De wereldbekende koffie van Nespresso is alles wat u nodig heeft om de dag goed te beginnen. Nespresso geeft u keer op keer de beste koffiemomenten. Geniet van koffie met karakteristieke smaken gemaakt van de beste koffiebonen. Bij Nespresso kunt u terecht voor heerlijke verse koffiebonen, koffie capsules, koffiekopjes en koffieapparaten. Ga naar een van de winkels of bezoek eenvoudig de online webshop. Hier kunt u uw koffie bestelling plaatsen, deze is vervolgens gemakkelijk iedere periode te herhalen, zodat u nooit meer zonder Nespresso komt te zitten.
Nespresso streeft naar een eerlijke beloning voor de koffieboeren
Nespresso werkt alleen met de beste koffiebonen van de hoogste kwaliteit. De koffieboeren krijgen hier een eerlijke beloning voor. Nespresso doet er alles aan om de boeren en hun leefomgeving goed en eerlijk te behandelen. Zoals George Clooney het al zei: “Nespresso, what else?”. U heeft niets meer dan nodig in het leven dan een heerlijk en eerlijk kopje koffie van Nespresso.
Contact met Nespresso
De klant staat op nummer één bij Nespresso. Mocht u een vraag of opmerking hebben, neem dan eenvoudig contact op met de klantenservice van Nespresso. Het team van klantenservice medewerkers staat maar liefst zeven dagen per week voor u klaar. Het telefoonnummer 0800-0222320 is dagelijks te bereiken tussen 08.00 en 20.00. Heeft u een specifieke vraag over de producten? Dan kunt u een van Nespresso’s koffiespecialisten spreken via de online chat. Deze knop naar de online chat kunt u vinden op de Nespresso website. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om contact op te nemen via een van de sociale mediakanalen, zoals Twitter of Facebook.
Instagram: https://www.instagram.com/nespresso.nl/
Ik tracht met de klantenservice van Nespresso in kontakt te komen , maar zit nu al 30 min in de wacht
Ook de live chat wordt niet beantwoord.
Zeer slechte service !
Nespresso koffieapparaat is op 10 sept.’22 ter reparatie opgehaald. Zou binnen 10 dagen klaar zijn. Op 6 okt.heb ik gebeld met klantenservice Nespresso(zij belde met backoffice en ik zou mailtje krijgen met leveringsdatum van Dynafix).Ik ontvang niets. Ik heb 10 okt. Weer gebeld met Nespresso(weer contact met backoffice en ik zou mailtje krijgen van Dynafix).Ik ontvang niets. Op 12 okt. bel ik voor de 3e keer. De Nespressomedew. leest dat het apparaat zoek is(weer contact met backoffice;het apparaat zou gevonden zijn en ik ontvang een mailtje deze week van Dynafix). Ik wacht af. De Nespressomedewerkster heeft vlgs eigen zeggen geen invloed op een en ander en kan geen verdere service verlenen.