Eigen haard contact

Huurder bij Eigen Haard en klantenservice spreken?

Eigen Haard is een woningbouwvereniging in Amsterdam. Bent u huurder bij Eigen Haard? Dan kan het voorkomen dat u vragen heeft over bijvoorbeeld uw woning of uw huurovereenkomst. Ook kan er onverhoopt een reparatie nodig zijn in uw woning. In dat geval wilt u snel en gemakkelijk met Eigen Haard contact opnemen en een medewerker spreken. Klantenservicespot helpt u aan de juiste contactgegevens van de Eigen Haard klantenservice.

Als huurder inloggen in Mijn Eigen Haard onlineportal

Om te beginnen is het handig om te weten dat u als huurder toegang heeft tot de online portal ‘Mijn Eigen Haard’. Hier kunt u eenvoudig en snel uw huurzaken regelen, zoals het betalen van uw huur, het indienen van een reparatieverzoek en het inzien van uw huurovereenkomst. Om in te loggen op ‘Mijn Eigen Haard’ heeft u een persoonlijke inloggegevens nodig. Deze kunt u eenvoudig aanvragen door contact met de Eigen Haard klantenservice op te nemen.

Op andere manieren met woningbouw Eigen Haard contact opnemen

Als u een reparatieverzoek heeft, kunt u dit ook online indienen via het reparatieformulier op de website van Eigen Haard. Hier kunt u aangeven wat er gerepareerd moet worden en op welke datum en tijd dit het beste uitkomt voor u. U ontvangt vervolgens een bevestiging van uw verzoek en de afspraak wordt ingepland. Heeft u geen reparatieverzoek, maar een andere vraag aan Eigen Haard? Dan kunt u het Eigen Haard contact formulier invullen op de website en dan krijgt u van Eigen Haard een email terug. Heeft u een Eigen Haard klacht, dan wordt aangeraden om het ook per e-mail te versturen. Zo bouwt u een dossier op en kan dit Eigen Haard contact in de toekomst ter referentie worden gebruikt voor een soepelere afhandeling van uw klachten.

Eigen Haard bellen is een snelle manier om klantenservice te spreken

Een beller is sneller, dus als u liever telefonisch contact opneemt met de klantenservice van Eigen Haard, kunt u het Eigen Haard reparatie telefoonnummer bellen op 020 680 1801. Dit kan op werkdagen van 9:00 – 12:30 uur. Houd er rekening mee dat het op drukke momenten kan voorkomen dat u even in de wacht staat. U kunt ook een terugbelverzoek indienen, zodat u op een later moment wordt teruggebeld door een medewerker van Eigen Haard. Chatten op de website kan ook op werkdagen van 13.00 – 16.00 uur.

Klantenservices van andere woningbouwvereniging spreken?

Huurt u niet bij Eigen Haard, maar bij een andere woningcorporatie en wilt u daar de klantenservicegegevens van hebben? Dan kunt u bij Klantenservicespot opzoeken wat de klantenservicegegevens van bijvoorbeeld met Habeko Wonen en Dudok Wonen zijn. Ook komt u te weten hoe u met bijvoorbeeld Actium contact, Viverion contact of Wooninc contact kunt krijgen. Het contact met andere woningbouwcorporaties zullen op een soortgelijke wijze verlopen als bij Eigen Haard contact. U kunt dan bijvoorbeeld verwachten dat u bij andere woningbouwverenigingen meestal ook kunt inloggen in een online portal, een email kunt sturen, kunt bellen of een contactformulier kunt invullen.

Sla Klantenservicespot op bij uw favorieten!

Klantenservicespot is een website die een gestructureerde verzameling biedt van de contactgegevens van verschillende klantenservices. Hier kunt u gemakkelijk de contactgegevens vinden van een woningcorporatie of een andere organisatie waarvan u de contactinformatie zoekt. Door simpelweg de naam van de organisatie in te voeren, kunt u binnen enkele seconden de benodigde informatie vinden en direct contact opnemen. Dit kunt u dus ook doen voor bijvoorbeeld verzekeraars: u vindt bij Klantenservicespot dus hoe u met onder andere met Univé contact of United Consumers opneemt. Verder zijn er ook groot-, midden- en kleinbedrijven opgenomen en kunt u contactgegevens zoeken van bijvoorbeeld de Post NL klantenservice of Schiphol klantenservice. Sla Klantenservicespot dus op bij uw favorieten om zo snel mogelijk de juiste medewerker van een klantenservice te spreken wanneer u dit nodig heeft!