Only

 klantenservice

Over Only

Only is een kledingwinkel die behoort tot de grote modeketen Bestseller. Onder Bestseller vallen tevens de merken VILA, Jack & Jones, Vero Moda, Noisy May, Pieces en Jacqueline de Jong, Little Pieces, LP Boys, Mamalicious, Minimize, Name it, Name it Limited, Adpt, First And I, JunaRose, Object Collectors Item, Only Play, Only & Sons, Outfitters Nation, Product, Selected, Y.A.S. en Y.A.S Sport.

Bestseller

Bestseller opende zijn deuren in 1975 in Denemarken en werd opgericht door Merete Bech Povlsen en Troels Holch Povlsen. De kleding die wordt gefabriceerd door Bestseller richt zich vooral op betaalbare mode voor vrouwen, mannen, tieners en kinderen. De producten zijn online verkrijgbaar, in warenhuizen en in de aparte winkels. In de aparte winkels wordt vaak maar een merk van Bestseller verkocht. Uiteindelijk werd ook Only onderdeel van het grotere merk Bestseller.

Wereldwijd

Momenteel worden de producten van Bestseller verkocht Europa, het Midden-Oosten, Canada en India. Ook wereldwijd is Bestseller bekend door de webshops die het bedrijf heeft opgezet. Er zijn meer dan 3000 winkels die behoren tot de winkelketen die wereldwijd gevestigd zijn. De producten worden in ongeveer 15.000 warenhuizen en modeafdelingen verkocht.
Only is gevestigd in meerdere landen. Only is onder meer gevestigd in Oostenrijk, België, Denemarken, Egypte, Finland, Duitsland, IJsland, Ierland, Nederland, Noorwegen, Polen, Spanje, Zweden, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Canada, de Tsjechische Republiek en India. In al deze landen zijn er meerdere vestigingen in verschillende steden. In Nederland zijn er meer dan vijftig verschillende vestigingen van Only. De kleding komt voornamelijk uit China, India, Bangladesh, Turkije en Italië. Bestseller werkt hier mee samen.
Only richt zich vooral op vrouwenmode. Zo heeft Only twee speciale lijnen opgezet, Only Girl en Only Play, maar ook Jacqueline de Jong maakt vrouwenkleding voor Only. Sinds kort heeft Only ook een mannenlijn. Only & Sons focust zich vooral op mannenkleding.

Contact

De klantenservice van Only is te bereiken op 020-8909410. Voor de winkels heeft Only een apart telefoonnummer, deze klantenservice is te bereiken op 033-4602020. Ook kan er via de mail contact worden opgenomen met de klantenservice van only via: info.nl@bestseller.com. Online is er de mogelijkheid om te chatten met de klantenservice van de online shop. Dit kan van maandag – donderdag van 9.00 tot 17.30 uur en vrijdag 9.00 tot 14.30 uur. De Online Klantenservice is te bereiken op 020-4564570 of via het emailadres customerservice@bestseller.com.
Naast de website is Only ook actief op Instagram, Twitter, Facebook en Pinterest.

Contact met Only

Openingstijden Only klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Only klantenservice

Contact met OnlyNummer
Algemeen020 - 89 09 410

Overige contactmogelijkheden Only klantenservice

Only opzeggen

Only direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/only.

Only ervaringen

16 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Only? Laat ons je ervaring met Only weten!
Beoordeel Only

Adres Only klantenservice

Vijzelstraat 68-78
Amsterdam
Rapportcijfer Only klantenservice: 3.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Only klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Only klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Only Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Only klantenservice?

16 reviews over “Only”

