Over Greetz
Greetz is een online wenskaartenservice. Via deze service kunt u online uit een ruime collectie wenskaarten kiezen. Nadat u de wenskaart heeft gepersonaliseerd, wordt de kaart op de door u gekozen dag bij degene waar u het kaartje naar wilt sturen bezorgd door de postbode.
Het concept van de ‘printing on demand’- service van Greetz werd in 2004 bedacht door Johan van Vulpen en Simen Schimmel. Tot 2009 werkte Greetz voornamelijk nog samen met grote bedrijven zoals Hallmark en TNT Post, maar na 2009 kon het bedrijf op eigen benen staan. Het succes bleef groeien en inmiddels kan Greetz zich de marktleider op het gebied van online kaarten versturen noemen. Sinds 2010 heeft zij haar service uitgebreid met de online verkoop van bloemen, ballonnen en andere cadeaus.
De collectie van Greetz bestaat uit wenskaarten voor verschillende momenten zoals verjaardagen, huwelijken, geboortes of gewoon een simpel bedankje. U kunt kiezen uit ontwerpen van bijvoorbeeld Blond Amsterdam, Fiep Westendorp, Woezel en Pip en nog veel meer. Echter, het assortiment van Greetz bestaat niet alleen uit reguliere wenskaarten, u kunt ook gemakkelijk online uitnodigingen, geboortekaartjes of trouwkaarten ontwerpen en laten versturen. Als u de door u gekozen kaart(en) op een werkdag vóór 20.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al bezorgd. In het geval dat u na 20.00 de kaart(en) bestelt, maar deze wel de volgende dag wilt laten bezorgen, kunt u gebruik maken van Greetz’s speciale bezorging per koerier.
Tenslotte heeft Greetz meerdere prijzen mogen ontvangen zoals de Thuiswinkel Awards in de categorieën Product Experience, Hobby & Cadeau en Beste Mobiele Webshop, maar zij is tevens als beste getest door Kassa in 2010.
Contact
Indien u een vraag heeft kunt u de klantenservice van Greetz telefonisch bereiken op telefoonnummer 020 – 5606581. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 22.00 uur. In het geval dat u liever digitaal contact opneemt met Greetz kunt u het contactformulier invullen op de website. De klantenservice zal zo snel mogelijk een reactie sturen. Helaas kunt u de klantenservice niet per e-mail bereiken. Wel kunt u Greetz contacteren per post, dit doet u door uw brief te adresseren aan Greetz, Postbus 2189, 1000 CD Amsterdam. Tevens kunt u uw vragen via de sociale media stellen. Greetz is actief op zowel Twitter als Facebook.
Het hoofdkantoor van Greetz is gevestigd op Laarderhoogtweg 20, 1101 EA Amsterdam. U kunt het hoofdkantoor bereiken op telefoonnummer 020 – 5606590, per e-mail via info@greetz.nl of per post op voornoemd adres.
Heb 11 februari een kaart met een cadeau besteld dat 13 februari bezorgd zou worden. Tot vandaag nog steeds niet bezorgd. Heb van alles geprobeerd om contact met ze te krijgen. Tot heden niet gelukt. Voor de laatste keer dat ik hier iets besteld heb. Wat een slechte klandizie
ik doe een bestelling maar kan niet betalen ik gebruik bancontact
Wat is er met Greetz aan de hand ?
Schandalig dat er totaal geen communicatie mogelijk is !
Eerst van iedereen geprofiteerd en nu zo slecht en klant-onvriendelijk !
Geachte Heer, mevrouw,
Mijn naam is mevrouw Dulos woonachtig te Elst in Gelderland. Midden november heb ik een bestelling gedaan bij U voor mijn vriendin in Vaassen voor 29 november, haar verjaardag. Deze heeft zij niet ontvangen. Ik heb hier geen melding van gemaakt omdat mijn man en ik met vakantie zijn geweest. Vorige week hoorde ik van mijn vriendin dat zij niks heeft ontvangen van jullie. Graag zou ik een verklaring van jullie willen vragen. Het bedrag wat ik betaald heb was iets meer dan 19 euro. Het was een doos chocolade met een kaartje.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
D. Dulos Meeuwissen
Super slecht!!!!!!!!!!
Je kan niet eens met ze bellen!!! Bestelling van € 43 niet aangekomen. Gaat daar van alles mis!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Mijn naam is Louisa van Klingeren. Via chat contact gehad op 3 -12 *om 9.30 uur met Robin dacht ik. Het ging over de bezorgdatum. Ik vroeg haar door te geven dat er waarschijnlijk een fout in de programmering zat, daar de door mij gemelde en bevestigde besteldata niet gepakt werden. De data bleven dus staan.
Ik werd door deze juffrouw zeer onheus behandeld en hoop dat u deze chat terug kunt lezen ! Zeer brutaal en zelfs onbeschoft. Ik moest zelfs excuus aanbieden en dat omdat ik haar vroeg om deze fout door te geven! Het ging om 21 kaarten. En ik ben geen klant dus ook geen koning werd me te verstaan gegeven! Ik verwacht hier wel een reactie van uw directie op! Ik wens zo niet bejegend te worden
Met vr. gr. Louisa van Klingeren.
Ordernummer. 223365R3GVJ7
Ik ben ook zeer ontevreden over de service van Greetz. Ik heb vandaag een LEEG pakketje ontvangen, doos kapot en het kaartje ligt los in de bus. Nu wil ik graag contact met Greetz nemen maar helaas . de telefoon wordt gewoon niet opgenomen en via e mail kun je niet reageren. Wat nu te doen????? Een ander service nummer maar daar is het precies hetzelfde. Ik zou graag willen weten wat er in het doosje zat, zodat wij de persoon kunnen bedanken. Het is toch in en in triest dat jullie niet bereikbaar zijn. Ik kijk uit naar een reactie van jullie