Over Action
De Action is een Nederlandse winkelketen met vestigingen in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. De winkelketen bestaat uit ruim 500 vestigingen. De Action is vooral actief onderaan de markt, in het lage prijs assortiment. Het assortiment van de winkel, wat bestaat uit ongeveer 5000 artikelen, varieert grotendeels. Hierdoor kan de Action producten zo goedkoop mogelijk inkopen en aanbieden. Het hoofdkantoor en grootste distributiecentrum is gevestigd in Zwaagdijk-Oost, Noord-Holland. Door de toenemende groei van de Action is inmiddels een tweede distributiecentrum gebouwd, deze is gevestigd in Limburg. Dit distributiecentrum bevoorraadt de filialen van de Action in de landen België, Duitsland en Frankrijk en het zuidelijk deel van Nederland. Er werken meer dan 20.000 medewerkers bij de Action.
Aanbod
Het aanbod van de Action is zeer divers en wisselt vaak. Op de website van de Action zijn de producten als volgt gecategoriseerd: Tuin & Dier, Kantoor & Hobby, Doe het zelf, Speelgoed & Feest, Fashion & Bedlinnen, Schoonmaken & Huishoudelijk, Decoratie, Persoonlijke verzorging, Eten & Drinken en Multimedia & Fun. Ook is er elke week een weekactie, een aantal producten staan dan in de schijnwerpers. Omdat het assortiment van de Action erg varieert is er op de website een pagina met de 100 nieuwste producten in het assortiment. De Action staat bekend om de lage prijzen. De winkel is er voor klanten die niet te veel geld willen uitgeven aan hun producten of een lager inkomen hebben.
Contact
De klantenservice van de Action is te bereiken op het telefoonnummer 0228 – 56 56 56 van maandag tot en met zaterdag. Op maandag tot en met vrijdag is dit telefoonnummer te bereiken van 09:00 tot 18:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Het hoofdkantoor van de Action is gelegen aan Perenmarkt 15, 1681 PG Zwaagdijk-Oost. Als u een vraag heeft over de Action of de website kunt u het beste eerst kijken op de pagina ‘veel gestelde vragen’ op de website van de Action. Als uw antwoord hier niet tussen staat kunt u er voor kiezen contact op te nemen via het contactformulier op de website. Uw aanvraag wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Het is ook mogelijk om uw vraag of opmerking via social media te melden. Dit kan van Facebook en Twitter. Via deze social media kanalen kunt u ook op de hoogte blijven van het laatste nieuws rond de Action. Op de hoogte blijven van het laatste nieuws kan ook door u op de website in te schrijven voor de nieuwsbrief.
Klantenservice klacht. Levering gekregen die incompleet was, 2 keer een contactformulier ingevuld maar tevergeefs. Je krijgt gewoon een mailtje met dat ze het druk hebben en dat de verwerkingstijd langer duurt dan normaal. (In mijn geval nu al 2 maanden) Als je ze probeert te bellen word je simpelweg doorverwezen naar het contactformulier en vervolgens wordt er automatisch opgehangen. Te belachelijk voor woorden…
niet bereikbaar… Slechte service!
Klantenservice klacht…niet bereikbaar 0228 565655
Hoofdkantoor Action ook niet bereikbaar 0228 565080
4 mei 2023
Wil de action een email sturen maar de emails die ik jan vinden zijn niet goed of bestaan niet, weet iemand het goede emailadres
Telefonisch niet bereikbaar, gewoon schandalig, je zoekt het maar uit , je rijd maar van winkel naar winkel en meestal is het artikel er dan ook niet. Wordt wakker Action en doe zoals een moderne winkel waar je wel kan zien of een artikel beschikbaar is of niet, maar dit werk voor geen meter. Droevig in deze moderne tijden waar alles digitaal verloopt.
Klacht over filiaal Action Neptunusplein Amersfoort.
Ik had voor vandaag (Maandag 19-4-2020) om 19.10 een tijdslot voor 20 minuten in bovenstaande winkel gereserveerd.
Voordat ik mijn huis verliet heb ik nog gekeken of er een bevestiging op e mail was zodat ik die kon printen of er een foto van kon maken. Dit was niet het geval. Ik kom aan bij de winkel en mag er niet in! Omdat ik geen bewijs van mijn reservering kan laten zien. Het meisje dat bij de deur stond vroeg nog of ik mijn spambox gekeken had. Ik zei “Nee”!
“dan mag u er niet in!”
(Ik verwacht niet dat ik voor een bevestiging in mijn spambox moet kijken terwijl ik een goede computer heb!)
Ik vind het schandalig dat ik op die manier weggestuurd wordt. Ik heb geen fout gemaakt! Ik heb gewoon geen bevestiging ontvangen! Als U op deze manier met klanten omgaat zult U nog meer verlies lijden! Ik zal mijn verhaal zeker doorvertellen en dit levert U zeker geen nieuwe klanten op!!!
Geweldige winkel, ook veel troep.. maargoed., je kan er veel spullen vinden die anders veel duurder zijn.. Ik kom er graag!
hallo action ik vind dat julie een hele goede winkel zijn het is goedkoop soms gaat het stuk maar het is we l goed vint ik