Stedin contact

Stedin contact nog nooit zo eenvoudig door KlantenserviceSpot.nl

Wilt u met Stedin contact om een afspraak te maken met een monteur of heeft u te maken met een storing bij Stedin waardoor u geen elektriciteit of gas ontvangt? KlantenserviceSpot.nl zorgt dat u direct met Steden in contact komt. Op onze website vindt u een uitgebreide verzameling aan telefoonnummers en adressen van allerlei organisaties in Nederland. Zo belt u in een handomdraai met de NS-klantenservice, neemt u met Centraal Beheer contact op of vraagt u meer inlichtingen bij de Schiphol klantenservice. Lees direct hoe u met de Stedin netbeheerder in contact komt.

Contact met Stedin, de netbeheerder in Zuid-Holland, Zeeland en Utrecht

Met meer dan 2,3 miljoen huishoudens en zakelijke klanten is Stedin een belangrijke netbeheerder in het voornaamste deel van de provincie Zuid-Holland, Zeeland en Utrecht. Daarnaast beheert Stedin de energie-infrastructuur in de streken Noordoost-Friesland, Kennemerland en Amstelland. Verder houdt de netbeheerder zich bezig met de energietransitie, zoals het voortbrengen van windenergie uit meer dan 100 windmolens. Bij zo’n grote organisatie kan professioneel Stedin contact niet ontbreken. Daarom kun je via allerlei methodes met de klantenservice van Stedin contact opnemen.

Zelf uw zaken online regelen op de Stedin website

Voordat u met Stedin contact opneemt, raden we u aan om de website van de netbeheerder te bezoeken. U kunt namelijk veel zaken zelf regelen op de website van Stedin. Zo stuurt u foto’s van uw meterkast op, zet u de Slimme meter uitlezen aan of uit, geeft u digitaal uw meterstanden door of plaatst u een afspraak om een Slimme meter te laten aansluiten. Als u inlogt in uw persoonlijke account bij ‘Mijn Stedin’ vindt u onder meer uw aansluitinformatie, de capaciteit van uw energie-aansluiting en bij welke energieleverancier u een contract heeft.

Stedin bellen voor uw vragen

Wilt u persoonlijk contact met Stedin voor uw vragen, opmerkingen of klachten? Neem dan contact op met het Stedin telefoonnummer 088 896 39 63. U kunt Stedin bellen op elke werkdag tussen 08:30 en 16:30 uur.

Een storing bij Stedin verhelpen

Heeft u geen elektriciteit of stroom? Volg dan eerst de stappen op de website van Stedin om te analyseren wat er aan de hand is. Ruikt u bovendien een gaslucht? Sluit in dat geval de hoofdkraan bij de gasmeter, breng uw dierbaren in veiligheid en ventileer uw woning. Neem daarbij direct contact op het met telefoonnummer 0800-9009. Dit is het Nationale Storingsnummer wat gratis te bereiken is.

De Stedin klantenservice bereiken via Whatsapp

Stel uw vragen aan Stedin via Whatsapp op het telefoonnummer 06 469 639 63. De Stedin klantenservice beantwoordt uw bericht van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 20:30 uur. Zorg dat u bij uw bericht uw postcode en huisnummer verzendt. Dit zorgt ervoor dat uw vraag snel en efficiënt afgehandeld wordt.