met de juiste oplossing. Indien dit niet bevredigend is voor u, vraagt u om in contact te komen met een medewerker. Om uw vraag of klacht te ondersteunen, heeft u de mogelijkheid om een foto toe te voegen aan de chat. U kunt de chat helaas niet downloaden. Als u een transcript nodig hebt van de chat is het aangeraden om zelf screenshots te maken en te bewaren.

Een klacht over een product dat u in een bepaalde winkel heeft gekocht regelt u het makkelijkst aan de servicebalie van de desbetreffende AH. Daar ontvangt u op vertoon van de kassabon een nieuw exemplaar of het aankoopbedrag terug, afhankelijk van wat u verkiest. U kunt ook in elke andere winkel van AH terecht met uw klacht over een product. Heeft u een aanvaring gehad met een winkelmedewerker of bent u ontevreden over de manier waarop u behandeld bent? Dan vraagt u in de desbetreffende winkel naar de supermarktmanager. Samen met u lost hij of zij het probleem graag op. Doet u dit liever niet persoonlijk, dan neemt u telefonisch contact op met de manager. De telefoonnummers van elke winkel vindt u op de website van Albert Heijn. U kunt ook gebruik maken van de AH klantenservice om uw klacht kenbaar te maken. Indien gewenst kan de supermarktmanager achteraf nog contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen.

Contact met Albert Heijn

Openingstijden Albert Heijn klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Albert Heijn klantenservice

Contact met Albert HeijnNummer
Algemeen0800 - 03 05

Overige contactmogelijkheden Albert Heijn klantenservice

Albert Heijn opzeggen

Albert Heijn direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/albert heijn.

Albert Heijn ervaringen

9 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaring met Albert Heijn weten!
Beoordeel Albert Heijn

Adres Albert Heijn klantenservice

Provincialeweg 11
Zaandam
Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 3.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 9 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Albert Heijn klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Albert Heijn klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Albert Heijn klantenservice?

9 reviews over “Albert Heijn”

  1. Rapportcijfer: 1

    Klantenservice, noch de supermarktmanager zijn (samen) niet in staat probleem op te lossen m.b.t dubbel afgerekende boodschappen in de winkel. Albert Heijn blijkt niet in staat klantgericht te werken als gevolg van hun eigen procedures. De bureaucraten zijn de baas bij dit bedrijf waar je blijkbaar beter geen klant, laat staan medewerker kunt zijn.

  2. Rapportcijfer: 6

    Ik vind dat de bezorgdienst tegenwoordig heel vervelend de jongens hebben hun apparatuur nooit voor elkaar Ik wil betalen
    kan dat weer niet lopen ze weer met de pasnummer heen en weer .
    Ik wil per keer betalen en niet achteraf dat wil ik niet.

    als ik dat nog een keer niet kan laat ik ze de boodschappen weer meenemen.
    vr. J Rouw

  3. Rapportcijfer: 3

    Veel lege schappen
    Groente en fruit ver beneden de maat

  4. Rapportcijfer: 2

    Vaker gepest in AH Gelee rijksweg zuid uiteindelijk weer lastig gevallen en bijna doodgepest te worden door deze mensen. Ineens begon de manager te liegen dat ik ‘rommel’ zou hebben gemaakt bij de scankassa’s en vond hij dat ik daar niet mocht komen en moest ik maar bij de balie afrekenen. Natuurlijk stond een medewerker die me al eens heeft toegeschreeuwd en ik me tegen heb moeten verdedigen die dag dienst te doen. Nooit daarvoor was dit gebeurt na die dag dat hij me toeschreeuwde omdat hij vond dat ik een winkelmandje (!) niet op een plek had gezet zoals hij dat wilde. Terwijl ik teveel tassen had om alles bij me te dragen en geen hand over om ook nog eens uit te checken. De manager vond dagen erna nadat ik rustig had kunnen winkelen zonder weer lastig gevallen te worden, dat ik maar dan bij een andere albert heijn moest gaan winkelen. En ook de winkel kon verlaten (!!). ZONDER dat ik ook maar iets had gedaan om dat te verdienen, MET het oog op het feit dat ik meer dan 600 euro per maand jarenlang in albert heijn uitgeef. Dit is inhumaan en mensen aanzetten tot zelfmoord door hen te vernederen. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, iemand niet met eigen boodschappen ergens vrij mag lopen, etc. Je bent gewoon niet veilig in zo een winkel en ik snap niet dat albert heijn nogsteeds zoveel plaats krijgt. Ik hoop dat winkels als Getir, etc het gaan overnemen. Albert heijn heeft sterallures en kapsones en het idee dat klanten in dienst zijn van hen dan andersom. Dat komt door teveel monopolie wat wanen in de hand werkt dat deze winkelketen klanten als een voetveeg kan behandelen. Klanten waardoor zij bovendien van leven.
    Gewenste oplossing
    Mensen met rust laten en niet liegen, machtsmisbruik toepassen en strafkamp situaties creëren. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, je in de gaten houden/stalken.

