GLS

 klantenservice

Over GLS

GLS is een internationale pakketdienst. GLS, General Logistics Systems, is in 1999 opgericht. In enkele jaren tijd is dit bedrijf uitgegroeid tot een stabiel Europees pakketnetwerk. Tegenwoordig is GLS werkzaam in 41 Europese landen, mede dankzij vele overnames en partnerschappen.

Feiten en cijfers

De kernmarkt van de internationale pakketdienst is Europa, waar het bedrijf haar pakketdienst aanbiedt via dochter- of partnerbedrijven. Per jaar helpt GLS meer dan 200.000 klanten in 41 landen. Er zijn ongeveer 14.000 medewerkers werkzaam bij de pakketdienst en er wordt gebruik gemaakt van ongeveer 20.000 voertuigen. De omzet is ongeveer 2 miljard per jaar.
GLS houdt zich ook bezig met duurzaamheid en milieu. Het bedrijf richt zich op de sociale, economische en ecologische aspecten van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

GLS Nederland

GLS Nederland is een dochterbedrijf van General Logistics Systems. Ook in dit dochterbedrijf staat topkwaliteit centraal, net als het beschikken over snelle doorlooptijden. Bij GLS Nederland kunnen er zowel nationale als internationale verzendingen worden gedaan. De verzendingen kunnen particulier, zakelijk of als vrachtvervoer verzonden worden. Een gespecialiseerd vrachtnetwerk in de Benelux, tussen de dochterbedrijven in Nederland, België en Luxemburg, zorgt er voor dat de doorlooptijd minder dan 24 uur bedraagt. Voor vrachtverzendingen naar bestemmingen elders in Europa is de doorlooptijd meestal tussen de 48 en 96 uur.
Voor de particuliere verzendingen maakt GLS een onderscheid tussen de regelmatige en incidentele verzendingen. Op deze manier houdt de pakketservice rekening met haar klanten, of ze nou veel of weinig pakketten moeten versturen.

Contactgegevens

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met GLS Nederland. U kunt een e-mail sturen naar info@gls-netherlands.com. Ook is het mogelijk om via de website een offerte aan te vragen of het klachtenformulier in te vullen. Op de website kunt u ook verschillende veelgestelde vragen vinden.

GLS Nederland is gevestigd aan de Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht.

Contact met GLS

Openingstijden GLS klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
08:30 -17:30
Dinsdag
08:30 -17:30
Woensdag
08:30 -17:30
Donderdag
08:30 -17:30
Vrijdag
08:30 -17:30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers GLS klantenservice

Contact met GLSNummer
Algemeen0900 - 11 166 60

Overige contactmogelijkheden GLS klantenservice

GLS opzeggen

GLS direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/gls.

GLS ervaringen

11 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met GLS? Laat ons je ervaring met GLS weten!
Beoordeel GLS

Adres GLS klantenservice

Proostwetering 40
Utrecht
Rapportcijfer GLS klantenservice: 2.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de GLS klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de GLS klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel GLS Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de GLS klantenservice?

12 reviews over “GLS”

  1. Rapportcijfer: 1

    Vreselijk als zakelijk klant en nergens makkelijk telefonisch contact kan opnemen
    Ook slecht in Groningen pakketen kunnen inleveren

  2. Rapportcijfer: 2

    Hedenochtend werd een pakket (geopend niets eruit) van eurotops.
    Ik woon in een bejaarde complex.
    Het pakket werd in de hal weggezet zonder een toelichting.
    De receptioniste heeft mij gebeld dat er een pakket beneden stond.
    Ik heb dit met vol moeite en hulp van medebewoners op mijn adres (appartement) gekregen.
    Ik vind de bezorging beneden peil.
    Wordt hiervoor door de afzender betaald ik denk het niet.