E.ON

 klantenservice

Over E.ON

E.ON is een Duits energiebedrijf dat in 2000 is ontstaan door een fusie van VEBA en VIAG. Het is een van de grootste nutsbedrijven ter wereld en heeft sterke marktposities in de Europese gas- en elektriciteitsmarkt. E.ON heeft filialen in Duitsland, Engeland, Italië, Nederland, Scandinavië en Spanje. E.ON vindt dat ze, door hun rol als een van de grootste leveranciers, een belangrijke maatschappelijke rol hebben en dus ook maatschappelijk verantwoord moeten ondernemen. E.ON streeft dan ook naar veilige, economische en klimaatvriendelijke energie en is verantwoordelijk voor het realiseren van een veilige, betaalbare en duurzame energievoorziening. De klanten en het milieu zijn het belangrijkst voor E.ON. Mede door deze doelstellingen hoort een goede klantenservice bij het imago van Essent en daar voldoen ze dan ook aan.

Veelgestelde vragen

Voordat u als klant contact op neemt met de E.ON klantenservice, is het echter aan te raden dat u een kijkje neemt bij de veelgestelde vragen. Vragen die hier naar voren komen zijn vragen over welke facturen u heeft open staan, wat u kan verwachten als u net klant geworden bent van E.ON, of hoe u uw eigen jaarafrekening kan downloaden. Daarnaast kunt u hier antwoorden vinden op een eventueel voorschot en wat u moet doen als u gaat verhuizen. Daarnaast komen hier vragen over groen gas en uw meterstanden aan bod. Vragen over E.ON in het algemeen en wat zij te bieden hebben kunt u hier ook terug vinden. In het geval dat u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de E.ON klantenservice.

Contact

U kunt met de E.ON klantenservice contact opnemen door gebruik te maken van het contactformulier dat u op de website kan vinden, zodat u niet in een wachtrij terechtkomt. Op deze manier krijgt u snel antwoord op al uw energievragen.

Telefoon en Twitter

Indien u dit niet snel genoeg gaat, kunt u ook het telefoonnummer van de E.ON klantenservice bellen om direct contact met een medewerker te hebben. U kunt bellen naar 0900 – 0691. Deze is bereikbaar van 08.00 tot 17.30 uur van maandag tot en met vrijdag. Dit nummer kost 45 eurocent per gesprek en is bereikbaar op werkdagen: let op, de gemiddelde wachttijd is ongeveer drie minuten. U kunt veel zaken zelf direct en snel via Mijn E.ON regelen, dus wees er zeker van dat uw vraag niet online te regelen is! Daarnaast kunt u ook gebruik maken van het webcare team dat voor u klaar staat! U kunt Essent vinden op Twitter en Facebook onder @EONBenelux.

Postadres

Als laatste kunt u ook via de post contact opnemen met de E.ON klantenservice. U kunt een brief sturen naar Postadres Consumenten, Postbus 2402, 5600 CK Eindhoven. U kunt ook naar de balie: deze is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 12.00 uur en 14.00 en 16.00 uur. U kunt de balie vinden op de Dr. Holtroplaan 2-28 in Eindhoven.

Contact met E.ON

Openingstijden E.ON klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
08:00 -21:00
Dinsdag
08:00 -21:00
Woensdag
08:00 -21:00
Donderdag
08:00 -21:00
Vrijdag
08:00 -21:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers E.ON klantenservice

Contact met E.ONNummer
Algemeen0900 - 06 01

Overige contactmogelijkheden E.ON klantenservice

E.ON opzeggen

E.ON direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/e.on.

E.ON ervaringen

Geen ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met E.ON? Laat ons je ervaring met E.ON weten!
Beoordeel E.ON

Adres E.ON klantenservice

Dr. Holtroplaan 2-28
Eindhoven

Laat ons je ervaring met de E.ON klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de E.ON klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel E.ON Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de E.ON klantenservice?