Over Israir
Israir heet officieel Israir Airlines Ltd en is een Israëlische luchtvaartmaatschappij. De thuisbasis van Israir bevindt zich in Tel Aviv. Naast geregelde binnenlandse vluchten, verzorgt Israir Airlines chartervluchten naar Europa, Noord-Amerika en Azië. Het is na El Al en Arkia de derde luchtvaartmaatschappij van Israël en heeft ongeveer 350 werknemers. Israir is opgericht in 1989 als Emek Wings of Kanfey Ha’Emek Aviation. Vanaf 1996 ging de maatschappij pas als Israir door het leven. Israir vindt het belangrijk dat de zorgen van alle passagiers van hun vluchten van hun zorgen verlost zijn. Het bedrijf zet zich dan ook in om de reiziger de informatie te geven die nodig is om met het vliegtuig te reizen. Hiervoor is de Israir klantenservice opgericht.
Israir Klantenservice
Dit kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Israir klantenservice. U kunt de reisadviseurs bereiken via het telefoonnummer 00972 – 3 795 40 38. Dit nummer is te bereiken van 09:00 uur tot 18:00 uur en draagt de kosten van het internationale tarief.
Veelgestelde vragen
Op de Israir website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Israir klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Israir geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Voor kleine vragen en opmerkingen kunt u terecht bij de Facebook en Twitter van Israir: @israirgroup op Twitter en simpelweg Israir op Facebook. Deze kanalen zijn vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Israir doet aan gunstige vliegtijden en is nummer 1 in punctualiteit. Als het niet mee zit, kunt u op Israir rekenen om een alternatieve oplossing voor uw probleem te vinden. De bemanning stelt alles in het werk om u thuis te laten voelen aan boord. In het geval dat u hier niet tevreden mee bent, kunt u de Israir klantservice bellen of e-mailen via site@israir.co.il om uw op- of aanmerkingen door te geven en Israir te helpen groeien als bedrijf en klantvriendelijke luchtvaartmaatschappij.
KlantenserviceSpot.nl voor eenvoudig Israir contact
Of het nu gaat om het een vlucht boeken bij de Israëlische luchtvaartmaatschappij of hulp bij het online inchecken, dankzij KlantenserviceSpot.nl heeft u meteen met Israir contact om uw vraagstukken op te lossen. KlantenserviceSpot.nl zet de adressen en telefoonnummers van allerlei instellingen op een rij. Zo belt u met de Schiphol klantenservice voor vragen over de luchthaven, neemt u met de PostNL klantenservice contact op voor vragen over uw pakket, wijzigt u uw sportabonnement met de Basic Fit contact informatie of regelt u uw verzekeringen met Univé contact
Laat ons je ervaring met de Israir klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.