Kijkshop

 klantenservice

Over Kijkshop

Kijkshop is een Nederlandse keten in non-foodartikelen. Het eerste filiaal opende in 1973 in ’s-Hertogenbosch. De bekende formule waarbij men artikelen kan aanschaffen die achter glas worden vertoond is geïnspireerd op het spaarzegelsysteem van supermarktketen De Gruyter. Hierbij werden artikelen waar men voor kon sparen namelijk óók in vitrines getoond. Doordat dit concept destijds zeer goed aansloeg, besloot men er een winkelformule van te maken in de vorm van de Kijkshop. Sinds haar opening groeide het aantal filialen gestaag en binnen 7 jaar telde Kijkshop al 37 filialen verspreid over het hele land. Een paar jaar later werd het eerste Belgische filiaal geopend, onder de naam Best-Sellers. In 1999 opende de Kijkshop haar eigen online webwinkel om zo de consument beter in haar behoeften te kunnen voorzien. Anno 2015 bestaat Kijkshop al meer dan 40 jaar en heeft zij ruim 100 filialen in Nederland. In maart 2015 werd de winkelformule overgenomen door Iistérus & partners Capital advisors, een Zweedse private equity firma.
Het assortiment van Kijkshop bestaat volledig uit non-foodartikelen. Het assortiment is ingedeeld in vier zogenaamde ‘belevingswerelden’, deze zijn: Vrij & Actief, Koken & Wonen, Media & Bellen en Mooi & Verzorgd. U kunt denken aan artikelen zoals haarföhns, gereedschap, tablets, sieraden, mobiele telefoons, huishoudelijke apparatuur et cetera. Kijkshop probeert haar assortiment overzichtelijk en actueel te houden, door een scherpe selectie in artikelen te maken en deze overzichtelijk te presenteren. In de webwinkel vindt u een nog ruimer assortiment dan in de fysieke winkels van Kijkshop.
Wanneer u online winkelt bij Kijkshop, kunt u uw bestelling binnen 24 uur laten thuisbezorgen of na twee (werk)dagen afhalen in het dichtstbijzijnde filiaal. Tevens kunt u vele producten al na 1 uur ophalen bij het Kijkshopfiliaal naar keuze via het ‘Shop & Haal Op’-systeem. U kunt ervoor kiezen direct online te betalen of in de winkel.

Contact

De klantenservice van Kijkshop is per telefoon bereikbaar op telefoonnummer 0900 – 9800. U kunt de klantenservice telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Tevens kunt u uw vragen stellen via het online contactformulier en per e-mail, dit doet u door een e-mailbericht te sturen naar orderdesk@kijkshop.nl. De klantenservice van Kijkshop zal uw vraag binnen 2 tot 4 werkdagen proberen te antwoorden. In het geval dat u de klantenservice van Kijkshop per post wenst te bereiken, kunt u dit doen door uw brief te adresseren aan Kijkshop BV, T.a.v. Afdeling klantenservice, Postbus 2007, 5300 CA Zaltbommel. Ook kunt u uw vragen via de sociale media stellen. Kijkshop is actief op zowel Facebook als Twitter.
Het hoofdkantoor van Kijkshop is gevestigd op Schimmink 12, 5301 KR Zaltbommel.

Contact met Kijkshop

Openingstijden Kijkshop klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Kijkshop klantenservice

Contact met KijkshopNummer
Algemeen0900 – 9800

Overige contactmogelijkheden Kijkshop klantenservice

Kijkshop opzeggen

Kijkshop direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/kijkshop.

Kijkshop ervaringen

Geen ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Kijkshop? Laat ons je ervaring met Kijkshop weten!
Beoordeel Kijkshop

Adres Kijkshop klantenservice

Schimminck 12
Zaltbommel

Laat ons je ervaring met de Kijkshop klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Kijkshop klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Kijkshop Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Kijkshop klantenservice?