  1. Rapportcijfer: 1

    Op 14 april jl. kocht ik een broek bij Only Marikenstraat (voorheen Molenstraat) te Nijmegen. Deze droeg ik voor de eerste keer gewoon thuis op 27 april jl. Op een gegeven moment ontstond er een enorme scheur aan de linker kant van mijn broek, op de broekzak. De dag erna heb ik de broek naar de winkel teruggebracht. De medewerkster nam de broek in ontvangst, ging in overleg met een collega en gaf me een nieuwe broek. Bij thuiskomst bemerkte ik dat de detector er nog aan zat en een gat aan de rechter kant van de broekzak. Ik heb direct de winkel gebeld en dit gemeld, waarna ik niet echt vriendelijk te woord werd gestaan door een medewerker (Femke). Geen verontschuldigingen dat de detector er nog aan zat (het alarm ging ook niet af) en er werd niet ingegaan op het gat in de broek. Afgelopen donderdag ben ik terug gegaan met de broek, waar ik behandeld werd tot op het laagste niveau! Na 2x een kapotte broek mee te hebben gekregen, 2x benzine heb verspild aan de reis naar Nijmegen, parkeergeld moeten betalen, verzocht ik mijn geld retour. Met 2 medewerkers tegenover mij (inclusief de bedrijfsleidster) werd mij verteld dat als een van hen mij had geholpen die zondag, ik helemaal geen nieuwe broek had meegekregen. Dit schoot mij volledig in het verkeerde keelgat, want de broek was kapot, tot 2x toe!. Een ondeugdelijk product! Ik had recht op een oplossing. Op een gegeven moment werd de broek die ik die zondag had teruggebracht van achteren gehaald en op de toonbank gelegd. Ze hadden het over hoe de scheur is ontstaan. Ik had een te kleine broek gekocht en daardoor was de scheur ontstaan! Ik was met stomheid geslagen. Eigenlijk werd er tegen me gezegd dat ik te dik was voor de broek, dat ik eruit gescheurd ben. Niets over de kwaliteit en het verkeerde stiksel van de broek. Uitscheuren doe je zeker niet op een broekzak maar in het midden van de broek. Over de andere kant werd niet gesproken, daar zat ook een gat. Ook bij de tweede broek. Ik kreeg mijn geld niet terug. Ik kon de broek met detector weer mee terug nemen naar huis. Woest liep ik naar buiten waar het hagelde en regende. Ik schuilde voor het slechte weer maar liep daarna weer naar binnen om de detector eraf te laten halen. Het personeel had niet in de gaten dat ik achter de deur stond en zag dat ze me belachelijk maakten in de winkel. Ik voel me vernederd en volledig voor gek gezet in de winkel. Ik stond in mijn volste recht maar werd als klant volledig afgebrand. Waar iedereen bij stond. De broek heb ik afgelopen zaterdag bij een andere Only winkel in Arnhem retour gebracht. De aardige verkoopster gaf me binnen een paar seconden mijn geld retour. Ik wil een klacht indienen voor de manier waarop ik ben behandeld in de winkel.

  2. Rapportcijfer: 2

    Je krijgt 0 contact met ONLY. Ik probeer ze al sinds november te bereiken maar helaas is dit na meerdere pogingen nog steeds niet gelukt. Zelfs in de winkel langs geweest maar zij sturen me door naar het online formulier.

  3. Rapportcijfer: 2

    Telefoonnummer is niet Bereikbaar en geen contact te krijgen met hun

  4. Rapportcijfer: 2

    Voor het eerst online bij Only besteld en bewust voor een afhaalpunt in mijn buurt gekozen. Dit stond keurig in de orderbevestiging vermeld.

    Een dag erna was bezorgadres plots veranderd in mijn woonadres, hetgeen ik niet wilde. Via chat met de klantenservice werd me verteld dat dit een misverstand was en ik het pakketje bij het afhaalpunt kon afhalen hetgeen me geruststelde. Mijn volledige huisnummer heb ik nogmaals doorgegeven want dit had Only niet goed overgenomen.

    Het pakketje is later tóch ergens bij buren afgeleverd en omdat het huisadres weer niet volledig stond vermeld, heb ik bij veel buren moeten aanbellen om het pakketje te vinden. Niet handig voor hen, verre van handig voor mij en dit is een understatement.
    Er zit ook nog eens een beschadiging in het kledingstuk dus het moet na al het gedoe sowieso retour. 🙁

    Bij bellen van de klantenservice wordt meteen de verbinding verbroken.

    Wat een prutsers.

  5. Rapportcijfer: 2

    Bericht van Bestelling met track and tracé nummer ontvangen. Af te halen bij post nl servicepunt. Daarna geen bericht ontvangen met afhaalcode. Volgens post nl is pakje bij mijn huisadres aangeboden 10 dagen na bestelling en er zou voor getekend moeten worden. Ik was op die tijd thuis maar heb geen postbode gezien of gehoord.

    Het telefoonnummer is onbereikbaar!

    Vele mails naar ONLY gezonden waarop alleen automatische berichten.

    1 ster is nog te veel voor deze klantenservice.

    Ik wil mijn geld terug en nooit meer iets met ONLY te maken hebben.