Over Nuon
Nuon produceert en levert sinds 1994 elektriciteit, gas, koude en warmte. Dit met het oog om dit zo betrouwbaar, betaalbaar en zo duurzaam mogelijk te houden. Nuon is een Nederlands nutsbedrijf met als kernactiviteiten de productie, verhandeling en levering van elektriciteit, aardgas en warmte. Daarnaast houdt Nuon zich ook bezig met aanvullende diensten op het gebied van energiebesparing en isolatie, beveiliging en energieadvies. Ze zijn de energieleverancier van circa 2,1 miljoen consumenten, bedrijven en organisaties in Nederland en daarmee een van de grootste leveranciers van het land. Mede door deze doelstellingen hoort een goede klantenservice bij het imago van Nuon en daar voldoen ze dan ook aan.
Veelgestelde vragen
Voordat u als klant contact op neemt met de Nuon klantenservice, is het echter aan te raden dat u een kijkje neemt bij de veelgestelde vragen. Vragen die hier naar voren komen zijn vragen over welke facturen u heeft open staan, wat u kan verwachten als u net klant geworden bent van Nuon, of hoe u weet of uw termijnbedrag ook daadwerkelijk klopt met uw verbruik. Daarnaast komen hier vragen over groen gas en uw jaarafrekening aan bod. Vragen over Nuon in het algemeen en wat zij te bieden hebben kunt u hier ook terug vinden. In het geval dat u het antwoord op uw vraag hier niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de Nuon klantenservice.
Contact
U kunt met de Nuon klantenservice contact opnemen door gebruik te maken van de live chat op de website. In de chat zitten medewerkers van Nuon waarmee u ter plekke kunt chatten over uw probleem zonder dat u hoeft te bellen of uw telefoon hoeft te zoeken. Ook heeft Nuon een online selfservice, waarin u zelf uw energie zaken kunt regelen zoals uw persoonlijke gegevens, rekeningen en termijnbedragen. Daarnaast is er op de website ook nog eens het Nuon Forum: hier komen alle gebruikers bijeen om hun ervaringen te delen en tips te geven. Stel hier uw vraag of geef uw eigen tips.
Telefoon en Twitter
Indien u dit niet snel genoeg gaat, kunt u ook het telefoonnummer van de Nuon klantenservice bellen om direct contact met een medewerker te hebben. U kunt bellen naar 0900 0808. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van het webcare team dat op werkdagen van 08.00 tot 21.00 voor u klaar staat op Twitter en Facebook. U kunt hen vinden op Facebook en Twitter via @Nuon.
Postadres
Als laatste kunt u ook via de post contact opnemen met de Nuon klantenservice. U kunt hen een brief sturen via het postadres Nuon B.V., Postbus 40021, 6803 HA, Arnhem.
Laat ons je ervaring met de Nuon klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.