  5. Rapportcijfer: 2

    Vaker gepest in AH Gelee rijksweg zuid uiteindelijk weer lastig gevallen en bijna doodgepest te worden door deze mensen. Ineens begon de manager te liegen dat ik ‘rommel’ zou hebben gemaakt bij de scankassa’s en vond hij dat ik daar niet mocht komen en moest ik maar bij de balie afrekenen. Natuurlijk stond een medewerker die me al eens heeft toegeschreeuwd en ik me tegen heb moeten verdedigen die dag dienst te doen. Nooit daarvoor was dit gebeurt na die dag dat hij me toeschreeuwde omdat hij vond dat ik een winkelmandje (!) niet op een plek had gezet zoals hij dat wilde. Terwijl ik teveel tassen had om alles bij me te dragen en geen hand over om ook nog eens uit te checken. De manager vond dagen erna nadat ik rustig had kunnen winkelen zonder weer lastig gevallen te worden, dat ik maar dan bij een andere albert heijn moest gaan winkelen. En ook de winkel kon verlaten (!!). ZONDER dat ik ook maar iets had gedaan om dat te verdienen, MET het oog op het feit dat ik meer dan 600 euro per maand jarenlang in albert heijn uitgeef. Dit is inhumaan en mensen aanzetten tot zelfmoord door hen te vernederen. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, iemand niet met eigen boodschappen ergens vrij mag lopen, etc. Je bent gewoon niet veilig in zo een winkel en ik snap niet dat albert heijn nogsteeds zoveel plaats krijgt. Ik hoop dat winkels als Getir, etc het gaan overnemen. Albert heijn heeft sterallures en kapsones en het idee dat klanten in dienst zijn van hen dan andersom. Dat komt door teveel monopolie wat wanen in de hand werkt dat deze winkelketen klanten als een voetveeg kan behandelen. Klanten waardoor zij bovendien van leven.

  6. Rapportcijfer: 2

    Ernstige klacht
    Mijn klacht werd verwijderd van klachtenkompas.nl. Vaker gepest in AH Gelee rijksweg zuid uiteindelijk weer lastig gevallen en bijna doodgepest te worden door deze mensen. Ineens begon de manager te liegen dat ik ‘rommel’ zou hebben gemaakt bij de scankassa’s en vond hij dat ik daar niet mocht komen en moest ik maar bij de balie afrekenen. Natuurlijk stond een medewerker die me al eens heeft toegeschreeuwd en ik me tegen heb moeten verdedigen die dag dienst te doen. Nooit daarvoor was dit gebeurt na die dag dat hij me toeschreeuwde omdat hij vond dat ik een winkelmandje (!) niet op een plek had gezet zoals hij dat wilde. Terwijl ik teveel tassen had om alles bij me te dragen en geen hand over om ook nog eens uit te checken. De manager vond dagen erna nadat ik rustig had kunnen winkelen zonder weer lastig gevallen te worden, dat ik maar dan bij een andere albert heijn moest gaan winkelen. En ook de winkel kon verlaten (!!). ZONDER dat ik ook maar iets had gedaan om dat te verdienen, MET het oog op het feit dat ik meer dan 600 euro per maand jarenlang in albert heijn uitgeef. Dit is inhumaan en mensen aanzetten tot zelfmoord door hen te vernederen. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, iemand niet met eigen boodschappen ergens vrij mag lopen, etc. Je bent gewoon niet veilig in zo een winkel en ik snap niet dat albert heijn nogsteeds zoveel plaats krijgt. Ik hoop dat winkels als Getir, etc het gaan overnemen. Albert heijn heeft sterallures en kapsones en het idee dat klanten in dienst zijn van hen dan andersom. Dat komt door teveel monopolie wat wanen in de hand werkt dat deze winkelketen klanten als een voetveeg kan behandelen. Klanten waardoor zij bovendien van leven.
    Gewenste oplossing
    Mensen met rust laten en niet liegen, machtsmisbruik toepassen en strafkamp situaties creëren. Ik heb net geen zelfmoord gepleegd maar mijn haard helemaal eraf geschoren. Deze figuren die worden aangesteld als managers in albert heijn zijn schadelijk en ik als opgeleide aan de erasmus universiteit kan dat weten. Ik heb beleid en management gestudeerd en weet wat in die richting het best is. De manager begon zonder ook maar enig bewijs of wetenschap van wat die bewuste medewerker zei, aan te nemen dat ik 1 of andere crimineel of onruststoker ben. Nooit meer ben ik die winkel in gegaan, haal nu mijn boodschappen bij iedere winkel als het albert heijn maar niet is. En het gekke ervan en meest vreemde, dat deze personen onschuldige mensen leven verzieken die rustig winkelen en met hun machtsmisbruikende en zeer schadelijke pestende gedrag nog iedere dag daar werken en andere klanten terroriseren omdat ze vinden dat een mandje ergens niet mag staan, je in de gaten houden/stalken.

  7. Rapportcijfer: 8

    Was er vorige week iets mis met de halfvolle en volle melk?
    Ze smaakten allebei niet naar melk, er zat een vreemd/vies smaakje aan, aan allebei.
    Dus weggegooid.
    (Gekocht bij AH, Groenhof, Amstelveen)

  8. Rapportcijfer: 8

    Wat fijn dat AH een krasloten actie is begonnen.
    Hoera, heb ik eindelijk een leuke prijs 3 x finish afwastabletten, ben nu 6 x in beide AH winkels geweest maar nee hoor schappen leeg.
    Mijn vraag is WAAROM deze actie als er in de praktijk geen gebruik van gemaakt kan worden? Is dit de manier van AH om klanten te trekken?
    M.i. Een belabberde wijze van reclame maken.