Over lastminute.nl
Lastminute.nl is een online reisorganisatie die verschillende lastminute reizen aanbiedt. De organisatie richt zich vooral op lastminute reizen en heeft hier dan ook altijd goede aanbiedingen voor. Op de website kan een keuze gemaakt worden tussen het moment dat de bezoekers van de website weg willen of het geld dat zij voor de reis over hebben. Ook is er een speciale categorie ingericht voor vakantiewensen. Zo kunnen de mensen een keuze maken tussen Zon en Strand, Stedentrip, Autovakantie en een Weekendje weg. Daarnaast is er een speciale categorie voor de Last minute toppers, waardoor mensen op basis van een keuze voor een bepaald land of een bepaalde stad hun reis kunnen boeken. Er kunnen lastminutes worden gezocht, vliegtickets worden geboekt en verzekeringen worden afgesloten op de website. Bij de verzekering heeft de reiziger wederom een keuze tussen een kortlopende reisverzekering, Lang Op Reisverzekering, Kortlopende Annuleringsverzekering en een Doorlopende verzekering voor reizen. Voor het afsluiten van een reisverzekering is er wel een Nederlandse ziektekostenverzekering vereist. Het betalen van de reis kan via Ideal. Lastminute.nl is aangesloten bij de brancheorganisatie ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden, Stichting Geschillen Commissies en het Calamiteitenfonds.
TUI Nederland
Lastminute.nl is onderdeel van het moederbedrijf TUI Nederland. Arke, Holland International, Kras, Wedding Unlimited, Extravacanza en Goed Idee Reizen zijn hier ook onderdeel van. TUI Nederland is marktleider in Nederland op het gebied van reizen. Bij TUI Nederland werken dan ook ongeveer 2500 personen. Sinds 1998 heeft TUI Nederland een duurzaam toerisme beleid, genaamd ‘Buy green, Share green & Be green’. TUI Nederland heeft 135 duurzame excursies ontwikkeld en heeft in 2014 al meer dan 700 duurzame accomodaties waar vakantiegangers in kunnen verblijven. De ANVR verplicht reisorganisaties tevens om een duurzaam beleid te voeren. Lastminute.nl voldoet aan deze verplichting.
TUI AG en Steigenberger Hotels, de voorloper van TUI Nederland besluiten in 1970 een hotel om te bouwen tot Robinson club. Dit gebeurde op het Canarische eiland Fuerteventura. Robinson is de aanbieder van compleet verzorgde, luxe vakanties. In 1989 neemt TUI alle aandelen over van Steigenberger Hotels en in 1997 wordt Robinson in Nederland geintroduceerd. Momenteel zijn er meer dan twintig locaties die omgebouwd zijn tot Robinson club. Deze vakanties zijn via Arke en Holland International te boeken, niet via lastminute.nl.
Contact
De klantenservice van lastminute.nl is te bereiken op 0900-1119998 op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 23.00 uur, op zaterdag van 09.00 uur tot 23.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 23.00 uur. Op de website van lastminute.nl is tevens een overzicht te vinden van veelgestelde vragen. Het hoofdkantoor van Lastminute.nl is gevestigd aan de Volmerlaan 3, 2288 GC Rijswijk. Per post kan er contact worden opgenomen met lastminute.nl door een brief te sturen naar Lastminute.nl Contact Center, postbus 157, 2280
Dramatisch last minute niet te bereiken tickets geboekt komen ze aan met vlucht gecanceld. Totale waanzin klopt niets van vrienden zitten op dezelfde vlucht.
Zijn onbereikbaar.
Advies nooit en te nimmer iets boeken via hen
Telefonisch niet bereikbaar, nummer is niet in de lucht. Op de website staat dat de klantenservice open is, maar ze zijn nier bereikbaar
het nummer is niet te bereiken en niet in gebruik
Nummer is niet beschikbaar, wtf mijn dochter in Korea en krijgt geen vlucht terug naar Nederland
kan geen contact krijgen met ze. wil alleen een naam wijzigen, maar op alle andere telefoonnummers niet bereikbaar
ik heb een booking via bookin.com, maar dat is heel onduidelijke , als je een wijziging wilt doorgeven
Ik heb eerder goede ervaring gehad met last minute.
echter heb ik nu een zeer slechte ervaring en ben radeloos.
ik heb voor ons gezin, 7 personen, geboekt. de tickets moeten helaas door familie omstandigheden gewijzigd worden. dat aangeven gaat makkelijk via de website. je krijgt snel bericht. en we hebben het aanbod geaccepteerd. 600,- extra. prima.
nu kregen we geen bevestiging via de email en na een week is er in onze status niets verander.
ik heb 6x contact gehad met een robot. gebeld naar engeland ier weer verwezen naar de robot. en opnieuw een aanvraag gedaan. deze nieuwe aanvraag zou nu 3600,- kosten.
ik wil heel graag telefonisch contact. we zijn radeloos. en bang dat de vakantie niet door kan geen en we dus al ons geld 10.000,- kwijt zijn.
last minute. bel mij aub!!! of geef een telefoon nummer