Over Korean Air
Korean Air is de grootste luchtvaartmaatschappij in Zuid-Korea en werd opgericht in 1962 als KAL, wat ook wel voor Korean Air Lines stond. In 1969 werd het bedrijf door de Hanjin Transport Group overgenomen. Vandaag d dag maakt Korean Air nog steeds deel uit van deze transport group en is een van de grootste luchtvaartmaatschappijen in Azië geworden. Korean Air voert vluchten uit naar Azië, Europa, Afrika, Australië en Noord-Amerika vanuit zijn nieuwe internationale hub Incheon International Airport. Dit vliegveld ligt ten westen van Seoel. De hub voor de binnenlandse vluchten is Gimpo Airport. Deze luchthaven was vroeger de belangrijkste internationale luchthaven van Seoel. Toentertijd stond deze luchthaven bekend als Kimpo International Airport. Omdat Korean Air verantwoordelijk is voor het grootste luchtvaartverkeer van Zuid-Korea, is de Korean Air klantenservice van groot belang.
Korean Air klantenservice
Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Korean Air klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld terecht bij de Korean Air klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0800-022-2010. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren te bereiken en kost het internationale tarief. In dit geval houdt dit in dat u kunt bellen tussen 08.30 uur en 17.30 uur.
Veelgestelde vragen
Op de Korean Air website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Korean Air klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Korean Air geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Korean Air klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @KoreanAir_KE. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media.
Laat ons je ervaring met de Korean Air klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.