Centraal beheer contact

Welk telefoonnummer bel ik voor Centraal Beheer contact?

Wilt u met Centraal Beheer contact voor een wijziging in uw persoonlijke gegevens? Of zoekt u meer informatie over een reisverzekering bij Centraal Beheer? KlantenserviceSpot.nl brengt u direct met Centraal Beheer in contact voor uw vragen. Op onze website vindt u een uitgebreide verzameling aan contact informatie van allerlei bedrijven en instellingen in Nederland. Zo neemt u met Stedin contact op voor het netbeheer van uw energie en gas, belt u met de NS-klantenservice voor reisinformatie en regelt u uw woonzaken bij wooncorporaties als HW Wonen. Bekijk direct hoe u met Centraal Beheer contact opneemt.

Met Centraal Beheer contact, de Nederlandse verzekeraar

Al 110 jaar is Centraal Beheer een begrip als het gaat om verzekeringen. De verzekeraar, die tegenwoordig een onderdeel is van Achmea, biedt verzekeringen voor zowel privé als zakelijke doeleinden aan. Producten voor particulieren bij Centraal Beheer zijn onder meer de autoverzekering, reisverzekering, rechtsbijstandverzekering en woonverzekering. Qua zakelijke dienstverlening kunt u bij Centraal beheer onder andere een arbeidsongeschiktheidsverzekering, verzuimverzekering of pensioenoplossing afsluiten. Verder regelt u bij Centraal Beheer autolease en financiële dienstverlening. Bij deze services staat een professionele Centraal Beheer klantenservice voorop, zodat de verzekerden een uitstekende klantervaring hebben.

Met Centraal Beheer contact op de website

Voordat u van plan bent Centraal Beheer te bellen, is het verstandig om allereerst de website van de verzekeraar te bezoeken. Hier vindt u een pagina met Veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. De vragen zijn handig per categorie ingedeeld, zoals ´Verzekeringen´, ´Hypotheken´ en ´Beleggen´. U leest wanneer u bericht krijgt over een schademelding, wat de reisverzekering precies vergoedt of wanneer u een groene kaart nodig heeft bij reizen in het buitenland. Daarnaast regelt u binnen uw eigen account eenvoudig uw verzekeringszaken. De handige chatbot CeeBee helpt u bij het beantwoorden van vragen. U ziet de chatbot rechtsonder in beeld van de Centraal Beheer website.

Met Centraal Beheer bellen voor persoonlijk contact

Lukt het niet om online uw vragen op te lossen? Dan belt u naar het Centraal Beheer telefoonnummer (055) 579 8000. U betaalt voor Centraal Beheer bellen de gebruikelijke belkosten. Ook kunt u via de website van Centraal Beheer een belafspraak maken, zodat de Centraal Beheer klantenservice u terugbelt. In geval van een noodsituatie neemt u contact op met de alarmcentrale op +31 (0)55 579 7955. Dit Centraal Beheer telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Centraal Beheer klantenservice bereiken via WhatsApp

Om een bericht naar de Centraal Beheer klantenservice te sturen via WhatsApp, maakt u gebruik van het telefoonnummer (06) 57 78 0573. Het Centraal Beheer telefoonnummer is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 21:00 uur bereikbaar. Heeft u een vraag over een schadeverzekering, zoals een Woon-, Auto- of Rechtsbijstandverzekering? In dat geval is de Centraal Beheer klantenservice ook op zaterdag tussen 09:00 en 16:30 uur geopend. Over het algemeen krijgt u binnen 2 uur een reactie.

Bij Centraal Beheer schade melden

Wilt u bij Centraal Beheer schade melden? Neem hiervoor met Centraal Beheer contact op via de website, app of chat. Dit kan 24/7. Ook kunt u voor schade Centraal Beheer bellen op het Centraal Beheer telefoonnummer (055) 579 8250. Dit telefoonnummer is van 08:00 tot 18:00 uur bereikbaar.

Schriftelijk met Centraal Beheer contact

Wilt u uw vraag, opmerking of klacht schriftelijk indienen bij Centraal Beheer? Stuur dan uw brief naar het postadres: Centraal Beheer, Postbus 9150, 7300 HZ Apeldoorn. Het hoofdkantoor van Centraal Beheer is gevestigd op Laan van Malkenschoten 20, 7333 NP Apeldoorn.