Over EkoPlaza
EkoPlaza is een Nederlandse keten van biologische supermarkten. Het bedrijf begon in 1980 toen Gerard Does zijn eerste natuurvoedingswinkel in Amsterdam opende. Eind jaren ’90 was dit al uitgegroeid tot 10 verschillende filialen verspreid over het hele land. In diezelfde periode ontstaat ‘Udea’, het moederbedrijf van het huidige EkoPlaza, dankzij een fusie van bedrijven in groente, fruit en koel- en diepvriesproducten. Sindsdien bleef het succes van het bedrijf groeien en werd uiteindelijk in 2009 werd de naam ‘Biosfeer’ doorgevoerd. In 2010 wordt Biosfeer partner van EkoPlaza en openen ze samen hun eerste biosuper in Bussum. EkoPlaza was geboren. Anno 2015 zijn er ruim 80 winkels verspreid over heel Nederland.
De belangrijkste missie van EkoPlaza is om bewust en lekker eten betaalbaar te maken. EkoPlaza biedt dan dus ook een assortiment van enkel en alleen biologische producten waarvan de productie het milieu zo min mogelijk heeft belast voor een betaalbare prijs. Dit is mogelijk door de duurzame keuzes en de jarenlange samenwerking die EkoPlaza heeft met boeren, telers en leveranciers. Vaak zijn de producten van regionale afkomst, waardoor er minder zogenaamde ‘voedselkilometers’ zijn afgelegd. Bovendien is het assortiment zeer gevarieerd doordat EkoPlaza alleen producten die het seizoen biedt in haar assortiment opneemt en investeert in de kweek van andere bijzondere producten.
EkoPlaza biedt haar assortiment niet alleen in haar winkels aan, maar heeft ook een zeer uitgebreide webshop waar u gemakkelijk vanuit huis zeven dagen per week en vierentwintig uur per dag uw biologische boodschappen kunt doen. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kunt u deze gemakkelijk ophalen bij uw dichtstbijzijnde EkoPlaza filiaal. Sommige filialen bieden ook een bezorgservice, u kunt de website raadplegen of dit ook het geval is voor de filialen in uw omgeving.
Contact
Voor antwoord op uw vragen kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice van EkoPlaza via telefoonnummer 0413 – 313502. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. In het geval dat u de klantenservice per e-mail wenst te contacteren, kunt u dit doen door een e-mailbericht te sturen aan info@ekoplaza.nl. Tevens kunt u uw vragen via het contactformulier op de website of via de sociale media stellen. De klantenservice van EkoPlaza is actief op zowel Facebook als Twitter. Natuurlijk kunt u ook altijd de zeer uitgebreide veelgestelde vragen-sectie op de website raadplegen. Mocht u liever uw vraag per post willen stellen, dan kunt u uw brief adresseren aan EkoPlaza, Doornhoek 4040, 5465 TD Veghel. Het hoofdkantoor is gevestigd op ditzelfde adres.
Laat ons je ervaring met de EkoPlaza klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.