Over Jet2.com
Jet2.com is een low cost luchtvaartmaatschappij (prijsvechter) uit het noorden van Engeland en werkt volgens het no frills-concept. De luchtvaartmaatschappij werd in 2002 opgericht. De toevoeging van .com aan de naam van het bedrijf werd echter pas iets na de start doorgevoerd in de volledige naam. Daarvoor maakte Jet2.com deel uit van Channel Express. De originele basis van Jet2.com is Leeds Bradford International Airport – de maatschappij vliegt dan ook op Engelse en Europese bestemmingen. De toestellen waar de maatschappij mee vliegt zijn allemaal eigendom van het bedrijf zelf, met uitzondering van de geleaste toestellen. Jet2.com is een ticketloze luchtvaartmaatschappij en boekingen worden dan ook gedaan via de website of via het callcenter. Hierdoor is de klantenservice van Jet2.com zeer van belang.
Jet2.com klantenservice
Voor vragen over boekingen kunt u terecht bij de Jet2.com klantenservice. Jet2.com heeft een specifieke wijze van kaartverkoop. Voorheen werden, om dringen bij het instappen voorkomen, de plaatsen van de passagiers bij het inchecken aangewezen in volgorde van aankomst van de passagiers. Tegenwoordig worden stoelen automatisch toegewezen bij het online inchecken. Voor vragen hierover, of over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld terecht bij de Jet2.com klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 00 44 203 059 8336. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag te bereiken tijdens kantooruren: in dit geval is dat tussen 08:00 uur en 21:00 uur. Op zaterdag en zon- en feestdagen is dit nummer tussen 09:00 uur en 18:00 uur te bereiken.
Veelgestelde vragen
Op de Jet2.com website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Jet2.com klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Jet2.com geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Naast vliegtickets verkoopt Jet2.com ook complete vakanties via de website Jet2holidays.com. Dit is te vergelijken met de package-deals van bijvoorbeeld Transavia. Daarnaast is Jet2.com ook te vinden op Twitter en Facebook onder @jet2.com. Tenslotte is het natuurlijk ook mogelijk om een schriftelijke brief naar Jet2.com te sturen. Dit doet u door uw brief aan Customer Care Team, PO Box 284, Leeds, LS11 1GE England te adresseren. Ook kunt u een e-mail sturen naar customer.service@jet2.com.
Laat ons je ervaring met de Jet2.com klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.