Over All Nippon Airways
All Nippon Airways is een Japanse luchtvaartmaatschappij en het hoofdkantoor bevindt zich dan ook in Tokio. Het bedrijf heeft zich ontwikkeld van Japans grootste binnenlandse luchtvaartmaatschappij tot Japans tweede gecombineerde binnenlande en internationale luchtvaartmaatschappij. De eerste op deze lijst is Japan Airlines. All Nippon Airways staat ook wel bekend als ANA. De afkorting wordt binnen Japan vaker als naam gebruikt dan het volledige All Nippon Airways. All Nippon Airways maakt ook deel uit van de Star alliance: deze is een van de grotere allianties tussen internationale luchtvaartmaatschappijen. All Nippon Airways’ internationale knooppunt is de luchthaven Narita. Deze bevindt zich buiten Tokio. Een ander knooppunt is Kansai International Airport, vlakbij Osaka. Juist omdat het bedrijf zo groot is, is de All Nippon Airways klantenservice van groot belang.
All Nippon Airways klantenservice
Voor vragen over boekingen kunt u terecht bij de All Nippon Airways klantenservice. Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de All Nippon Airways klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de All Nippon Airways klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0900 – 666 66 66. Dit nummer is zeven dagen per week te bereiken en is van 08:00 uur tot 17:30 uur beschikbaar. Dit nummer is geheel gratis te bereiken en kost u ook geen lokale kosten.
Veelgestelde vragen
Op de All Nippon Airways website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de All Nippon Airways klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. All Nippon Airways geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de All Nippon Airways klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @FlyANA_Official. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen via hun website http://ana.co.jp of een bezoek brengen op de Evert van de Beekstraat 5 te Schiphol.
Laat ons je ervaring met de ANA – All Nippon Airways klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.