Greetz

Over Greetz

Greetz is een online wenskaartenservice. Via deze service kunt u online uit een ruime collectie wenskaarten kiezen. Nadat u de wenskaart heeft gepersonaliseerd, wordt de kaart op de door u gekozen dag bij degene waar u het kaartje naar wilt sturen bezorgd door de postbode.
Het concept van de ‘printing on demand’- service van Greetz werd in 2004 bedacht door Johan van Vulpen en Simen Schimmel. Tot 2009 werkte Greetz voornamelijk nog samen met grote bedrijven zoals Hallmark en TNT Post, maar na 2009 kon het bedrijf op eigen benen staan. Het succes bleef groeien en inmiddels kan Greetz zich de marktleider op het gebied van online kaarten versturen noemen. Sinds 2010 heeft zij haar service uitgebreid met de online verkoop van bloemen, ballonnen en andere cadeaus.
De collectie van Greetz bestaat uit wenskaarten voor verschillende momenten zoals verjaardagen, huwelijken, geboortes of gewoon een simpel bedankje. U kunt kiezen uit ontwerpen van bijvoorbeeld Blond Amsterdam, Fiep Westendorp, Woezel en Pip en nog veel meer. Echter, het assortiment van Greetz bestaat niet alleen uit reguliere wenskaarten, u kunt ook gemakkelijk online uitnodigingen, geboortekaartjes of trouwkaarten ontwerpen en laten versturen. Als u de door u gekozen kaart(en) op een werkdag vóór 20.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al bezorgd. In het geval dat u na 20.00 de kaart(en) bestelt, maar deze wel de volgende dag wilt laten bezorgen, kunt u gebruik maken van Greetz’s speciale bezorging per koerier.
Tenslotte heeft Greetz meerdere prijzen mogen ontvangen zoals de Thuiswinkel Awards in de categorieën Product Experience, Hobby & Cadeau en Beste Mobiele Webshop, maar zij is tevens als beste getest door Kassa in 2010.

Contact

Indien u een vraag heeft kunt u de klantenservice van Greetz telefonisch bereiken op telefoonnummer 020 – 5606581. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 22.00 uur. In het geval dat u liever digitaal contact opneemt met Greetz kunt u het contactformulier invullen op de website. De klantenservice zal zo snel mogelijk een reactie sturen. Helaas kunt u de klantenservice niet per e-mail bereiken. Wel kunt u Greetz contacteren per post, dit doet u door uw brief te adresseren aan Greetz, Postbus 2189, 1000 CD Amsterdam. Tevens kunt u uw vragen via de sociale media stellen. Greetz is actief op zowel Twitter als Facebook.
Het hoofdkantoor van Greetz is gevestigd op Laarderhoogtweg 20, 1101 EA Amsterdam. U kunt het hoofdkantoor bereiken op telefoonnummer 020 – 5606590, per e-mail via info@greetz.nl of per post op voornoemd adres.

Openingstijden Greetz klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Greetz

Telefoonnummer Greetz klantenservice

Telefoonnummer
020-606590
Belkosten
Lokaal tarief

Adres Greetz klantenservice

Laarderhoogtweg 20
Amsterdam

E-mailadres Greetz klantenservice

Greetz opzeggen

Greetz direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/greetz.

Greetz ervaringen

1 ervaringen.

1 gedachte over “Greetz”

  1. Teleurgesteld

    Ben zeer ontevreden over uw klanten service ,de afzender van een verrassing pakket “uit Frankrijk” die een melding had ontvangen dat op zaterdag 9,17 uur het pakket was afgeleverd.Maandag ben ik begonnen met navraag waar het pakket eventueel wel was afgeleverd, werd mij gezegd dat het niet op nr,53 maar op nr.10 was afgeleverd .bij navraag bleek dat ook onjuist .terug gemeld aan Uw chat dame “Joyche welke zij dat het onder barcode nr,A00598089650 niet terug gevonden kon worden, maar waarom haar collega het wel kon vinden en mij had gezegd dat het pakket zou zijn afgeleverd op nr. 10 wat ook niet juist was ,is mij een raadsel .
    Ik zou graag van U vernemen wat U gaat ondernemen om het “pakket” als nog bij mij afgeleverd te krijgen.

Plaats een reactie