ArkeFly

 klantenservice

Over Arkefly

Arkefly is een luchtvaartmaatschappij van eigen bodem. Het heeft een hoofdkwartier gesitueerd op Schiphol (Amsterdam) en is een nog vrij jong bedrijf, opgezet in 2005. Sinds een jaar staat Arkefly ook regelmatig bekend onder de afkorting ‘Arke’. Arkefly focust zich voornamelijk op het vervoeren van vakantiegangers naar hun ideale vakantiebestemming. Dit is ook te zien aan de website – de startpagina toont prachtige foto’s van verrel, warme oorden zoals Curaçao en Aruba. Arkefly maakt onderdeel uit van de TUI-Airlines-groep, een Europese alliantie die in zijn geheel de grootste vakantie-gerichte vloot van Europa biedt. De maatschappij vliegt naar bestemmingen over de hele wereld; Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied, Afrika, het Midden-Oosten en Azië. Als passagier van Arkefly heeft men keus uit 4 soorten niveaus van comfort die het bedrijf aanbiedt: Star Class, Premium Comfort Class, Comfort en Economy (van hoogste niveau naar laagst gerangschikt). In 2014 werd de website van Arkefly, www.arke.nl, populaire website van het jaar.

Klantenservice van Arkefly

Uniek aan het contact met de Arkefly klantenservice is dat er via de website een directe live chat mogelijk is. Deze chat is op kantoortijden beschikbaar en biedt een direct contact aan met een van de medewerkers van de Arkefly klantenservice. Indien het later op de avond is en de chat-applicatie niet meer beschikbaar kan worden gesteld is er ook een telefoonnummer dat kan worden bereikt. Dit is 0900-8847. Bellen naar dit nummer kost de klant 15 cent per minuut. Het nummer kan van maandag tot en met zaterdag worden gebeld van 9 uur ’s ochtends tot 11 uur in de avond en op zondag van 10 tot 11. Vanuit het buitenland kan men bellen naar +32 2 7178456. Op de website kan men ook veelgestelde vragen bekijken. Indien de vraag van de klant niet erg specifiek is, is er een grote kans dat hij al eens eerder is gesteld en dus op de website vermeld staat – inclusief een antwoord. Verder kan men op zoek naar een reisbureau in de buurt waar men met directe vragen voor de Arkefly klantenservice terecht kan.

Ander contact

Naast de reguliere Arkefly klantenservice biedt het bedrijf ook andere vormen van vragen of contact aan. Zo kan de bezoeker van de website zich aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van aanbiedingen en actualiteiten omtrent Arkefly. Ook kan er via de site feedback worden gegeven op het reizen met het bedrijf. Klachten of complimenten worden beiden met open armen ontvangen. Door goed commentaar te krijgen van reizigers kan Arkefly zich blijven verbeteren in de toekomst. Ook kan men betalingen doen aan Arke op bankrekening NL04 INGB 0668475 35, BIC INGBNL2A. Het betalingskenmerk moet wel altijd worden vermeld.


Contact met ArkeFly

Openingstijden ArkeFly klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
09:00 -18:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers ArkeFly klantenservice

Contact met ArkeFlyNummer
Algemeen0900 - 88 47

Overige contactmogelijkheden ArkeFly klantenservice

ArkeFly opzeggen

ArkeFly direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/arkefly.

ArkeFly ervaringen

Geen ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met ArkeFly? Laat ons je ervaring met ArkeFly weten!
Beoordeel ArkeFly

Adres ArkeFly klantenservice

Beechavenue 43
Schiphol-Rijk

Laat ons je ervaring met de ArkeFly klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de ArkeFly klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel ArkeFly Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de ArkeFly klantenservice?